на ескорта от 2/3 дни нещо му става.голям проблем

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

на ескорта от 2/3 дни нещо му става.голям проблем

Мнение от vargala81 » 18 юни 2008, 21:06

здравейте колеги.колата ми е като побъркана.вчера вдигаше много оборотите,като натисна съединитела зада превклуча вдигаше оборотите над 2000.чистих клапан за празните обороти даже взех един втора опотреба и преди да го сменя го почистих с обезмаслител.почистих и всички куплонзи на датчиците и на ламбда сондата ,докато правих почистването бях исключил миноса на акомулатора.зглобих всички куплонзи закачих акомулатора,запалих и исчаках да достигне нормална температура и тръгнах ,минах 8 километра нормално каране и още 8 спортно каране ,но пак вдигаше оборотите.днес след работа я запалих и вдигна оборотите на 1800 след секунди ги свали на 1200 ,а след като достигна нормална температура започна да прекъсва обортомера показваше 900 об а колата сякъш работеше на 3 цилиндара и се опитваше да гасне.покарах около 20 километра но беше като запушена ,само когато натисна до край гаста заглъхваше за около 3 секунди и после се изстрелваше.забравих да кажа че преди да тръгна тази вечер да я карам проверих свещите ,и четерте бяха като нови все едно сега съм ги сложил,а аз знам че трябва даса керемиден цвят .свещите са енджека иги смених със старите които бяха на 2000 километра пак енжека но за разлика от тези бяха работили добре.някой знаели от какво може да се получи така че свещите да са бели тоест като нови. та колата все още е като запушена.имам съмнение че и обортомера не ми е верен,защото четах някой теми за същия двигател и там говорят за 120 км на пета при 3000 об ,а моя е на 3000 об със 100 км а по някога и с 90 км. направо и аз съм като болен .и някой знае ли на моя модел ескорт 91 г 1.6 ефи CVH дали може да му се прави диагностика защото съм ходил в бош сервиз искам диагностика а те ми правят елкон , и в друг сервиз съм ходил и там същото, имам ли букса изобщо за диагностика и къде се намира ако имам .благодаря ви предварително
_________________

PPenev
потребител
потребител
Мнения: 60
Регистриран: 16 юни 2008, 11:23
Модел на автомобила: FIESTA 1.1/90/б
Местоположение: Шумен
Status: Извън линия

Re: на ескорта от 2/3 дни нещо му става.голям проблем

Мнение от PPenev » 18 юни 2008, 21:34

Колега, аз имах същия проблем с оборотите и вървенето, гасненето и т. н. т. Имаш ли промяна и в работата на спирачките. И ако имаш някакво свирене / съскане/от към педалите при натискане на спирачката значи проблема е в сервоусилвателя. Вътре има едно платно и при напукване променя вакуумното налягане/ налягането на въздуха към горивната камера/ Платното не се сменя, а върви комплект със корпуса.

>:D<: Де спирачки - Де двигател ама така е.... >:D<: Всичко е навързано. Ако не съм прав някой да ме обори >:D<:

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: на ескорта от 2/3 дни нещо му става.голям проблем

Мнение от vargala81 » 18 юни 2008, 22:43

не нямам никакви проблеми със спирачки,не чувам и съскане а защо и четерте свещи бяха като нови незнам а трябва да са керемиден цвят ,да неби да е от това че работеше вчера на високи обороти и да е преобогатена горивната смес или просто свещите са боклуци. колата по някога като взема да я карам по спортно почваше да мирише на суров бензин ,от какво може да се получава ,неправилно изгаряне на бензина или прекалено богата смес.струва ми се и расхода ми е голям ама тя си е стакъв расход от както съм я купил, 11 на 100 градско ,7 извън градско за смолян и 9 /10 смесено като 70% е градското.благодаря ви вси пак.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: на ескорта от 2/3 дни нещо му става.голям проблем

Мнение от nikolovvd » 19 юни 2008, 00:37

Не съм много навътре в този двигател, но ще се опитам да ти дам някакви насоки за размисъл.
Като си оставил колата без ток си нулирал компа.
Ако си имал повреден MAF сензор и си му направил обучение (според мен не точно) си забъркал голяма каша в паметта на компа.
Препоръката ми е да си провериш MAF-а и ако всичко е наред да направиш ново обучение на компа - като първо изчакаш да загрее двигателя. После за 2-3 минути го държиш на 1500 оборота и чак след това я покараш 7-8 км в града, но нормално без ускорения и щуротии. Например от автогарата до кв.Райково и обратно, а защо не и до кв.Устово. Почти през цялото време е спускане след киното.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: на ескорта от 2/3 дни нещо му става.голям проблем

Мнение от vargala81 » 19 юни 2008, 01:04

nikolovvd написа:Не съм много навътре в този двигател, но ще се опитам да ти дам някакви насоки за размисъл.
Като си оставил колата без ток си нулирал компа.
Ако си имал повреден MAF сензор и си му направил обучение (според мен не точно) си забъркал голяма каша в паметта на компа.
Препоръката ми е да си провериш MAF-а и ако всичко е наред да направиш ново обучение на компа - като първо изчакаш да загрее двигателя. После за 2-3 минути го държиш на 1500 оборота и чак след това я покараш 7-8 км в града, но нормално без ускорения и щуротии. Например от автогарата до кв.Райково и обратно, а защо не и до кв.Устово. Почти през цялото време е спускане след киното.
колега нямам маф,имам някакъв мап сензор .и аз живея в асеновград . и доколкото разбирам от форума на ескорт ,моя комп не се обучавал,нямам букса и за диагностика.и друг път съм вадил акомулатора но съм нямал проблеми дори не съм я убочавал

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: на ескорта от 2/3 дни нещо му става.голям проблем

Мнение от vladislav » 19 юни 2008, 09:25

vargala81 написа:колега нямам маф,имам някакъв мап сензор .и аз живея в асеновград . и доколкото разбирам от форума на ескорт ,моя комп не се обучавал,нямам букса и за диагностика.и друг път съм вадил акомулатора но съм нямал проблеми дори не съм я убочавал
Имаш букса, но диагностика само мотопфое ако се навият.
Буксата е зад/над въздушния филтър хваната на калника, те са две едната е за диагностика другата не знам.
Свещите не ги разбрах каква марка са, но вземи си едни моторкрафт около 6 лв. бройката, най добре се държи с тях.
А винтчето на дроселовата клапа да си го пипал, може и да ти се откачил маркучето от колектора до мапа не лошо да подгледнеш, обикновено ако е откачен вдига обороти и колата не върви като хората.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: на ескорта от 2/3 дни нещо му става.проблема е решен.

Мнение от vargala81 » 19 юни 2008, 20:24

здсравейте колеги .днес бях на диагностика и тя показа ламбда сонда .след исключването на куплонга колата се оправи.от майсторите разбрах че на тези двигатели компа не се само убочавал и да преминава в авариен режим ами просто започва да работи зле ,също така след сваляне на клемите на акомулатора когато се поставят на ново не иска обучение. сервиза е бош и се намира в пловдив на цариградско до скобелева майка ,диагностиката струва 36лв,сонда 176лв монтаж 12лв ,сондата е бош.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта