Проблем- просто не върви .. както трябва

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
vitiq
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 05 окт 2007, 10:00
Модел на автомобила: Ford Escort 95.г Zetec 1.6 16v
Status: Извън линия

Проблем- просто не върви .. както трябва

Мнение от vitiq » 02 ное 2007, 18:56

значи форда е 1.6 16v Zetec хечбек и то нали трябва уж да е бегачка.. ама нещо просто не върви.. имам газов инжекцион.. но просто и на газ и бензин едно и също.. давам първа... до 2500 оборта едвам върви с 20км/ч супер.. зле.. не знам що тей..
No Guts No Glory

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 02 ное 2007, 20:06

да не е ти отишъл съединителя

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 ное 2007, 20:08

Инжекциона ти ли си го слага или така си я взел?
Имаш ли впечатления преди/след?
Ако да - направо там, където са ти пипали!

Потребителски аватар
vitiq
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 05 окт 2007, 10:00
Модел на автомобила: Ford Escort 95.г Zetec 1.6 16v
Status: Извън линия

Мнение от vitiq » 02 ное 2007, 20:35

значи взех я без газовата уредба и я сложиха в един сервиз.. обаче всичко в началото беше добре и от скоро .. така стана.. един приятел я кара.. и каза че съединителя е към края си.. как мога да проверя/
No Guts No Glory

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 02 ное 2007, 21:26

виж във форума има много теми за съединителя

Потребителски аватар
AX!S
потребител
потребител
Мнения: 891
Регистриран: 24 юни 2007, 22:39
Модел на автомобила: Ford Escort VII 1.6 16V
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от AX!S » 03 ное 2007, 16:41

Това с тея 2500 оборота не го разбрах - на 1ва скорост не може да качи повече от 2500 оборота или...? Защото ако е това - не е от съединителя. Твоя приятел как разбра, че съединителя си заминава? Той като свърши започва да буксува - двигателя се форсира, а колата не върви, при продължителен лек наклон с висока скорост си личи най-много. Също при голям баир ако не можеш да го изкачиш, а оборотомера чупи стрелката... ама това е вече в много тежки случаи. По принцип ако ти работи добре ръчната я опъни и пробвай на равно да тръгнеш на 2ра без газ - трябва да угасне двигателя.
Между другото и моя не върви много до 2500, но от там нататък... :twisted:

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 03 ное 2007, 17:23

Колега тея коли не са "бегачки".
Моя е същия - технически изправен, всичко му работи и не е бегачка. Няма да се шашкаш.
Имаше една тема тука за Вектра 75 коня как е по-бърза от ескорт 90 коня - темата е истина.
Просто тея 90 коня фордовските никога не са като конете на другите коли :D
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
vitiq
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 05 окт 2007, 10:00
Модел на автомобила: Ford Escort 95.г Zetec 1.6 16v
Status: Извън линия

Мнение от vitiq » 03 ное 2007, 19:53

AX!S значи колата супер зле върви... на първа до 2500 оборта.. едвам едвам върви.. и колата.. винаги буксува , утре ще ходя да видят съединителя и евентуално ще го сменят :D
No Guts No Glory

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 03 ное 2007, 22:04

Не знам дали сериозно говориш,но не си мисли че съединителя ти е виновен за това че не вдига обороти :) При износен такъв ефекта е обратен-форсира се ,но не върви.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 03 ное 2007, 22:22

Vitiq,
a пробвай я и на 2-ра де...пък кажи как се държи.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 04 ное 2007, 12:39

orlinm написа:Колега тея коли не са "бегачки".
Моя е същия - технически изправен, всичко му работи и не е бегачка. Няма да се шашкаш.
Имаше една тема тука за Вектра 75 коня как е по-бърза от ескорт 90 коня - темата е истина.
Просто тея 90 коня фордовските никога не са като конете на другите коли :D
Нищо че моито е мондео а неговото ескорт , двигатели те уж са ни еднакви , защо тия коли да не са бегачки , моито мондео дето е тон и полвина цепи със почти 180 при 5200 оборота (горд съм) та .. бегачки са си :wink:

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 04 ное 2007, 13:55

Aicken написа:
orlinm написа:Колега тея коли не са "бегачки".
Моя е същия - технически изправен, всичко му работи и не е бегачка. Няма да се шашкаш.
Имаше една тема тука за Вектра 75 коня как е по-бърза от ескорт 90 коня - темата е истина.
Просто тея 90 коня фордовските никога не са като конете на другите коли :D
Нищо че моито е мондео а неговото ескорт , двигатели те уж са ни еднакви , защо тия коли да не са бегачки , моито мондео дето е тон и полвина цепи със почти 180 при 5200 оборота (горд съм) та .. бегачки са си :wink:
*00118* На дълго и равно ясно,но за ускорение....според мен това са едни от най-тромавите 16v мотори,а и тва за опелите(и техните мотори) и друг път съм го казвал :lol:

Aicken
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
Местоположение: Пазарджик
Status: Извън линия

Мнение от Aicken » 04 ное 2007, 15:16

Gate написа:
Aicken написа:
orlinm написа:Колега тея коли не са "бегачки".
Моя е същия - технически изправен, всичко му работи и не е бегачка. Няма да се шашкаш.
Имаше една тема тука за Вектра 75 коня как е по-бърза от ескорт 90 коня - темата е истина.
Просто тея 90 коня фордовските никога не са като конете на другите коли :D
Нищо че моито е мондео а неговото ескорт , двигатели те уж са ни еднакви , защо тия коли да не са бегачки , моито мондео дето е тон и полвина цепи със почти 180 при 5200 оборота (горд съм) та .. бегачки са си :wink:
*00118* На дълго и равно ясно,но за ускорение....според мен това са едни от най-тромавите 16v мотори,а и тва за опелите(и техните мотори) и друг път съм го казвал :lol:
мондеото съм го "сравнявал" с опел астра 1.7 тди двигател на исузу 83 коня по документи , потегляме на една линия , взима много малко прединина и след това го минавам почти след тръгването като моята е с около 350 кила по тежка .. незнам обаче мисля че като не го жалиш мотора си е добре... и все пак е 1.6... за такава кубатура и такъв вървеж :wink:

Потребителски аватар
Gate
потребител
потребител
Мнения: 553
Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I;
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Gate » 04 ное 2007, 15:41

По тая тема много може да се изговори,но не е тук мястото :wink:


Мисля,че можеше по подробно да обясниш проблема, защото като прочетох първия път разбрах,че не ще повече от2.5х.об.,а после разбрах,че до толкова е куц,но като си писал,че днес си на доктор дано да сте го излекували :D

Потребителски аватар
vitiq
потребител
потребител
Мнения: 36
Регистриран: 05 окт 2007, 10:00
Модел на автомобила: Ford Escort 95.г Zetec 1.6 16v
Status: Извън линия

Мнение от vitiq » 05 ное 2007, 21:11

диагнозата на доктора беше .. смяна на съединител и утре или в други ден я взимам :) и ще кажа как се държи ;)
No Guts No Glory

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 09 ное 2007, 15:57

Човече тая диагноза наистина само доктор може да ти я постави.
Никой майстор с 3гр. мозък не може да ти каже "Щом колата ти не се форсира трябва да смениш съединител" Ако си казал всичко вярно,не се радвай и с новия съединител пак няма да се форсира.По тази логика ако колата няма съединител не би трябвало даже и да запали :roll:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта