Смяна на дизелов филтър

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
fiesta 1.6 D 88
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 05 авг 2007, 16:06
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.6 D 1988
Местоположение: София
Status: Извън линия

Смяна на дизелов филтър

Мнение от fiesta 1.6 D 88 » 11 авг 2007, 23:41

Здравейте на вскички да ви попитам как се сменя фитъра за горивото при мен е дизелче купих си филтъра и искам да попитам ако някой знае да сподели.Прилича много на маслен филтър но дали като него се натяхга на ръка дали се сипва малко дизел както ми каза продавача мерси предварително на всички. :)

Потребителски аватар
eskort_79
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 12 авг 2007, 19:32
Модел на автомобила: FORD FOCUS 1.8 TDDI 99-ta HATCHBACK
Местоположение: РУСЕ
Status: Извън линия

Мнение от eskort_79 » 17 авг 2007, 22:44

Сменя се много лесно.Просто развиваш стария и завиваш новия,на резба е.А дали да сипеш нафта преди това.....аз не сипах,просто въртях на стартер по дълго време и се полу4и.

Потребителски аватар
gicho_fiesta
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 18 май 2007, 15:05
Модел на автомобила: FIESTA 1,8D 1999г.
Status: Извън линия

Мнение от gicho_fiesta » 18 авг 2007, 10:54

Колега, напълниго с гориво до горе и просто запали, след като го завиеш.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

темата не е точно за същото, но се отнася до филтъра

Мнение от naftova pechka » 22 авг 2007, 11:20

четох из други теми за клапана във горивните филтри който задържа горивото да не се връща в резервоара....проблема е че фиестата пали с доста въртене, дори и когато съм я загасил да речем преди 30 минути. Наскоро я напълних до горе и палеше лесно.....като стигна до половината на резервоара горивото пак почна да се мъчи. Снощи я напълних и пак пали бързо. не знам дали не се заблуждавам, но ми се струва че има някаква връзка. горивния филтър е ШАМПИОН. явно дълго върти докато подкачи гориво и това или е от филтър или от помпа си мисля! проблема е че акумулатора ще се затормози.
някой да е имал подобни проблеми и да ги е разрешил?

Потребителски аватар
gicho_fiesta
потребител
потребител
Мнения: 62
Регистриран: 18 май 2007, 15:05
Модел на автомобила: FIESTA 1,8D 1999г.
Status: Извън линия

Мнение от gicho_fiesta » 23 авг 2007, 16:47

В магазините за газови уредби има еднопосочни клапани за гориво 10-15лв. слагаш го преди филтъра и си готов. Аз сложих на голфа преди да купя фиестата и проблема с паленето беше решен.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта