Въздух в горивната система

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Въздух в горивната система

Мнение от Miri4 » 05 май 2015, 13:20

За двигателя от профила.
Отдавна даваше признаци за това, но едва сега сложих прозрачен маркуч между филтъра и помпата и го видях ясно.
Като размърдам бързите връзки по горивния филтър ясно се вижда и промяна в количеството въздух. Представям си какво е било през зимата. Т.Е. проблема е в бързите връзки.Интересното е ,че нямам теч на нафта от никъде.Но това се дължи на факта ,че системата до ГНП работи под вакуум,защото засмукващата помпа се намира в ГНП.
Въпроса е:

1. Могат ли да се закупят на човешкки цени само бързи връзки и от къде.
За МПфое не говорим. Там предлагат смяна на цялата система. За цената няма да говоря за да не получите удар.

2. Има ли начин да се ремонтират наличните.
Предполагам,че трябва да се сменят О пръстенчета но въпреки че много ги оглеждах не видях начин това да стане.Ако някой е правил това да споделя.

Благодаря предварително.

Потребителски аватар
kilikanzer
Потребител
Потребител
Мнения: 907
Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312
Местоположение: Разград
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от kilikanzer » 05 май 2015, 19:57

Иди в някоя автоморга и си вземи точно каквото ти трябва заедно с маркучите.Не съм гледал по магазините за тия бързи връзки,но и маркучите са поопечени и незнам как ще се държат след смяната.
Изображение
Конституция на РБ.
Чл. 36.
(1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.

paco-67
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 03 юни 2010, 20:06
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi 98
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от paco-67 » 05 май 2015, 21:28

Колега,махни всички шлаухи с бързи връзки и си купи маркуч за нафта на гейтс и със скоби решаваш проблема завивинаги.Аз съм така на ескорта.

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от Miri4 » 06 май 2015, 18:11

Колега paco-67 това ми е ясно но е свързано със сваляне на резервоара и не ми се иска. Но ако другото не става и това ще се прави. Между другото от къде купи тези маркучи и добри ли са .До сега са ми показвали разни които не ми харесват.

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от mi6o » 06 май 2015, 18:36

Здравей колега. Колегата Пацо има предвид да сложиш прозрачни маркучи преди и след горивния филтър. Няма защо да сваляш резервоара. При тебе е друга гледката, но аз го направих така на моя Хенри ( маркучите не ги знам какви са, едно приятелче ми ги подари, но със сигурност не са Гейтс и нямам никакви ядове от както съм ги сложил-над 2 г. със сигурност има )
Изображение
Поздрави

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от Miri4 » 06 май 2015, 18:50

Колега mi6o ако ще сменям тези шибани бързи връзки искам да ги сменя всичките и да не ги мисля повече. При мен с тях се тръгва още от резервоара. По пътя до входа на филтъра има още една ??!! и тогава влиза във филтъра.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10845
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от ЯЛТА » 06 май 2015, 19:50

Защо пък чак от резервоара, моите са сменени всичките само отпред,- там където се нуждае от повече разкачане по обясними причини.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от Conan_1 » 07 май 2015, 00:09

А какви са ти симптомите при тоя въздух из горивото, какво ти го подсказа?
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

paco-67
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 03 юни 2010, 20:06
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi 98
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от paco-67 » 07 май 2015, 06:19

Прозрачните маркучи след време се удървят.Аз взех гумени маслоустойчиви.Има ги в всеки автомагазин, само непомня размера.

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от Miri4 » 07 май 2015, 09:20

А какви са ти симптомите при тоя въздух из горивото, какво ти го подсказа?

Преди всичко трудно палене през зимата.То е въртене , тресене на двигателя, особенно в първите секунди докато изгони "големия" въздух.
Леко повишени вибрации при нормална работа.Тия симтоми са особенно характерни ако колата не е палена 2-3 дена и е доста студено.Сега при затопляне на времето тия симптоми почти изчезват.

Потребителски аватар
ieiei
потребител
потребител
Мнения: 389
Регистриран: 11 май 2007, 12:50
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от ieiei » 07 май 2015, 14:33

Разглобяват се(моята се разглоби сама),но незнам как.Това отпред е "втулка"и след нея пръстена(при мен с жълт цвят).
Има го същия в магазините (20ст).Стария направо се натроши ,нямаше никаква еластичност.

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от Miri4 » 07 май 2015, 19:37

ieiei не разбрах разглоби ли се или се счупи.Ако могат да се разглобят това е идеалния вариант. Сменяш си О пръстените и си свиркаш.

Потребителски аватар
stefan_h
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 28 яну 2015, 19:22
Модел на автомобила: Escort '97 TD
Mondeo MK3 Estate 2.0TDCi
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от stefan_h » 07 май 2015, 20:53

имах преди време проблем с въздуха в горивото и на двете коли - Ескорт и Мондео и колкото и да разпитвах така и не получих конкретен отговор за конкретния проблем. Накрая се ядосах и започнахме с един приятел да проверяваме наред. Първата стъпка беше с прозрачни маркучи навсякъде за да локализираме мястото. След няколкодневни проби се оказа , че при Ескорта вземаше въздух от място , за което никой не можеше да предположи - тялото за което се захваща горивния филтър. За него закрепена подкачващата помпа и от там вземаше въздух. Разглобих всичко , но не подлежеше на ремонт - имаше пукнатина в корпуса. Ново тяло струваше трицифрена сума. Направихме проба да прекараме горивото през алтернативен горивен филтър ( мисля , че беше за фолксваген ) и въздуха веднага спря. Хванах "новия" филтър с 2 свински опашки и като сменям филтъра режа опашките , хвърлям го и слагам новия с 2 опашки :)

При мондеото беше доста по-сложно. Вървяха си мехурчета по тръбите и неможеше да разберем от къде. След упорито търсене се оказа , че взема въздух от резервоара. По-точно под задната седалка където е сондата на резервоара има 2 тръбички на щипки и като ги отворих О-пръстените бяха почти скъсани и на цвят тъмно кафяви и бяха по два броя на тръба. Смених всички О-пръстени и въздуха спря.
Кофтито е , че тези бързи връзки много лесно се чупят , но пък като се стегнат после със свински опашки пак се получават нещата.
В МП тези бързи връзки са доста скъпи , но ми казаха че имало някакви подобни на Пежо и били в пъти по-евтини.
На Мондеото веднъж счупих една щипка от тези където са на дюзите и ми донесоха същата щипка от Пежо и струваше някакви 4-5 лв.
Та ако си упорит , търпелив и инат , запряташ ръкави и търсиш наред :)

Потребителски аватар
Miri4
потребител
потребител
Мнения: 367
Регистриран: 05 май 2009, 20:42
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI 2002 г. 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въздух в горивната система

Мнение от Miri4 » 08 май 2015, 09:24

Благодаря stefan_h .До колкото разбрах тия бързи връзки не подлежат на ремонт./смяна но О пръстени/.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта