Автоматичен смукач на 1.6

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Автоматичен смукач на 1.6

Мнение от bilder » 25 авг 2005, 14:42

Колеги на мотора дето взех не му работи автоматичния смукач.
Пали малко трудно и ако дадеш газ гасне,трябва да работи на място поне 10 мин за да може да се подкара.
Как се оправя това мога ли да го превърна в ръчен или да търся някъде 2ра употреба понеже разбрах че за нов цената била "космическа".

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Автоматичен смукач на 1.6

Мнение от форд мк2 » 25 авг 2005, 23:02

bilder написа:Колеги на мотора дето взех не му работи автоматичния смукач.
Пали малко трудно и ако дадеш газ гасне,трябва да работи на място поне 10 мин за да може да се подкара.
Как се оправя това мога ли да го превърна в ръчен или да търся някъде 2ра употреба понеже разбрах че за нов цената била "космическа".

10 тина мин. не са много време а я си представи ако изобщо не палеше................. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Потребителски аватар
nld
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 20 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Форд Сиера 1.8 CL
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от nld » 26 авг 2005, 10:40

По инфо от мой познат, смукачи за Форд само по заявка от Германия, не знам дали е вярно, аз също ще го сменям. Ако не се лъжа беше около 100 лв

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Автоматичен смукач на 1.6

Мнение от kEFi » 26 авг 2005, 13:56

bilder написа:Колеги на мотора дето взех не му работи автоматичния смукач. Пали малко трудно и ако дадеш газ гасне,трябва да работи на място поне 10 мин за да може да се подкара.
Според мен - разглоби, почисти, пак сглоби, провери контакти и пробвай. Може и да се оправи. Ако не - можеш да си отложиш разхода за по нататък (друго ще е ако караш на постоянен смукач). За побългаряване - според мен е възможно, но предполагам че са заложени някой технологични различия, които да затрудняват това...

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 05 сеп 2005, 00:44

Ако карба е ford vv автоматичния се преправя на ръчен смукач без проблем. Но ако си намериш бинарната пластина от автоматичен( като пружина от будилник и е формата) проблема с паленето ти е решен.

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 05 сеп 2005, 19:12

Ами карбуратора е обикновен Weber 2V така поне пише по аутодатата свален е от Фиеста 86та ХР.А иначе автоматичния смукач си е там едно цилиндърче с някакво моторче вътре, така че пластината трябва да си е там не съм го разглабял все още.

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 05 сеп 2005, 20:58

За съжеление не съм запознат с Вебер карбураторите и устройството на смукача им знам само че при настроика на автоматичния на Вебер се върти целия механизъм срещу часовниковата стрелка а на ФордVV карбураторите е точно обратното т.е. може да има съществени разлики във вътрешното им устройство.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 17 яну 2006, 12:24

Как точно се регулира смъкача на Ford VV, защото аз си мисля че големият ми разход идва от него. Значи аз онзи ден завъртях по часовниковата стрелка устройството в което влиза охлаждащата течност. Видях че има направени 3 положения, беше на средното сега е на дясното. Ако някои има по подробна информация или знае как се прави да каже!

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 17 яну 2006, 16:05

Дясно, когато си срещу него е по бедна горивна смес и по ранно затваряне. Средното е нормално положение, а лявото богата смес и по късно затваряне. Смукача затваря при температура на охладителната течност около 30градуса по Целзий. Затваря по посока на часовниковата стрелка.

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 17 яну 2006, 16:47

Високия разход при карбуратор Вебер, често причината е не в самия карбуратор и преди да го настройваш, си регулирай клапаните. Карбуратора е много вероятно да е ОК.

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 17 яну 2006, 17:39

Карбуратора както казах е фордовски, а не вебер.Моят мисля че затваря при доста по-висока температура, когато стрелката влезе в нормалната зона. Дали проблема е във смъкача, иначе вече съм с нов термостат и то на 92 градуса. То и с оборотите е доста интересно в началото са изключително ниски, след няколко минути скачат до 3500 и после като загрее до работна темература се нормализират. Някакви идеии?

velko
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 23 фев 2005, 16:10
Модел на автомобила: Escort 1.3 cvh carb 1984
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от velko » 18 яну 2006, 10:54

Ми ще трябвя да отидеш при майстор по карбуратори. Не е нормално да ти се вдигат оборотите толкова много. Вероятно смуче въздух и затова се форсира сама машината. Може и смукача да се е разкапал и да не затваря добре. При нормална работа на карбуратара и смукача оборотите са от 750-850. Когато е студена колата и смукача е включен са 850-1000.

arabiata
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 25 яну 2006, 17:40
Модел на автомобила: Фиеста
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от arabiata » 25 яну 2006, 18:47

Колегата ти даде умен съвет!
Направи си го ръчен смукача.
Става,лесно,с малко парички

keniq1988
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 23 фев 2015, 23:13
Модел на автомобила: Форд Мондео Мк3 комби TDDI 85Kw 115к.с.
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: Автоматичен смукач на 1.6

Мнение от keniq1988 » 25 ное 2015, 07:26

Здравейте.Не знам има ли някой в тази тема.И аз имам проблем със автоматичния смукач но на 2.0i бензин мондео мк2.Можете ли да ме опътите къде да го търся и да пробвам първо с почистване :)
Потупването по гърба е само на няколко сантиметра от ритник в задника!!!!!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13104
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Автоматичен смукач на 1.6

Мнение от HACKO » 25 ное 2015, 21:44

keniq1988 написа:.....Можете ли да ме опътите къде да го търся и да пробвам първо с почистване :)
Не го търси, нямаш такъв, при инжекционните системи компютъра извършва обогатяване на сместа при студен двигател. Ако имаш проблем на студен двигател, или компютъра не знае че мотора е студен(температурния датчик дава грешна информация), или ако имаш газ, поради неправилна настройка на газта Бензиновите настройки са избягали.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

keniq1988
потребител
потребител
Мнения: 20
Регистриран: 23 фев 2015, 23:13
Модел на автомобила: Форд Мондео Мк3 комби TDDI 85Kw 115к.с.
Местоположение: Горна Оряховица
Status: Извън линия

Re: Автоматичен смукач на 1.6

Мнение от keniq1988 » 22 дек 2015, 15:03

В един сайт намерих и автоматичен смукач и датчик за студен старт за това мондео.На вид изглеждат еднакви само цената им е различна.Датчика - 18лв,а смукача 37лв. Газова имам,обаче не го прави постоянно,по често когато е студено времето.Може и този температурен датчик да прави проблема. Само не знам къде е той пък :lol: намерих моторчето за обороти на празен ход,освен този датчик да е някъде отдолу.трябва да се вкара на канал за по сигурно и хубаво оглеждане
Потупването по гърба е само на няколко сантиметра от ритник в задника!!!!!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 17 госта