Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

rad4o
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 14 дек 2012, 16:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX
Status: Извън линия

Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от rad4o » 15 дек 2012, 22:22

Хора предложете как може да се увеличи мощноста на автомобила без много разходи....

Потребителски аватар
imarh
потребител
потребител
Мнения: 271
Регистриран: 15 ное 2007, 10:09
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 16V 95г. автоматик, комби с теглич
Grand Cherokee 2.7 CRD 2004
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от imarh » 15 дек 2012, 22:37

Най-евтино: по-калорично гориво, спортен филтър и генерация...след това може би чип....и натам вече разходите скачат значително.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от ЯЛТА » 15 дек 2012, 23:45

Авиобензин 115 октана. Става Ферари. Сериозно, не се майтапя.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

rad4o
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 14 дек 2012, 16:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от rad4o » 15 дек 2012, 23:51

Ферари ако ми издържи двигателя....
В случия сигорно буталата ще излетят на 10 метра и ще се разхварчът клапани навсякъде :Д
Аа и от къде да си го взема това авиогориво :D

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от ЯЛТА » 16 дек 2012, 00:02

rad4o написа:Ферари ако ми издържи двигателя....
В случия сигорно буталата ще излетят на 10 метра и ще се разхварчът клапани навсякъде :Д
Буталата няма да излетят, само биелите ще се покажат да видят, кой ги е изкарал на студа. Ще изкара има няма 1000 км.
rad4o написа: Аа и от къде да си го взема това авиогориво :D
Летища, черна борса.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от opex » 16 дек 2012, 03:37

rad4o написа:Хора предложете как може да се увеличи мощноста на автомобила без много разходи....
Колега, дай дефиниция за "без много" или "минимални" разходи. С други думи колко ще дадеш и толкова. Защото иначе пак си правим лакардии и вятър на устата в поредната тема.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от ivan_racing » 16 дек 2012, 08:05

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 81&t=48447

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 29#p439329

Евтин тунинг няма. Вариации много има, валове,портване глава+ колектори, бутала, турбо. Евтиния тунинг почва от 500-1000 лева. Другата версия, слагаш по-къса скоростна кутия, ще вдигне разхода, но ще върви.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

rad4o
потребител
потребител
Мнения: 31
Регистриран: 14 дек 2012, 16:14
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 CLX
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от rad4o » 16 дек 2012, 12:25

Ако сложа един спортен филтер на Фордчето ще има ли някаква разлика и каква ако има?
И също така аз съм с резонатор,средно гърне и мисля да махам задното гърне ще има ли някакъв ефект?

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от ivan_racing » 16 дек 2012, 21:51

rad4o написа:Ако сложа един спортен филтер на Фордчето ще има ли някаква разлика и каква ако има?
И също така аз съм с резонатор,средно гърне и мисля да махам задното гърне ще има ли някакъв ефект?


Яко реване ще пада. А ефекта почти нулев или близък до отрицателен.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от KOss » 18 дек 2012, 11:23

Най-евтиния и лесен вариант за теб - махаш тоя мотор от коша и слагаш 1.8 16V или 2.0 16V. По-евтин вариант за РЕАЛНО покачване на мощност няма!!! Ако набиеш изпускателна система, и други глупости ще дадеш повече пари отколкото да смениш този мотор и няма да тръгне толкова колкото с тези мотори които казах. То като цяло "евтино" и "покачване на мощност" са две ужасно несъвместими думи!

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от ivan_racing » 18 дек 2012, 21:46

KOss написа:Най-евтиния и лесен вариант за теб - махаш тоя мотор от коша и слагаш 1.8 16V или 2.0 16V. По-евтин вариант за РЕАЛНО покачване на мощност няма!!!
Това също не е много лесно на практика. Най-бързия и евтин вариант е турбото, ама. Иначе на 1,4-то слагаш вал от хр3 и тръгва малко повече.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от KOss » 19 дек 2012, 10:18

ivan_racing написа:
KOss написа:Най-евтиния и лесен вариант за теб - махаш тоя мотор от коша и слагаш 1.8 16V или 2.0 16V. По-евтин вариант за РЕАЛНО покачване на мощност няма!!!
Това също не е много лесно на практика. Най-бързия и евтин вариант е турбото, ама. Иначе на 1,4-то слагаш вал от хр3 и тръгва малко повече.
Не е лесно, не е и трудно. Набавяш всичко необходимо (което не излиза толкова много) и без бързане действаш. Резултата е доста по-вървяща и най-вече надеждно вървяща кола. Чудно ми е как с турбо ще стане по-евтино............. И надеждно даже. Искам да го видя тоя филм.... :mrgreen:

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 670
Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .

Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия

Ford Focus mk1 1.8 бензин

Focus mk1 1.6 бензин
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от ivan_racing » 19 дек 2012, 12:39

Турбото е най-евтиният начин за вдигане на мощността с много, на двигателя, който е на колата.Не сравнено със слагане на по-голям, то е по-евтино.
Ама евтин тунинг няма.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.

Потребителски аватар
KOss
потребител
потребител
Мнения: 402
Регистриран: 14 апр 2005, 13:29
Модел на автомобила: Modded MK7 Escort 1.8 16V-GONE;Pontiac T.S. 3.1 V6 TBI;Saxo VTS
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от KOss » 19 дек 2012, 14:00

Говорим за евтин вариант със сравнително добър ефект. То това е смяната на мотора. Ще се впише в 1000лв горе-долу. За 1000лв ще успее да турбинира (евентуално, с "клизма") и ще се порадва на 1-2 дни вървеж докато биелите не се скъсат като солетки и буталата не се покажат да видят кой ги наказва. Ако говорим за нормално правене на една кола, образно да кажем с бюджет 5000-6000лв, то тогава естествено принудителното пълнене е най-добрия вариант като цена-производителност. Щото ако тия пари се набият за атмосферно правене, ефекта ще е далеч по-малък, а парите ще се стопят. Генерации, филтри на тоя 1.4, са внушение че колата тръгва и може би една идея по-отзивчив двигател (ако се прекали с генерацията даже може и да се влошат нещата). Отделно ако колата остане с фабричните си мъртвешки спирачки, най-много да има поредна статия във вестника. Но хората не мислят за тия неща, важното е да "бега" 8)

Потребителски аватар
kserx76
потребител
потребител
Мнения: 146
Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от kserx76 » 02 яну 2013, 17:30

rad4o написа:Хора предложете как може да се увеличи мощноста на автомобила без много разходи....
да има един двигател от моргата 1,8 зетек и може да се впишеш в 500лв от спортия филтар няма фаида виж за газови ускорители само съм чувал те са по 30лв но трябва когато се освободи изпускателната система да се пренастрои компа за по добра мошност, със оригиналните настроики когато махнеш катализатора и сложиш газов ускорител мошноста пада

Потребителски аватар
Bonso
потребител
потребител
Мнения: 631
Регистриран: 09 мар 2006, 17:27
Модел на автомобила: Ford Capri '79 2.8i V6
Volvo S60R '04 2.5 turbo AWD
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от Bonso » 20 яну 2013, 22:31

Няма начин с малко разходи да имаш реален успех. Ако ти е слаб мотора, по- добре продавай и си купи нещо, което заводски е направено да е бързо...

Потребителски аватар
kserx76
потребител
потребител
Мнения: 146
Регистриран: 18 юни 2009, 18:02
Модел на автомобила: ford mondeo 2,0 136кс 1995г
Местоположение: русе
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от kserx76 » 03 фев 2013, 17:36

колеги може ли да се променят някои настроики в програмата на компа и да се повиши мишноста? на зетек двигатели?без чип а просто с външно устроиство?

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от opex » 05 фев 2013, 15:01

Мегаскърт е варианта.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

andon anestiev
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 05 окт 2010, 23:02
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6CVH carburetor
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от andon anestiev » 05 фев 2013, 17:57

OMEX брат е по-добрият вариант!:)Много взеха да оплакват от тея Меги,че горели! :roll:

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Увеличаване на мощноста на автомобила с минимални разходи

Мнение от opex » 05 фев 2013, 21:50

То от мега до мега си има разлика, особено ако е готова платка с SMD елементи или ръчно сглобявана, от кой и как, но на страна това - Мегата не е ли пак по-добра от ОМЕХ-а като опции и тунинг способности?
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Отговори

Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта