Фокус пали трудно след продължително шофиране
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Фокус пали трудно след продължително шофиране
Привет банда,
Значи, тръгнах сутринта от точка А (София) към точка Б (Бургас) и спрях за малко на петолъчката, след неколкочасово шофиране.
Пих кафе, хапнах баница и пак в колата --- обаче не ще да запали пущината -- два пъти въртях, на третия път запали.
Забелязал съм, че при продължително шофиране просто не иска да пали --- хоп, запали, и веднага загасне. Пак врътвам и тогава пали. Като изстине, няма проблем.
Ще бъдя много благодарен, ако ме насочите евентуален проблем и обещавам да ви донеса мидички от морето.
Бъдете здрави и щастливи!
Поздрави
а
Значи, тръгнах сутринта от точка А (София) към точка Б (Бургас) и спрях за малко на петолъчката, след неколкочасово шофиране.
Пих кафе, хапнах баница и пак в колата --- обаче не ще да запали пущината -- два пъти въртях, на третия път запали.
Забелязал съм, че при продължително шофиране просто не иска да пали --- хоп, запали, и веднага загасне. Пак врътвам и тогава пали. Като изстине, няма проблем.
Ще бъдя много благодарен, ако ме насочите евентуален проблем и обещавам да ви донеса мидички от морето.
Бъдете здрави и щастливи!
Поздрави
а
- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: Фокус пали трудно след продължително шофиране
Колега, да си сменял горивен филтър наскоро? Възможно е с тая нафта 17-то качество да се е напълнил с мизерия.
Новини за коли под наем
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус пали трудно след продължително шофиране
Направи и диагностика, съвсем спокойно може да има проблем в електронния педал на газта. Въртейки да запалиш ако не излиза никакъв пушек от ауспуха то няма и нафта значи, а ако излиза и цветът е важен пък.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фокус пали трудно след продължително шофиране
До колкото разбрах алтернаторът ти върти, но двигателя не пали? Ако е така изключваме алтернатор и хлабавите връзки, които се насират при загряване.
3-сензорният педал на газта няма общо с паленето на инжекциона. Компютърът управлява този процес. По-вероятно е да са ти тръгнали инжекторите. Трябва да се види налягането на контакт при загрят двигател.
Друга причина, която може да се бъзика е прегряването, въздух в охладителната система или нагоряли изолации към перката за радиатора. Малко вероятно! След движение и загряване отвори капака и виж дали е нормална работна температура на охладителната с-ма (НЕ ОТВАРЯЙ капачката на разширителния съд!!!!! Ще се залееш с врящ антифриз!!!). След движение перката работи ли?
Трети вариант - посрана гарнитура на главата. При каране и загрята охладителна течност, налягането в охладителната с-ма става по-високо от това в цилиндрите след като се изгази мотора. Също слабо вероятно.
Вслушай се в написаното от бмитев. Принципно това се проявява в студено време, но никога не е рано да се смени дизеловия горивен филтър с ХУБАВ!
3-сензорният педал на газта няма общо с паленето на инжекциона. Компютърът управлява този процес. По-вероятно е да са ти тръгнали инжекторите. Трябва да се види налягането на контакт при загрят двигател.
Друга причина, която може да се бъзика е прегряването, въздух в охладителната система или нагоряли изолации към перката за радиатора. Малко вероятно! След движение и загряване отвори капака и виж дали е нормална работна температура на охладителната с-ма (НЕ ОТВАРЯЙ капачката на разширителния съд!!!!! Ще се залееш с врящ антифриз!!!). След движение перката работи ли?
Трети вариант - посрана гарнитура на главата. При каране и загрята охладителна течност, налягането в охладителната с-ма става по-високо от това в цилиндрите след като се изгази мотора. Също слабо вероятно.
Вслушай се в написаното от бмитев. Принципно това се проявява в студено време, но никога не е рано да се смени дизеловия горивен филтър с ХУБАВ!
- autobg
- потребител
- Мнения: 211
- Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
- Местоположение: Софето
- Status: Извън линия
Re: Фокус пали трудно след продължително шофиране
Привет банда и благодаря за насоките.
значи:
Филтърът е сменен преди има-няма 3000 км с Моторкрафтски (бош), взех го от МП. Преди това беше с нЕква шитня Clean filter, но го смених като ми замина датчик на хол, така че това по-скоро отпада.
Педалът на газта също е сменяван, след като предния замина.
Грешки из компа няма, но все пак ще закача един логър да записва всички данни на връщане към Софето.
За прегряване --- стрелката никога не мърда от средата нагоре, а до колкото съм проверявал след шофиране нещата са си норално горещи Перката скоро не съм я чувал да работи, ама той двигателя си има 1000 защити от прегряване..., Въздух --- може и въздух да е макар че преди няколко месеца я обезвъздушавах при смяна на антифриза
В други форуми пишат за акумулатор и стартер ---- де да знам Може и инжекторите да са
Абе важното е да сме живи и здрави, другото ще го оправя.
Oще веднъж, благодарско за идеите, ако ви хрумне нещо друго, пишете смело -- бирата е от мен.
значи:
Филтърът е сменен преди има-няма 3000 км с Моторкрафтски (бош), взех го от МП. Преди това беше с нЕква шитня Clean filter, но го смених като ми замина датчик на хол, така че това по-скоро отпада.
Педалът на газта също е сменяван, след като предния замина.
Грешки из компа няма, но все пак ще закача един логър да записва всички данни на връщане към Софето.
За прегряване --- стрелката никога не мърда от средата нагоре, а до колкото съм проверявал след шофиране нещата са си норално горещи Перката скоро не съм я чувал да работи, ама той двигателя си има 1000 защити от прегряване..., Въздух --- може и въздух да е макар че преди няколко месеца я обезвъздушавах при смяна на антифриза
В други форуми пишат за акумулатор и стартер ---- де да знам Може и инжекторите да са
Абе важното е да сме живи и здрави, другото ще го оправя.
Oще веднъж, благодарско за идеите, ако ви хрумне нещо друго, пишете смело -- бирата е от мен.
- bmitev
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 25 юли 2011, 16:27
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 (2009)
- Status: Извън линия
Re: Фокус пали трудно след продължително шофиране
Още нещо ми хрумва сега - може да е и горивната помпа. Като почнат да се изхабяват четките, понякога като я загасиш и четката застава в някакво междинно положение и после не ще да развърти. В по-напреднал стадий се налага да палиш с почукване по резервоара. Заслушай се следващия път като не иска да запали, дали жужи помпата. Слушай при задните колела около резервоара.
Новини за коли под наем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта