Fiesta RS1800i
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Fiesta RS1800i
Я да видим мнения за flat spota при зетек и с регулатор проблема оправя ли се или е излишно наливане на пари.Примерно с натягане на регулатора няма ли да се постигне същия ефект....но колко бара трябва да държи на вакум и без вакум така че да фикснем проблема.
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- disc
- потребител
- Мнения: 594
- Регистриран: 07 мар 2005, 22:43
- Модел на автомобила: Orion 1.8 16V Turbo, Fiesta 2.0 16V, Focus 2.0 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Fiesta RS1800i
Стандартно Zetec регулатора нa горивото държи 2,7 Bar / 3 Bar, съответно със и без вакуум. Незнам за начин да вдигнеш налягането на стандартен Zetec регулатор . Въпросният flat spot... хм... абе карай си колата И що отказа турбото?
Of all the things I've lost
I miss my mind the most
I miss my mind the most
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Fiesta RS1800i
Турбото си стой в проект още чака финанси...само електроника му остана.........За стандартния регулатор с бой се натяга.
Смачква се отгоре с подходящо камаче,пробвано е и не си връща налягането в течение на времето
Смачква се отгоре с подходящо камаче,пробвано е и не си връща налягането в течение на времето
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта