Фиеста РС
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Здравей при мен стана лесно тъй като Фиестата си беше Зетек ,не че и при теб няма да стане.Ето още един линк http://www.fiestaturbo.com/forums/1-6-8 ... 7-vt92943/.
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 23 фев 2012, 12:11
- Модел на автомобила: Ford Fiesta XR2i (1991), Ford Fiesta 1.6i 16v MK5 (2006), Ford Fiesta ST MK5 (2007), Ford Focus 1.6i Zetec MK1 (2000)
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
И аз имам Фиеста 1.6 CVH... и аз се чудя какво да я накара да върви малко повече.
Моята има добра генерация на Ремус, но това е всичко, с което мога да се похваля.
Моята има добра генерация на Ремус, но това е всичко, с което мога да се похваля.
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Взимаи една Т3-ка турбо (даже мога да те свържа с един които продава в момента т3 от фиат купе с дузите) Аз няма да турбинирам (поне за момента) май ще се окаже че мотора ми е хр3 ( само заради Ефи-то ще вляза в много голям филм).При теб ще се получи много добре с Т3-ката на 0.6-0.7 А аз за момента забавям проекта,трябва да отворя първо мотора,да съм сигурен на 100 % че е хр3.И най-вероятно ако е,направо swap от мондео 2.0.Но там филма май ще е много голям.Виждам че всички са правили swap от 1.8 зетек на 2.0 зетек и само леко са преправили инсталацията.За сега забавям и като имам пълна информация,ще задавам въпроси
купи си фиеста за да караш с 200
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
С леки промени по инсталацията няма да стане...сменя се цялата от компа до мотора,много е важно компа да е с EDIS4 запалване и без PATS .Скоростна кутия не трябва да се сменя,само евентуално съединител от рс турбо.Друга съществена подробност за 2.0 зетек е,че трябва да се смени водна помпа,обслужващ ремък,стойка за алтернатор,картер,тръба за масло с цедката от Зетек 1.6/1.8 Ескорт/Фиеста.Изхода за масления филтър е прав и филтъра може да опира в купето-или се слага по-къс филтър или се сменя маслената помпа с такава от зетек 1.6/1.8 Ескорт/Фиеста.Тампона за двигатела от CVH пасва на зетек блока,но само 2 от дупките могат да се ползват реално,за третата иска преправяне на стойката.
Като цяло е най-евтиния вариант от турбо и рс 2000 мотор и всичко може да се направи дори от сам човек,стига да е запознат с подробностите
Като цяло е най-евтиния вариант от турбо и рс 2000 мотор и всичко може да се направи дори от сам човек,стига да е запознат с подробностите
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Малко да раздвижа темата.След като бях в дилема дали мотора ми е хр3 или хр2 с помоща на peigera разбрахме че буталата са от хр2.Остава следното как да съм сигурен на 100 % че мотора ми е хр2 ? Как да разбера компютъра ми за какъв мотор е ? Трудна ли е смяната на моноинжекцията с ЕФИ ? Благодаря предварително за отговорите !
П.С. Очаквайте скоро снимки от обновената фиеста
П.С. Очаквайте скоро снимки от обновената фиеста
купи си фиеста за да караш с 200
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 670
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
DobrinNikolov написа:Малко да раздвижа темата.След като бях в дилема дали мотора ми е хр3 или хр2 с помоща на peigera разбрахме че буталата са от хр2.Остава следното как да съм сигурен на 100 % че мотора ми е хр2 ? Как да разбера компютъра ми за какъв мотор е ? Трудна ли е смяната на моноинжекцията с ЕФИ ? Благодаря предварително за отговорите !
П.С. Очаквайте скоро снимки от обновената фиеста
Ако фиестата ти е ХР2, не може да е моно.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 23 дек 2007, 10:18
- Модел на автомобила: /Escort RS 2000 16v combi/Escort XR3i
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Есента си пуснах в коша на ескортчето 97'- RS 2000 и съм много доволен,купих един RS-93' за 800 лв. и прехвърлих всичко/двигател,инсталация + ECU,спирачки-отпред и отзад/даже си преправих и планката за климатика от 1.6 и сега си имам RS 2000 с климатик. Отне ми около 2 седмици.Успех.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Пусни и тема със снимки............REDRACER написа:Есента си пуснах в коша на Ескортчето 97'- RS 2000 и съм много доволен
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 23 дек 2007, 10:18
- Модел на автомобила: /Escort RS 2000 16v combi/Escort XR3i
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
мога да направя,но нямам от етапите!
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10848
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Крайният ефект е важен, нали заради него е всичко.......
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Тука няма ли някои специалист на тези фиести..... почвам да полудявам вече.... Буталата са с право чело като при Хр2 (ама не можело,защото е моно).Тъпите германци са правели някакви шмекерии.Как да разбера компа ми за какъв мотор е и как да разбера дали е хр2 (нямам никакъв код на мотора) ? Помагайте.... че накрая ще хвърчи за скраб :Х
купи си фиеста за да караш с 200
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Напиши 4-буквения код на компютъра и/или дългия код от сорта на 93bb-12b579-ba (този е за дебитомер, но вида е същия).
Пусни снимки око да види.
edit: един момент само, че се позачетох - как така искате да разберете мотора xr2 или xr3 е?
Има само Фиести XR2. Както има и само Ескорти XR3. Няма Фиести XR3 или Ескорти XR2 и т.н.
Фиестите XR2 са 105кс мотор. Тези, които са 130кс са Фиеста RS1800 или просто Fiesta RS.
RS1800 е със Зетек двигател. За това се и води, че е от 1992ра насам. Зетека има и 105кс версия, но тя е в Ескортите.
105кс е CVH и е пълна инжекция. Т.е. 104кс ако е с катализатор и 107кс без катализатор, в подробности. (LJC и LJD съответно кодове на двигателя)
90кс най-вероятно е моно. Кода му е LUH. По принцип съм чел, че са на бяла лепенка или пластина на капака на ангренажния ремък (ако не е паднала) закрита от казанчето за антифриз(?).
Кода на компютъра ще го определи еднозначно.
Пусни снимки око да види.
edit: един момент само, че се позачетох - как така искате да разберете мотора xr2 или xr3 е?
Има само Фиести XR2. Както има и само Ескорти XR3. Няма Фиести XR3 или Ескорти XR2 и т.н.
Фиестите XR2 са 105кс мотор. Тези, които са 130кс са Фиеста RS1800 или просто Fiesta RS.
RS1800 е със Зетек двигател. За това се и води, че е от 1992ра насам. Зетека има и 105кс версия, но тя е в Ескортите.
105кс е CVH и е пълна инжекция. Т.е. 104кс ако е с катализатор и 107кс без катализатор, в подробности. (LJC и LJD съответно кодове на двигателя)
90кс най-вероятно е моно. Кода му е LUH. По принцип съм чел, че са на бяла лепенка или пластина на капака на ангренажния ремък (ако не е паднала) закрита от казанчето за антифриз(?).
Кода на компютъра ще го определи еднозначно.
Последна промяна от opex на 16 юни 2013, 17:18, променено общо 1 път.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- baro
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
- Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Фиеста МК3 ХR2 моно няма всички са пълна инжекция 1.6 8 клапана 105 или 110 коня ,същият мотор е в Ескорт ХR3.Мисля че Фиеста МК2 е карбуратор и е към 90 и нещо коня.DobrinNikolov написа:Тука няма ли някои специалист на тези фиести..... почвам да полудявам вече.... Буталата са с право чело като при Хр2 (ама не можело,защото е моно).Тъпите германци са правели някакви шмекерии.Как да разбера компа ми за какъв мотор е и как да разбера дали е хр2 (нямам никакъв код на мотора) ? Помагайте.... че накрая ще хвърчи за скраб :Х
-
- потребител
- Мнения: 38
- Регистриран: 23 дек 2007, 10:18
- Модел на автомобила: /Escort RS 2000 16v combi/Escort XR3i
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
На XR3 i буталата не са прави а влизат в главата/т.е. Изпъкнали/105 к.с.
Клапаните отварят по-малко и късах кобилиците с турбо от ланчия делта,на 0.7 bar.
Клапаните отварят по-малко и късах кобилиците с турбо от ланчия делта,на 0.7 bar.
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Според КАТ мотора е ЦВХ 1.6 8 клапана,буталата са с право чело,и е моно инжекция.мотора е ескортов 92 год.Незнам как са го разбрали,без код на мотора.Но колата въобще не работи хубаво,все си мисля че нещо е преправяно или моното или компа не е подходящ.Като я настъпя заглухва за 1-2 секунди и чак тогава тръгва и след 3-та (140км/h) умира. :X
купи си фиеста за да караш с 200
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Може да не ти е читав някой датчик.
Разбрали са по VIN номера. Ако го напишеш и аз ще ти кажа какво имаш в колата.
Кода на компютъра?
Разбрали са по VIN номера. Ако го напишеш и аз ще ти кажа какво имаш в колата.
Кода на компютъра?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Абе Добри, тя тая тема мина през всички тунинги , а още не се зане каква е колата. Снимай двигателя на тази секретна Фиеста и пусни VIN-a, та да се издири най-после.Може и със свален филтър. С прави, с криви бутала ли е???
1.6 няма моно в Ескорт и Фиеста, а и в Орион. Моно на CVH 1.6 8 клапана има само в Сиеррра!
CVH моно в Ескорт и Фиеста е само 1.4 8 клапана.
Поздрави
1.6 няма моно в Ескорт и Фиеста, а и в Орион. Моно на CVH 1.6 8 клапана има само в Сиеррра!
CVH моно в Ескорт и Фиеста е само 1.4 8 клапана.
Поздрави
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Така понеже стана много дълга и широка.Ще се опитам да го обясня накратко.Колата е внесена от Германия,аз съм 2-рия и купувач.Имам съмнения че мотора е сменян още там и не е със заводския си мотор.Как да разбера какъв е самия мотор ? След като нямам номер на мотора.Съмнението ми е че оригиналния двигател се е счупил и е подменен с друг,но е оставена заводската моноинжекция.Как по самия двигател да разбера (като исключим всмукателите) какъв е ?
купи си фиеста за да караш с 200
- DobrinNikolov
- потребител
- Мнения: 257
- Регистриран: 23 яну 2009, 15:40
- Модел на автомобила: Fiesta mk3 1.8 zetec 130+hp
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Фиеста РС
Кода на компютъра е - 88FB-12A650-AD.
Вин кода или кода на рамата (до колкото разбрах) е -WF0BXXGAFBL179068 .
Само да подчертая че в големия талон срещу кода на мотора,няма нищо,само рамата е написана.
Ето 2 снимки http://dobrinnikolov.snimka.bg/automobi ... 8.30774542
http://dobrinnikolov.snimka.bg/automobi ... 8.30774555 !!!
Вин кода или кода на рамата (до колкото разбрах) е -WF0BXXGAFBL179068 .
Само да подчертая че в големия талон срещу кода на мотора,няма нищо,само рамата е написана.
Ето 2 снимки http://dobrinnikolov.snimka.bg/automobi ... 8.30774542
http://dobrinnikolov.snimka.bg/automobi ... 8.30774555 !!!
купи си фиеста за да караш с 200
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1612
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта