Страница 1 от 1

Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 07 юни 2016, 16:24
от npace
Колеги, сутрин се случва следното ако външната температура е около или под 10 градуса: Въртя, пали, вдига до 1200 оборота, разтриса и гасне.Въртя да паля пак и си пали и ако е много студено това се повтаря, ако е около 10 градуса само първия път гасне.Сменил съм свещи с такива каквито ги дават по каталог.На живи данни всички датчици са в нормни.Ламбда сондите са здрави.Дросела е чистен.Не записва никакви грешки.Оттук намерих информация за това че може да са клапани и измерих хлабините.В норма са.Един клапан има с хлабина 0.28, другите са 0.30.Няма АГУ.Идеи какво друго да човъркам?Ако има някой колега с перфектно работещ Duratec HE от Пловдив и му се помага да свирка!

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 07 юни 2016, 17:24
от synthez 3D
Пробвай да смениш бензиностанцията. Този проблем се среща от време на време и не се дължи на някаква повреда. Хората от руския форум доста го обсъждат и май все още не са достигнали до някакво заключение. При повечето от тях проблема се оправя след смяна на бензиностанцията, колкото и странно да звучи.

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 07 юни 2016, 18:56
от lubomirov89
При мен се случи същото в момента на смяна на бензиновия филтър... Тез дни ще го сменя с друг нов да видиме какъв ще е резултата.

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 09 юни 2016, 09:24
от npace
Започвам да сипвам само 100 октана от ЕКО или ОМВ и да видим.Филтрите ги смених, маслото също.

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 10 юни 2016, 07:37
от nixel
Това на каква кола е? При мен няма бенз. филтър.
Sent from Ativ S

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 24 юни 2016, 23:25
от npace
Фокус 2007-ма, 2.0 Duratec HE с автоматична кутия.
Мисля да пусна ултразвук на дюзите да видим какво ще се случи.

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 25 юли 2016, 23:48
от npace
Малко развитие по темата:
1.Чистих дросел, гледах живи данни (температура, МАП) - нищо, всичко е в норма.
2.Ултразвук на дюзите - чисти си бяха, има леко подобрение но времето е топло и сега няма абсолютно никакъв проблем.

Разхода е от този порядък: градско между 12 и 13 - бетон, извънгрдадско между 7 и 8,5 зависи къде и с колко.

Излиза ми следния поблем (ако може да се каже проблем): Току що запалена и на позиция "D" никакъв дерт, загрее ли между 50 и 70 градуса (данни по диагностика) мотора "клати" докато чакам по светофарите.Подмине ли 70 градуса и нагоре отново никакъв проблем.Следил съм температурата, МАП-а и тримовете от студен старт до загрял мотор.+/- 3%.Чек никога не е светвал и не е записвала каквато и да е грешка.Накакви идеи защо "клати" на гореспомнатите температури?

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 26 юли 2016, 00:00
от HACKO
npace написа:.... мотора "клати" докато чакам по светофарите...
Това с натисната спирачка ли е?

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 26 юли 2016, 14:02
от npace
Разбира се, все пак е автоматик.Ако все пак има проблем с вакума към сервото няма ли да е твърд педала сутрин?

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 26 юли 2016, 16:20
от HACKO
Не е задължително да е твърд, преди години на един познат Ауди 80 правеше така, като пусне спирачката и се стабилизира, иначе спирачките си държаха. Пробвай като спреш да превключиш на паркинг и да пуснеш спирачката.

Re: Проблем с първото палене Duratec HE

Публикувано: 14 авг 2016, 15:01
от npace
Колата вече е с ГИ. Клатенето на оборотите докато загрява на газ го няма. Проблема ще се окаже в бензинови дюзи най вероятно защото първата минута след като го запаля не работи коректно. На бензин има придърпване да като набира а на газ не. 90% са бензинови дюзи.