Страница 1 от 1

Проблем с бензинова помпа

Публикувано: 20 юни 2007, 21:30
от joni_i
Имам Форд Орион 1.6i 1989г.От известно време бензиновата помпа имаше по-силен звук.Вчера запали,минах 3-4м и спря.Помислих че няма бензин защото беше на резерва,затова налях но не запали.Дърпах я с кола но не стана.Иначе като подадеш контакт се чува звук от нея но е по режещ.
Мисля че е от бензиновата помпа но дали е така.Мога ли и как да проверя дали работи и как.И евентуално къде и за колко мога да я намеря.

Публикувано: 20 юни 2007, 21:49
от cocoff
Има манометри за мерене налягането на горивото. Вероятно има и друг начин, да установиш работи ли помпата, ама аз не го знам :(
Най-грубият, за който предполагам, е да разкачиш някъде бензинопровода и да дадеш контакт.

Публикувано: 20 юни 2007, 21:54
от kEFi
...има, вади се, потапя се в легенче и се подава напрежение (пушенето околовръст се забранява тотално).

Това става на Брава (фиат), предполагам че и на Ескорта става...

Публикувано: 20 юни 2007, 22:10
от dimbatami
ми маи споделям мнението на колегите че си е отишла но я измакни някоя връзка към дюзите и подаи контакт трябва да подкочи гориво и да изтече виж в края на горивопровода до последната дюза може да има едно капаче като винтил на гума отвиго и натисни иглата като си подал контакт в това време треба да та окъпи ако ли не си смени горивния филтар пробваи пак и ако нямя ефект търси нова помпа

Публикувано: 21 юни 2007, 11:59
от kEFi
dimbatami написа:ми маи споделям мнението на колегите че си е отишла но я измакни някоя връзка към дюзите и подаи контакт трябва да подкочи гориво и да изтече виж в края на горивопровода до последната дюза може да има едно капаче като винтил на гума отвиго и натисни иглата като си подал контакт в това време треба да та окъпи ако ли не си смени горивния филтар пробваи пак и ако нямя ефект търси нова помпа
....това го прави, но на загасен и студен мотор (само на контакт) и без цигари наблизо, че да не пламнеш!

Публикувано: 21 юни 2007, 19:25
от joni_i
Разбрах обаче че и да потече бензин помпата трябвало да нагнетява на по високо налягане за да работи инжекциона,т.е. уж работи но не варши работа :(

Публикувано: 21 юни 2007, 20:23
от nikolovvd
Днес научих нещо любопитно.
Комшията, който е автомонтьор ми каза, че бензиновите филтри, които се продават в БГ били големи боклуци.
Преди месец два са сменили изгоряла бензинова помпа на Сиера и Рено заради сменен преди половин година бензинов филтър.


Думите му бяха следните:

Оригиналния филтър е с мрежички в алуминиев корпус, а тези от магазина с хартия и са от стомана. След време хартията се разпада и запушва филтъра. Помпата остава без бензин (а бензина минава през нея и я охлажда) и тя гори. Корпуса корозира и ако се отдели люспа попада в помпата и я сасипва. По-добре си карай с оригиналния филтър докато ти докарам от Австрия оригинален.

Направо се втрещих. Какво щях да направя на горкия Хенри.

Публикувано: 21 юни 2007, 21:06
от dimbatami
това не е много обедително доста време е минало та да се твърди че е от това филтара се сменя на определени километри не се знае този човек колко е изминал за половин година виж да бе станало за седмица или максимум месец да но така не сам съгласен моят за четири години сам го сменял веднъж но си карам на газ

Публикувано: 21 юни 2007, 23:28
от cocoff
joni_i написа:...Помислих че няма бензин защото беше на резерва...
Това каране на резерва или докато свърши бензина евава мамата на помпите...
Май съм виждал хартиен горивен филтър на моторкрафт, но вероятно има много видове хартия :)

Публикувано: 22 юни 2007, 08:31
от nikolovvd
Моя горивен филтър не е сменян никога от както съм взел колата 2001.
Усещам, че ускорението не е същото като преди 5-6 години, но пък колата е по-икономична. Дет се вика всяко зло за добро! :lol: