Ford fusion 1.4 TDCI работа на място
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 05 ное 2016, 23:07
- Местоположение: London
- Status: Извън линия
Ford fusion 1.4 TDCI работа на място
Здравйте готини хора.
Живея в Лондон и имам много интересен и специфичен въпрос.
Става въпрос за 1.4 дизеловия мотор на фиеста/fusion . Естеството ми на работа е такова че ми се налага да престоявам по 3 часа нощем в колата и да работи на място за да се грея. На паркинга където се случва това тракат много дизели но такъв няма сред колегите. Та питането ми е, ще загрее ли колата като я запаля и не я карам а само си къркори на място. Със сегашната ми бензин за 10 минути е баня. Ако не става , ще трябва да взема от колега един фокус С макс 1.8 бензин. Хубав екземпляр но някак ми се кара икономичен дизел (честно да си призная ми е много трудно да избера между двата и въпреки различния клас ако някой даде съвет ще е добре дошъл). Рядко прехвърлям 3000об/мин и карам много икономично.., но ако не ми върши работа през нощта няма да има смисъл да го взимам. Да подчертая само че и двете коли са на по 140 000км реални. Все пак за Англия говорим.
Благодаря предварително.
Със сигурност е е една от двете и дано си помагаме и за напред. Това е марката.
Живея в Лондон и имам много интересен и специфичен въпрос.
Става въпрос за 1.4 дизеловия мотор на фиеста/fusion . Естеството ми на работа е такова че ми се налага да престоявам по 3 часа нощем в колата и да работи на място за да се грея. На паркинга където се случва това тракат много дизели но такъв няма сред колегите. Та питането ми е, ще загрее ли колата като я запаля и не я карам а само си къркори на място. Със сегашната ми бензин за 10 минути е баня. Ако не става , ще трябва да взема от колега един фокус С макс 1.8 бензин. Хубав екземпляр но някак ми се кара икономичен дизел (честно да си призная ми е много трудно да избера между двата и въпреки различния клас ако някой даде съвет ще е добре дошъл). Рядко прехвърлям 3000об/мин и карам много икономично.., но ако не ми върши работа през нощта няма да има смисъл да го взимам. Да подчертая само че и двете коли са на по 140 000км реални. Все пак за Англия говорим.
Благодаря предварително.
Със сигурност е е една от двете и дано си помагаме и за напред. Това е марката.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford fusion 1.4 TDCI работа на място
Не би трябвало за прегрее, ако всичко и е наред. Термостата си отваря, когато загрее нормално и обръща охлаждащата течност- трябва да си поддържа оптималния режим на работа, дори и 10 часа да работи на място.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 05 ное 2016, 23:07
- Местоположение: London
- Status: Извън линия
Re: Ford fusion 1.4 TDCI работа на място
То прегряването е ясно. На парно при 0 градуса няма да прегрее. Проблема е дали въобще ще загрее, като работи а място
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1746
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Ford fusion 1.4 TDCI работа на място
Имахме нова Фиеста с този мотор и определено мога да кажа, че на място не загрява. При минусови температури дори изстива, ако преди това е била загряла в движение. Говорим за нов автомобил, а не за някакъв с проблеми. При всички дизели е така, просто по-голяма част от енергията се преобразува в работа, а не в топлина. Ако искаш на място да имаш парно, няма друг вариант освен бензин.
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ford fusion 1.4 TDCI работа на място
Ако се е движила преди това и е загряла, няма как да му изстине толкова на място, че да почне да му духа студено от парното. Иначе е истина, че дизела на място трудно загрява, но ако си я покарал малко преди това няма проблем. А парното на дизела е убиец. Жена ми кара същата кола и парното направо те трепе, можеш да седиш по потник вътре.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1746
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Ford fusion 1.4 TDCI работа на място
Напротив, изстива та стой та гледай. Разбира се говоря за температури от -10 и надолу. По потник може да стоиш единствено при положителни температури. Падне ли по-сериозно под нулата нещата стават зле.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10857
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford fusion 1.4 TDCI работа на място
Е човека е в Лондон, там няма такива температури.synthez 3D написа:Напротив, изстива та стой та гледай. Разбира се говоря за температури от -10 и надолу.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта