форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
djkrasi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 мар 2008, 17:01
Модел на автомобила: Форд-Focus C-Max 2.0 TDCI (136)
Местоположение: КАЗАНЛЪК,ШУМЕН
Status: Извън линия

форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от djkrasi » 06 юни 2008, 19:00

Здравейте колеги
И аз като някой тук има една болка с моя Форд-Ескорт Zetec 1.6 16v 98г.(комби)
От извесно време насам сутрин като го паля се форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне,
като позагрее малко се оправя но това е общо взето всеки път като го паля.
Ходих по какви ли не ''майстори'' че стигнах и до Мото Пфое но..... уви никой не можа да ми каже
къде е проблема !!!
Сменил съм:
Кабели и свещи,Стъпков мотор-279лв. ,Компютър-150лв. ,Датчик за температурата-60лв. ,Маркучите за вакума .... АБЕ ПОЧТИ ВСИЧКО
Но както казах нищо не се поправи .
При диагностика с Лаптоп ми показва грешка ''голямо закъснение на впръскването на горивото'' но .... тази грешка се изчиства и пак е така

МОЛЯ НЯКОЙ АКО СИ ИМА НА ИДЕЯ ЗАЩО Е ТАКА НЕКА ПУСНЕ СВОЯ СЪВЕТ
БЛАГОДАРЯ НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕ ПРЕДВАРИТЕЛНО

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от cocoff » 07 юни 2008, 20:13

Как загрява щом гасне веднага?
Ако палиш с подаване на газ :arrow: TPS
Ако не :arrow: EGR
И още поне 3-4 причини...
Късното впръскване не значи нищо ако не е свързано с оборотите. Късното за 3000 е нормално за 1000(грубо казано).
Не е зле първо да тестваш, но може и както до сега, първо да сменяваш :P
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
izrotbg
потребител
потребител
Мнения: 284
Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от izrotbg » 13 юни 2008, 12:16

-= Не че сам голям разбирач но тва ми намирисва на някав проблем по инжекциона (на пунтото имах подобен проблем (само че то каго запалех и просо губеше ниските и гаснеше, проблема беше в моно инжекцията но никои не можеше да го открие (дори след 20 диагностики на двигателя сички викаха двигателя ти е перфецтен ...)))) ... Аз за да нямам такива проблеми често си докарвам двигателя до прекъсвач ( което ваобще не е хубаво за него но се продухва и е като пушка)! В продухването му е маиката :D >:D<: _friends_ =-
-= JusT Me *** =-
Изображение
Изображение
Изображение

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от Edinuser » 13 юни 2008, 17:58

Можеш ли да дадеш точно номера на грешката ?
Това малко ми звучи като нещо с датчика за положението на разпределителните валове (или кабела му), силно замърсени инжектори, или пък нещо с бензиновата помпа и налягането на горивото. Поне такива са ми предположенията.
За това дай по възможност точния номер на грешката.

Потребителски аватар
djkrasi
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 09 мар 2008, 17:01
Модел на автомобила: Форд-Focus C-Max 2.0 TDCI (136)
Местоположение: КАЗАНЛЪК,ШУМЕН
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от djkrasi » 16 юни 2008, 08:16

Здравейте на всички колеги :D
Да ви разправям от какво се оправи колата
При всичко по-горе описано ще добавя,че когато съм купувал ''стъпковия мотор'' той си е бил със някакъв дефект и не е работил
Върнах се пак в Мото Пфое и пак започнаха да търсят от какво е проблема , оказа се че преди 4 месеца когато пак бях там да ми сменят стъпковия мотор точно на мен се е паднал прецакания от 1 на 1000 стъпкови мотори. :(
Естесвено аз малко започнах скандал за това , че и сега искат да ми вземат пак толкова много пари ......
стигна се и до Шефката на Мото пфое та накрая със доста главоболия по предишната фактура нящо я гледаха ,обажда се до София и за моя радост не ми взеха пак пари
Само няма кой да ме обещети за моите изхъбени НЕРВИ , но ...... се радвам че всичко се оправи и колата ми си е супер :) *00130* *00940*

Потребителски аватар
izrotbg
потребител
потребител
Мнения: 284
Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от izrotbg » 16 юни 2008, 12:19

-= Еми честито с здраве да си я караш да и дано по дълго безпроблемно.

А може ли 1 вапрос, че сам от по простотите (незапознати много с двигателите), Какво е "Стъпков Мотор" ??? :oops: Какви са неговите отношения с двигателя ??? :oops:

Мерси предварително за инфото :) :D >:D<: _friends_ =-
-= JusT Me *** =-
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
megyto
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 24 юни 2007, 19:20
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Zetec 16V '99 с ГИ; Ford Fiesta 1.3 '94
Местоположение: Stara Zagora
Контакти:
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от megyto » 16 юни 2008, 12:51

А може ли 1 вапрос, че сам от по простотите (незапознати много с двигателите), Какво е "Стъпков Мотор" ???


Това е т.н. моторче за празния ход /автоматичния смукач/ ;):

Потребителски аватар
izrotbg
потребител
потребител
Мнения: 284
Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от izrotbg » 16 юни 2008, 12:53

-= >:D<: Тва вече го знам кво е и за кво служи *00130* *00133* *00133* *00133* *00133* *00140* *00940* и мерси за инфото _friends_ >:D<: =-
-= JusT Me *** =-
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
megyto
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 24 юни 2007, 19:20
Модел на автомобила: Ford Focus 2.0 Zetec 16V '99 с ГИ; Ford Fiesta 1.3 '94
Местоположение: Stara Zagora
Контакти:
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от megyto » 16 юни 2008, 12:57

izrotbg написа:-= >:D<: Тва вече го знам кво е и за кво служи *00130* *00133* *00133* *00133* *00133* *00140* *00940* и мерси за инфото _friends_ >:D<: =-
Използвай търсачката и ще разбереш ;):
Ето един пример ;;):
http://www.clubford.org/forum/search.ph ... 0%BD%D0%B5" onclick="window.open(this.href);return false;"

Потребителски аватар
izrotbg
потребител
потребител
Мнения: 284
Регистриран: 06 юни 2008, 14:23
Модел на автомобила: Focus 1.8i 16V Ztec '99 <= мойта шейна
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: форсира до 3000 оборота и веднага след това гасне

Мнение от izrotbg » 16 юни 2008, 13:03

-= Виновен по сички параграфи !!! Но моля не бадете строги с мене още сам млад не искам смъртна присъда :oops: *167* *0029* =-
-= JusT Me *** =-
Изображение
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта