До дизел феновете и спецове!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
GT
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 02 апр 2005, 21:56
Модел на автомобила: Fiesta 1.6 D
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

До дизел феновете и спецове!

Мнение от GT » 02 апр 2005, 22:09

Здравейте фенове!

Imam edin problem iskam da proverq za edna 4ast na naftovata pompa na moqta Fiesta 1.6D('86) v internet, no ne znam kak se kazva na anglijski.
4астта е, така наре4ен "сензор за студено палене" или по-точно е нещо като инжентор, който пуска повече нафта, когато двогателя е студен. След достигане на определена темп. той се "затваря". Нещо като смукач при бензиновите ДВГ?!?

Някой знае ли как се казва тази част на български и как е на английски?!?

Благодаря ви предварително!
Racing is the only real Sport! The rest just need a ball.

sharp
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
Status: Извън линия

Мнение от sharp » 03 апр 2005, 00:51

Не си уточнил каква е марката на помпата-Bosch или Rotodiesel(Lucas CAV)- и двата модела се монтират.

GT
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 02 апр 2005, 21:56
Модел на автомобила: Fiesta 1.6 D
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Мнение от GT » 03 апр 2005, 07:00

sharp написа:Не си уточнил каква е марката на помпата-Bosch или Rotodiesel(Lucas CAV)- и двата модела се монтират.
Много се извинявам! :roll:

Става ? за Bosch.
Много съм прост еййййй ...
Racing is the only real Sport! The rest just need a ball.

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

БОШ или РОТОДИЗЕЛ

Мнение от bilder » 03 апр 2005, 13:56

TE и двете мисля че имат обогатител

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 04 апр 2005, 17:46

И двата модела имат обогатител, на Lucas са с ел. магнит и датчик (терморезистор), Bosch са доста по-различни, но незнам точно какви са.На Renault 19 са с биметална пластина и жило.Твойта трябва да е Bosch, нищо не знам за тях :?

GT
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 02 апр 2005, 21:56
Модел на автомобила: Fiesta 1.6 D
Местоположение: Pleven
Status: Извън линия

Мнение от GT » 04 апр 2005, 20:41

overclock написа:И двата модела имат обогатител, на Lucas са с ел. магнит и датчик (терморезистор), Bosch са доста по-различни, но незнам точно какви са.На Renault 19 са с биметална пластина и жило.Твойта трябва да е Bosch, нищо не знам за тях :?
Благодаря много, но не разбрах как се казва точно тази уйовина(дет се вика) - обогатител, терморезистор, ел. магнит, датчик ...?!?
Знам, че ми е тъп въпроса, но ми трябва точното наименование и е по-добре да е на английски, моля! :wink:
Racing is the only real Sport! The rest just need a ball.

sharp
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 10 мар 2005, 22:43
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 16v
Status: Извън линия

Мнение от sharp » 05 апр 2005, 00:16

Трудно мога да ти помогна в случая,щото съм се занимавал най-вече със френски дизели,както и с такива на Ауди,Фолксваген. Помпата Бош на Фиестата е с доста по-различно пусково устройство.

На английски в най-общ смисъл се нарича "cold start device"
Имай едно наум,че има два вида пускови устройства- такива за увеличаване порцията гориво(все едно подаваш повече газ) на празен ход и други,за увеличаване на ъгъла на изпреварване на впръскването при стартиране на двг-авансатори(ръчни и автоматични). За Фиеста и Ескорт знам със сигурност,че нямат ръчни.

Кажи все пак какъв е проблема,ако изобщо има такъв, пък винаги може да се измисли нещо.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта