Масло- проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Масло- проблем

Мнение от Polly » 19 мар 2005, 14:12

За 3 месеца седене в гараж са "изкапали" около половин литър масло. Това не изглежда да е нормално. Къде е проблема според Вас?

bobi 68
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ами.......

Мнение от bobi 68 » 19 мар 2005, 16:26

Polly написа:За 3 месеца седене в гараж са "изкапали" около половин литър масло. Това не изглежда да е нормално. Къде е проблема според Вас?
в пукнатия картер най-вероятно(ако не си сменял дифтунгата при последната смяна на маслото маже и от там да пропуска) :o :wink:

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 19 мар 2005, 23:21

а ако е пукнат картер той какво се прави за да не капе?

bobi 68
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Точиш маслото..........

Мнение от bobi 68 » 19 мар 2005, 23:47

Polly написа:а ако е пукнат картер той какво се прави за да не капе?
сваляш го и имаш 2 варианта:заваряваш стария или го сменяш с нов(ако е от морга,добре гледай да не вземеш пак пукнат)-таман ще използваш случая да си смениш и гарнитурата-от там също са възможни загуби. :wink:

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 20 мар 2005, 10:35

Това с картера звучи много лошо. А колко горе долу струва един стар и един нов?

bobi 68
потребител
потребител
Мнения: 75
Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Далеч не е страшно...........

Мнение от bobi 68 » 20 мар 2005, 12:47

Polly написа:Това с картера звучи много лошо. А колко горе долу струва един стар и един нов?
като ремонт.Но пак трябва да я погледне човек който е в час да локализира проблема.Ако все пак е картер,отиваш на морга с някой който си има понятие от нещата(желателно е с колата,да ти дадат точно същия)-струва 10-15лв.(не знам колко струва нов,но според мен няма смисъл),купуваш си и гарнитурата за картера(пак с колата) и отиваш да ти го сменят-отнема около час.Ако е малък пробива,може да се завари,да не се купува нов.Но нека я погледнат първо,може да излезе нещо по- дребно :wink: 8) .

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 20 мар 2005, 16:29

ОК мерси много за мненията:-)
8)

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 20 мар 2005, 22:54

Има още нещо важно! Ако е минало много под минимума е от картера, но ако е изтекло до мин. и е спряло може да от семерингата но скоростната кутия. Трябва да се огледа от спец.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Важно!

Мнение от kEFi » 21 мар 2005, 11:27

Преди да се впуснеш в смени и тем подобни разходи първо разбери откъде е проблема. Как?
1. Отваряш капака и внимателно оглеждаш отвсякъде двигателя. Ако не е много мръсен би трябвало да се види откъде сълзи/капе масло. Ако е мръсен и е трудно да разбереш - може да закараш колата на пароструйка да ти измият хубаво двигателя, после (а може и без да си го мила) слагаш вестник/картон или нещо подобно под двигателя (вечерта, можеш да сложиш и някое камъче да не го духне вятър) и на сутринта виждаш откъде е капало, а оттам и откъде горе-долу е теча (също така дали е масло,антифриз или някава комбинация). Пишеш ни пак или направо идваш на фордовка.
И все пак първо погледни да не ти капе масло от пробката за източването му (най-често срещано).
И ако искаш - пиши какво става после!
Поздрави!

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 21 мар 2005, 19:41

Tова с вестника вече го правих;-) Капе ...пред мястото до шофьорското ( незнам ляво или дясно се води) в средата, т.е. нито много напред към радиатора нито много назад? Отделно и на клапаните е омазано, но там си го знам от какво е. Иначе какво се намира там? Аз единственото което виждам е скоростна кутия ( но маслото е двигателно това не мога сбъркам) и спирачна течност и кабели, друго незнам , а да и част от радиатора, който ми охлажда скоростната кутия. Друго какво има там?

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 21 мар 2005, 20:37

Според мен това е от гарнитурата на картера!
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
vvvasilev
потребител
потребител
Мнения: 173
Регистриран: 03 мар 2005, 19:45
Модел на автомобила: Escort 1,3
Местоположение: Ботевград
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от vvvasilev » 21 мар 2005, 21:25

Ами общо взето има около 100 възможни места от където може да капе. Така че, закарваш я на пароструйка, взимаш си едно рибарско столче и слонското търпение и заставаш на пусия :) от къде ще се покаже гадината :) Може семеринг да е, може маслена помпа... може гарнитури... А може и по руския унивесален метод. Когато в руски колхоз се счупил трактора, и попитали монтьора "Що надо" за резевни части, той казал "Надо трактор" :)
"Едно е да искаш, друго да можеш, а трето и четвърто да го направиш"

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Poli, незнам как е при твоя двигател...

Мнение от kEFi » 22 мар 2005, 08:59

...но когато капе от това място, обикновено е гарнитурката на датчика за налягане на маслото. Обикновено е разположен отзадната страна на мотора, почти по средата и е малко трудничко достъпен - предполагам и на твоя мотор е вероятно да бъде там. Обикновено сълзи леко, но може и силно. Другата вероятност е издухана гарнитура и да изпуска отзад....но дотук се ограничавам с гадателските ми способности :wink:

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ако все пак

Мнение от dpower » 22 мар 2005, 14:02

мислиш да сменяш картер, отиди при Севата. Той на мен ми смени моя. Моят беше алуминиев, но ми сложи "тенекиен". Сега ми вика: "Този можеш да го сплескаш на манерка - няма да се спука" :D

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 22 мар 2005, 17:36

Ами ако се наложи ще те питам да ми кажеш къде се намира;)
А картера толкова ли е ниско разположен, че може да се удря?

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 22 мар 2005, 18:58

Або то доста зор трябва да се спука картер. Опикновенно това става само на стърчащи сдрави предмети като например отрязан пътен знак. Като минеш през него и .....
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dpower » 22 мар 2005, 19:02

Polly написа:А картера толкова ли е ниско разположен, че може да се удря?
Абе той картерът не е чак толкова ниско, ама питай ме аз къде си катеря фиестата :roll:

Потребителски аватар
dpower
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 17 яну 2005, 14:08
Модел на автомобила: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от dpower » 22 мар 2005, 19:03

ewgeny написа:... като например отрязан пътен знак. Като минеш през него и .....
И от бордюри става, колега, и от бордюри...

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 23 мар 2005, 19:16

Днес ходих в мото пфое..в понеделник ще ходя да ми сменят гарнитурата на клапаните, от там капе и ми обещаха да ми измият двигателя и ако продължи следващата възможност е гарнитурата на картера( но е малко вероятно според тях).
;)
иначе мерси за отговорите :lol:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 24 мар 2005, 16:21

dpower написа:
ewgeny написа:... като например отрязан пътен знак. Като минеш през него и .....
И от бордюри става, колега, и от бордюри...
То има сигурно хиляда места където можеш да го спукаш от първия път. Говоря принципно кой е най-опасния и най-често срещания случай. Не си ли съгласен с мен?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта