проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Тия ми се въртят в главата от около 1-2 месеца.
(1) Много грубо казано на блок 2.0 цилиндрите се прешлайфват с 0.9мм, бутала от 2.3 се престъргват също с 0.9мм. Уточнява се въпроса със сегментите (нужда от помощ тук)
(2) Глава от 1.8 - портване, но нищо екстремно, просто обръщане на внимание /поне на първо време/, с валове, дросел и маф от 2.0, инжектори от 2.3 ако са по-големи от 2.0 (или от рс2000 най-добре ако се намерят) понеже тези на 2,0 работят на косъм и половина под лимита си при стандартните настройки.
На първо време мисля само (2) да направя, като без шлайф на главата компресията е 10.8, а с 0.1мм - около 11-11.1 и съм много на кантар дали да не го направя.
Адски много ме интересува мнение по (1). Целта е оптимално в безопасни граници (някой да не разбере максимално) уплътняване между буталото и цилиндъра.
Познаваме се нека да няма постове само от рода на 'ама за какво ти е', нека разработим този проект, който мисля, че може да има успех, може да отпаднат едни идеи и да дойдат други, като например: ако се окаже, че е възможно (1), но компресията стане твърде висока, да се използва нормалната глава от 2.0, но пак с другите инжектори и т.н. Бонус въпрос е дали валовете от рс2000 пасват на стандартен зетек 2.0 предполагам, че не защото двигателя е различен, както и че е с верига от което ролките са други, но все пак е подобен..
(1) Много грубо казано на блок 2.0 цилиндрите се прешлайфват с 0.9мм, бутала от 2.3 се престъргват също с 0.9мм. Уточнява се въпроса със сегментите (нужда от помощ тук)
(2) Глава от 1.8 - портване, но нищо екстремно, просто обръщане на внимание /поне на първо време/, с валове, дросел и маф от 2.0, инжектори от 2.3 ако са по-големи от 2.0 (или от рс2000 най-добре ако се намерят) понеже тези на 2,0 работят на косъм и половина под лимита си при стандартните настройки.
На първо време мисля само (2) да направя, като без шлайф на главата компресията е 10.8, а с 0.1мм - около 11-11.1 и съм много на кантар дали да не го направя.
Адски много ме интересува мнение по (1). Целта е оптимално в безопасни граници (някой да не разбере максимално) уплътняване между буталото и цилиндъра.
Познаваме се нека да няма постове само от рода на 'ама за какво ти е', нека разработим този проект, който мисля, че може да има успех, може да отпаднат едни идеи и да дойдат други, като например: ако се окаже, че е възможно (1), но компресията стане твърде висока, да се използва нормалната глава от 2.0, но пак с другите инжектори и т.н. Бонус въпрос е дали валовете от рс2000 пасват на стандартен зетек 2.0 предполагам, че не защото двигателя е различен, както и че е с верига от което ролките са други, но все пак е подобен..
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
(1) Забрави! Zetec2,0 с DOhC 2,3 няма нищо общо и това в стандартни условия е пълна глупост! Виж 2,0зетек (84,8мм) с бутала от рс2000 до 93г.(=сиера дохц 2,0-има и турски по 120лв к-кта) 86,00мм и лека корекция на блока около 0,2-0,3 заради недохода от 86мм бутала + 0,15-0,20 на главата от 2,0зетек, хвърляш стандартната 1,7мм гарнитура на главата и слагаш от фокус 2,0 0,5мм МЕТАЛНА такава и от към компановка и разходи си ти! Така не си ли по-съгласен?!
(2)Портване-това е наука, не се пресилвай, просто зачистване. Ако ползваш ляти алум. колектори обърни внимание на лицата 1 към друго и ги "подравни" ползвайки за шаблон нова гарнитура. Инжектори 2,0зетец
Бонус въпрос: Валовете не пасват
(3)По-грубо челосване на главата 2,0 около 0,5 + т.2 + т.1+газов инжекцион става става мн. яко и от към разход на газ и от към вървене +фиеста=
fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 152
- Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Даа едно хубаво шлаифче на главата(2.0) от 0.5мм. ще ти вдигне степента на към 11.8:1,слагаш малко по-големи инжектори,портване и полиране и препасване на клапаните и ще запееш друга песен!:)Късмет с проекта..
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
около 11.8 става с глава от фокус 1.8 blacktop +1.0mm шлайф и фокусова метална гарнитура
2.0 +0.5мм става около 10.4-10.5, трябва му около 1-1.2мм за около 11:1
иначе портовете на 2.0silvertop са най-добри за портване, не полиране
2.0 +0.5мм става около 10.4-10.5, трябва му около 1-1.2мм за около 11:1
иначе портовете на 2.0silvertop са най-добри за портване, не полиране
fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Искам да попитам нещо?понеже с тия степени на сгъстяване не са ми много ясни, конкретно за глава от зетек 1,8 16в?Примерно шлаиф от 0,5 мм?Какво става със степента на сгъстяване?по горе прочетох нещо за 11,8:1 че става?При такава степен с бензин 95 ще има ли ядове?По принцип карам на газ ,но и бензина си го уважавам:)НЯма да слагам по големи валове,най-много от 2.0 16в.Имам и глава от 1,6 16в зетек пак,обаче с 3 прегорели клапана ,има ли смисъл направо да направя нея портване и полиране със шлаиф или самите камери и клапани са по малки от тези на 1,8 и 2,0 16в.
Става въпрос за глава на ескорт 96г, не е blacktop.
Става въпрос за глава на ескорт 96г, не е blacktop.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Главата от 1.6 физически не пасва /поне до колкото знам/, но и да пасва просто клапаните и портовете са толкова малки, че нищо няма да стане, отделно не може да се сложат валове от 1.8/2.0. Просто с 1.6 не се занимавай.
Имай предвид, че високата компресия иска качествен бензин защото се получават рпеждевременни детонации които може да съсипят мотора. На газ това не е проблем обаче пък и на газ не може да се "зориш" с колата, за какво иначе е цялата тази история Като знам нашия '95 колко е хубав мисля, че ще имаш проблеми.
Ти за да има смисъл от това да правиш нещо по двигателя и да усетиш разлика за дадени пари трябва да шлайфнеш главата с 0.2-0.3мм, да сложиш валове от 2.0, дросел от 2.0 и компюрър от 2.0, с което отиваш на 130+ коня, а разхода може и да ти падне ако не е същия.
Имай предвид, че високата компресия иска качествен бензин защото се получават рпеждевременни детонации които може да съсипят мотора. На газ това не е проблем обаче пък и на газ не може да се "зориш" с колата, за какво иначе е цялата тази история Като знам нашия '95 колко е хубав мисля, че ще имаш проблеми.
Ти за да има смисъл от това да правиш нещо по двигателя и да усетиш разлика за дадени пари трябва да шлайфнеш главата с 0.2-0.3мм, да сложиш валове от 2.0, дросел от 2.0 и компюрър от 2.0, с което отиваш на 130+ коня, а разхода може и да ти падне ако не е същия.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Те такъв проект немаopex написа:Тия ми се въртят в главата от около 1-2 месеца.
(1) Много грубо казано на блок 2.0 цилиндрите се прешлайфват с 0.9мм, бутала от 2.3 се престъргват също с 0.9мм. Уточнява се въпроса със сегментите (нужда от помощ тук)
(2) Глава от 1.8 - портване, но нищо екстремно, просто обръщане на внимание /поне на първо време/, с валове, дросел и маф от 2.0, инжектори от 2.3 ако са по-големи от 2.0 (или от рс2000 най-добре ако се намерят) понеже тези на 2,0 работят на косъм и половина под лимита си при стандартните настройки.
На първо време мисля само (2) да направя, като без шлайф на главата компресията е 10.8, а с 0.1мм - около 11-11.1 и съм много на кантар дали да не го направя.
Адски много ме интересува мнение по (1). Целта е оптимално в безопасни граници (някой да не разбере максимално) уплътняване между буталото и цилиндъра.
Познаваме се нека да няма постове само от рода на 'ама за какво ти е', нека разработим този проект, който мисля, че може да има успех, може да отпаднат едни идеи и да дойдат други, като например: ако се окаже, че е възможно (1), но компресията стане твърде висока, да се използва нормалната глава от 2.0, но пак с другите инжектори и т.н. Бонус въпрос е дали валовете от рс2000 пасват на стандартен зетек 2.0 предполагам, че не защото двигателя е различен, както и че е с верига от което ролките са други, но все пак е подобен..
На тия мотори с електронно палене няма смисъл от много шлайфане,тъй като електронния модул не може да навакса с предварението.Който се е занимавал с такива простотии при мотори с делко,знае за кво става въпрос.Евтиния вариант за добра компресия е нови сегменти,хубави лагери,нови филтри и ще върви...прилично.За без пари толкоз
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Че кой е казал за без пари??
Защо всички които си мислят, че разбират малко повече си мислят, че останалите, които "не разбират" са все с пръдня боя тръгнали да правят..забравили от къде и с какви мисли и идеи в главите са тръгнали.
Тук говорим за компресия 11-11.5, която е напълно във възможностите на компютъра. Това по отношение на играта с глава от по-малка кубатура, малък шлайф и/или по-тънка гарнитура. А ако не - и без това една Мегасмърт излиза по-ефтино от ремап да не говорим, че всеки ден може да си я настройва човек вместо да дава всеки път пари за ремап като смени нещо и не знае какво се случва.
По отношение на бутала от 2.3 в блок от 2.0 с престъргване и на двете по отношение на радиуса - въобще като идея се има предвид по-плътни бутала от ХХХХХХХ да се сложат в блок от 2.0, да не би да не е правено??
Тоест, като не става точно от 2.3 ако някой знае от какво се взимат, да каже, а не: "такова животно нема" или да се коментира, защото просто се губи време и на двете страни.
Защо всички които си мислят, че разбират малко повече си мислят, че останалите, които "не разбират" са все с пръдня боя тръгнали да правят..забравили от къде и с какви мисли и идеи в главите са тръгнали.
Тук говорим за компресия 11-11.5, която е напълно във възможностите на компютъра. Това по отношение на играта с глава от по-малка кубатура, малък шлайф и/или по-тънка гарнитура. А ако не - и без това една Мегасмърт излиза по-ефтино от ремап да не говорим, че всеки ден може да си я настройва човек вместо да дава всеки път пари за ремап като смени нещо и не знае какво се случва.
По отношение на бутала от 2.3 в блок от 2.0 с престъргване и на двете по отношение на радиуса - въобще като идея се има предвид по-плътни бутала от ХХХХХХХ да се сложат в блок от 2.0, да не би да не е правено??
Тоест, като не става точно от 2.3 ако някой знае от какво се взимат, да каже, а не: "такова животно нема" или да се коментира, защото просто се губи време и на двете страни.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 май 2011, 23:30
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Всичко може да се направи... ето тука http://www.zetecclub.com/retifica.pdf в някакъв форум са разпробили 1,8 зетек , който е стандартно 80,6 диаметър на цилиндъра до 84,8 за да се ползват бутала от 2.0. Това си е доста разтъргване, но явно се е получило, въпреки че е кричино много.
За 2.0 спокойно може да се пусне до 86мм...даже съм чел и за проекти до 86,5, но според мен е много...но не съм запознат с диаметъра на буталата и stroke-a на 2,3 двигателя, а и зависи кои биели ще се ползват...съвпада ли диаметъра на бутален болт, размери колянов вал и т.н. Ако имаш информация сподели я тук. А относно сегментите...според мен няма смисъл да отнемаш от бутало...не стават ли, то по-добре се насочи към други или ползвай стандартните и така няма да имаш проблеми със сегменти и ключове.
За глава от 1,8 в английските форуми пишат, че се качва степента над 11... ако целта ти е по висока...може и шлайф на самата, но със стандартните бутала.
Примерно, аз съм се насочил към турбо вариант и на мен ми трябва ниска степен на сгъстяване. Идеята ми е да ползвам бутала от Калибра c20let, които са 86мм заводски ковани към стандартни биели от 2.0 зетек. За целта блока се разпробива до 86мм, ухото на биелата се разппробива с по-малко от 1мм и на самото бутало се разпробиват отвори за мазане на буталния болт.
Така, че няма невъзможни неща има само работа със стругара и безсънни нощи в гаража
За 2.0 спокойно може да се пусне до 86мм...даже съм чел и за проекти до 86,5, но според мен е много...но не съм запознат с диаметъра на буталата и stroke-a на 2,3 двигателя, а и зависи кои биели ще се ползват...съвпада ли диаметъра на бутален болт, размери колянов вал и т.н. Ако имаш информация сподели я тук. А относно сегментите...според мен няма смисъл да отнемаш от бутало...не стават ли, то по-добре се насочи към други или ползвай стандартните и така няма да имаш проблеми със сегменти и ключове.
За глава от 1,8 в английските форуми пишат, че се качва степента над 11... ако целта ти е по висока...може и шлайф на самата, но със стандартните бутала.
Примерно, аз съм се насочил към турбо вариант и на мен ми трябва ниска степен на сгъстяване. Идеята ми е да ползвам бутала от Калибра c20let, които са 86мм заводски ковани към стандартни биели от 2.0 зетек. За целта блока се разпробива до 86мм, ухото на биелата се разппробива с по-малко от 1мм и на самото бутало се разпробиват отвори за мазане на буталния болт.
Така, че няма невъзможни неща има само работа със стругара и безсънни нощи в гаража
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Възможно е на зетек 2.0 да се сложат бутала 86 мм,блока позволява и не е проблем увеличение с 2 мм,докато при 1.8 е пълен абсурд цилиндъра да се увеличава с 4,камо ли с 6 мм.Верно хода на кол.вал е един и същ,но дебелините на стените към водните канали са различни.Колега mi8,не е ли по-лесно да си вземеш блок 2.0,вместо да си усложняваш живота с такива гимнастики.Те англичаните са нинджии,понякога малко безмислени неща правят,ама те са си такива,ексцентрични .
При DOHC 2.0 хода е 86,диаметъра на цилиндъра е 86,при 2.3 диаметъра на цилиндъра е 89,6 мм,хода е 91 мм.
Аз лично залагам на DOHC мотора,щото е доста по-здрав и изръжлив от зетека,на един турбо зетек задължително му трябва подсилена помпа(каквито има само в Англия),докато DOHC мотора си е с достатъчно здрава помпа и се ползва без проблеми при турбо варианти.Тук вече сам си преценява кое,какво и как,важното е да се знае с каква основа разполагаме и дали би имало смисъл да се развива по-нататък.И един 1.8 винаги ще е по-слаб от който и да е 2.0,имайки предвид,че се влагат едни и същи средства в двата мотора.Сега някой ще каже 'тоз пак за сиромах тунинг говори'...че ние ако имахме пари щяхме ли да си чешем езиците у форума .
При DOHC 2.0 хода е 86,диаметъра на цилиндъра е 86,при 2.3 диаметъра на цилиндъра е 89,6 мм,хода е 91 мм.
Аз лично залагам на DOHC мотора,щото е доста по-здрав и изръжлив от зетека,на един турбо зетек задължително му трябва подсилена помпа(каквито има само в Англия),докато DOHC мотора си е с достатъчно здрава помпа и се ползва без проблеми при турбо варианти.Тук вече сам си преценява кое,какво и как,важното е да се знае с каква основа разполагаме и дали би имало смисъл да се развива по-нататък.И един 1.8 винаги ще е по-слаб от който и да е 2.0,имайки предвид,че се влагат едни и същи средства в двата мотора.Сега някой ще каже 'тоз пак за сиромах тунинг говори'...че ние ако имахме пари щяхме ли да си чешем езиците у форума .
