Проблем с ел. инсталацията - Escort RS2000 MK6
Публикувано: 21 авг 2015, 17:52
Здравейте колеги!
Всичко започна в понеделник, когато започнах да навързвам газовия компютър. Няколко пъти припалвах колата да си проверя ламбда сонда, сигнал от комутатора за бубините и накрая деня ми приключи с прекъсване на бензиновите дюзи да ги прекарам през газовия компютър и прекарване на кабела за копчето газ/бензин през дупката на жилото за километража до джоба под волана, поради което свалях километраж, откачах щипката на таблото с релетата и бушоните да мога да бръкна да си изтегля кабела и накрая сглобяване. След цялата интервенция не съм пробвал да паля колата. На следващия ден силен-вилен тръгвам да си купувам скоби за газовата бутилка, но стартера въобще не завъртя. Пробвах по баир надоло да я запаля, но не запали. Направи ми впечатление, че оборотомера не мръдна при опитите за палене на скорост. Първо си помислих че вероятно съм я задавил и свалих една от свещите, но нямаше и следа от бензин. Проверих си връзките на дюзите и за всеки случай им затворих веригата преди газовия компютър и пак пробвах да я запаля на скорост, но без ефект. Мъчейки се след това и да накарам стартера да завърти, ми направи впечатление, че не чувах бензиновата помпа. Започнах да проверявам бушоните, но всички са здрави. Установих че ток до включвателя на стартера въобще не стига. Писах в групата във фейса и ме насочиха към темата с ремонт на таблото с бушоните. Отворих го, разгънах платките и всяка една спойка по платките я презапоих, но ефект никакъв. Днес установих че ток до някои от релетата въобще не стига и че единия от двата диода е пробил и дава на късо. Реших да замостя релетата за бензиновата помпа и ECU-то, подадох принудително ток към включватела, стартера завъртя, но колата отново не запали. Дайте идеи какво може да е станало и в краен случай къде във Варна биха я оправили без побългаряване (опъване на разни жици от бушони и разни други грозни истории).
Всичко започна в понеделник, когато започнах да навързвам газовия компютър. Няколко пъти припалвах колата да си проверя ламбда сонда, сигнал от комутатора за бубините и накрая деня ми приключи с прекъсване на бензиновите дюзи да ги прекарам през газовия компютър и прекарване на кабела за копчето газ/бензин през дупката на жилото за километража до джоба под волана, поради което свалях километраж, откачах щипката на таблото с релетата и бушоните да мога да бръкна да си изтегля кабела и накрая сглобяване. След цялата интервенция не съм пробвал да паля колата. На следващия ден силен-вилен тръгвам да си купувам скоби за газовата бутилка, но стартера въобще не завъртя. Пробвах по баир надоло да я запаля, но не запали. Направи ми впечатление, че оборотомера не мръдна при опитите за палене на скорост. Първо си помислих че вероятно съм я задавил и свалих една от свещите, но нямаше и следа от бензин. Проверих си връзките на дюзите и за всеки случай им затворих веригата преди газовия компютър и пак пробвах да я запаля на скорост, но без ефект. Мъчейки се след това и да накарам стартера да завърти, ми направи впечатление, че не чувах бензиновата помпа. Започнах да проверявам бушоните, но всички са здрави. Установих че ток до включвателя на стартера въобще не стига. Писах в групата във фейса и ме насочиха към темата с ремонт на таблото с бушоните. Отворих го, разгънах платките и всяка една спойка по платките я презапоих, но ефект никакъв. Днес установих че ток до някои от релетата въобще не стига и че единия от двата диода е пробил и дава на късо. Реших да замостя релетата за бензиновата помпа и ECU-то, подадох принудително ток към включватела, стартера завъртя, но колата отново не запали. Дайте идеи какво може да е станало и в краен случай къде във Варна биха я оправили без побългаряване (опъване на разни жици от бушони и разни други грозни истории).