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 29 май 2011, 23:30
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Моя грешка... аз говорих за блок от зетек 2.0.naskoto написа:Възможно е на зетек 2.0 да се сложат бутала 86 мм,блока позволява и не е проблем увеличение с 2 мм,докато при 1.8 е пълен абсурд цилиндъра да се увеличава с 4,камо ли с 6 мм.Верно хода на кол.вал е един и същ,но дебелините на стените към водните канали са различни.Колега mi8,не е ли по-лесно да си вземеш блок 2.0,вместо да си усложняваш живота с такива гимнастики.Те англичаните са нинджии,понякога малко безмислени неща правят,ама те са си такива,ексцентрични .
При DOHC 2.0 хода е 86,диаметъра на цилиндъра е 86,при 2.3 диаметъра на цилиндъра е 89,6 мм,хода е 91 мм.
Аз лично залагам на DOHC мотора,щото е доста по-здрав и изръжлив от зетека,на един турбо зетек задължително му трябва подсилена помпа(каквито има само в Англия),докато DOHC мотора си е с достатъчно здрава помпа и се ползва без проблеми при турбо варианти.Тук вече сам си преценява кое,какво и как,важното е да се знае с каква основа разполагаме и дали би имало смисъл да се развива по-нататък.И един 1.8 винаги ще е по-слаб от който и да е 2.0,имайки предвид,че се влагат едни и същи средства в двата мотора.Сега някой ще каже 'тоз пак за сиромах тунинг говори'...че ние ако имахме пари щяхме ли да си чешем езиците у форума .
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Те това е да си експериментатор, по-добре не прави опити. Направи си един 2,0 зетек и не се занимавай с глупости, това оттам онова от другаде и накрая, абе малко не се затваря, буталата опират в главата. А буталата им се променя формата чрез рязане, майко мила, виж някое здраво бутало, то не е кръг!!!!! Не правете глупости хора, по-добре отиди в някой сервиз да ти я направят.
Поздрави: Ники
Поздрави: Ники
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Е не може без експерименти ,иначе човек не научава нищо ново.
- niki_nikolaev
- потребител
- Мнения: 130
- Регистриран: 27 май 2011, 15:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Xr2i 105 Hp 1989г.
Ford Sierra 2,0 DOHC 122 Hp N9A 1991г.
Ford focus 1,8 Gaz/Benzin Ghia 115Hp 2002г.
Ford Escort Rs Turbo Мk4 Gaz/Benzin 160Hp 200Нм 1987г. - Местоположение: Елин Пелин
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Глави 1.6 и 1.8 са еднакви, 2.0 има разлика с тях. А просто от опит глава не боли, просто се смен мотора. с
What the CVH can't , The Garrett can.
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
Газ в главата, бензин в кръвта и дизел в г*за
-
- потребител
- Мнения: 131
- Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
До колегата в горния пост:)1,6 и 1,8 с еднакви глави ли са:)на 2,0 какво и е по различното?Говоря за зетека.И до колегата Наско ,на зетека за маслената ли помпа казваш че е слабичка?На нея има едно болтче,което се развива под него имаше прожинка ако не се лъжа.Под въпросната пружина се подлага шайба с по-голяма периферийка и така почва да хварля повече масло.Изпробвано е.Пак и ми се струва че това е последната част която ще роди от зетека.
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проект блок 2.0 + бутала от 2.3 + глава от 1.8 - под '?'
Глави 1.8 и 2.0 са почти еднакви-еднакви клапани, леко различни портове и обем камера, а 1.6 има голяма разлика с тях- портове, клапани, обем горивна камераniki_nikolaev написа:Глави 1.6 и 1.8 са еднакви, 2.0 има разлика с тях. А просто от опит глава не боли, просто се смен мотора. с
fiestaracing-just race!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта