дизел се изфорсира на празни обороти( решен на 100%)
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
дизел се изфорсира на празни обороти( решен на 100%)
здр. от няколко дни имам следния проблем,
докато двигателя загрее няма никви симптоми,но примерно след 5-10 мин.докато е на обороти започва да тресе за няколко секунди около 6-7 след което се изфорсира до 3000 оборота утихва и така до след около 10-15 мин.докато е на скорост не се проявява и примерно след като изкл. от скорост не става веднаг а примерно след около 1-2 мин на кръстовищве
някакви идеи от какво се получава
колата е ескорт 1.8 тди 97 90к.с.
докато двигателя загрее няма никви симптоми,но примерно след 5-10 мин.докато е на обороти започва да тресе за няколко секунди около 6-7 след което се изфорсира до 3000 оборота утихва и така до след около 10-15 мин.докато е на скорост не се проявява и примерно след като изкл. от скорост не става веднаг а примерно след около 1-2 мин на кръстовищве
някакви идеи от какво се получава
колата е ескорт 1.8 тди 97 90к.с.
Последна промяна от toreto_sz на 10 юли 2009, 23:25, променено общо 4 пъти.
Tuned and performed by


- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: двигателя се изфорсира на празни обороти(дизел)
Вкарва ти нафта през турбото. Турбо коректора на помпата изпуска нафта. Оправяй веднага защото е много опасно това. Може да пръсне двигателя.
Ако се случи така веднага вкарваш 3-та или 4-та, държиш спирачката и пускаш леко съединителя зада овладееш оборотите.
Ако се случи така веднага вкарваш 3-та или 4-та, държиш спирачката и пускаш леко съединителя зада овладееш оборотите.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: двигателя се изфорсира на празни обороти(дизел)
мерси колега мен ме е срах и сега не я карам. Утре ще я карам тука при един маистор в С.З.които доста си има понятие от турбо и от ескорти.
Tuned and performed by


- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: двигателя се изфорсира на празни обороти(дизел има ли MAF)
преди да я закарам в неделя си почистих въздушния филтър,и после щях да гледам и горивния ама ми звъннаха за едно мачле и ....та после колегата написа мнението и си викам не преи глупости караи я.та карам я на сервиза обяснявам те викат добре ще я пробваме да го видим и после ще ти кажем какво е.обаче звънят ми те следобеда ми викат пич карахме я нищо не прави.казах им да я карат повече (макар че загрее ли се почва ама си викам не са я карали много)после пак ми званнаха викат цял ден ходим да пазирим части и прочие нищо и няма оставих им я и на другия ден пак да бръмчат и пак нищо утере ще ходя да си я взема . после кво ми щукна и чета темата за МАФ и си викам ако моя дизел го има и аз при отваряне на филтара сам го раздрусал та се е почистило чета и книжката ето и там кво пише
При отказ
на устройството за предварително подгряване
на засмуквания въздух могат да възникнат следните
дефекти:
♦ Лоша работа на двигателя в режим празен ход
при загряване.
♦ Нарушение на преходните процеси.
♦ Недостатъчна мощност на двигателя, автомобилът
не развива максимална скорост.
♦ Повишен разход на гориво.
даите акъл че моя ше се пръсне
При отказ
на устройството за предварително подгряване
на засмуквания въздух могат да възникнат следните
дефекти:
♦ Лоша работа на двигателя в режим празен ход
при загряване.
♦ Нарушение на преходните процеси.
♦ Недостатъчна мощност на двигателя, автомобилът
не развива максимална скорост.
♦ Повишен разход на гориво.
даите акъл че моя ше се пръсне

Tuned and performed by


- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: двигателя се изфорсира на празни обороти(дизел има ли MAF)
Готов акъл ти давам ама ти се дърпаш като магаре на мост. Да не мислиш че ти си първия с подобен проблем. и аз преди 4 години като взех ескорта имах същия проблем и се чудих от какво може да е и обиколих една камара "големи майстори" на дизелите и добре че не се връзвам на всяка глупост която ми кажат. Накрая сам открих какво става и от тогава карам без проблем.
Ако не вярваш остави колата да пренощува и на сутринта откачи маркучето което излиза от помпата и отива в турбото. Ако изтече нафта от там можеш да си 100% сигурен. На нафтата не и е там мястото защото по тръбичката влиза в турбото и от там в цилиндрите, двигателя се форсира и не можеш да го угасиш защото нафтата не се впръсква през дюзите ами влиза заедно с въздуха през клапаните.
Потърси старите теми за форсиране на дизел.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B0#p189892" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9557" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %B0#p88852" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако не вярваш остави колата да пренощува и на сутринта откачи маркучето което излиза от помпата и отива в турбото. Ако изтече нафта от там можеш да си 100% сигурен. На нафтата не и е там мястото защото по тръбичката влиза в турбото и от там в цилиндрите, двигателя се форсира и не можеш да го угасиш защото нафтата не се впръсква през дюзите ами влиза заедно с въздуха през клапаните.
Потърси старите теми за форсиране на дизел.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... B0#p189892" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9557" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %B0#p88852" onclick="window.open(this.href);return false;
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: двигателя се изфорсира на празни обороти(дизел има ли MAF)
току що я взех и след бързи 50 км градско нищо,та утре ще го сваля да го почистя и така ако го направи ще я карам пак в сервиз.мисалта ми е че при мен може да се окаже този дебитомер или каквото е там MAF или прочие.Освен това не е коректно да говориш така за сервиза момчетата бяха коректни и искаха да видят какво прави и тогава да търсят проблема,а не дирекно това даи да сменяме или прочие, а и човека се е състезавал с ескорт кросоърт и при него работят екипа от механици в момента сина му се състезава с ескорт кросоърт така че поне на тях би трябвало да им е ясно а аз съм и доволен от предишни маниполации които са извършвали.
Tuned and performed by


- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: дизел се изфорсира на празни обороти( решен)
По-вероятно е да видиш охлюв да подскача отколкото дизел да се форсира от маф-а. Търси майстор дето е чел дебели книги защото диагностиката на съвременните автомобили е трудна и не е по силите на хора с основно образование.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: дизел се изфорсира на празни обороти( решен на 100%)
накрая реших да се вслушам в колегата escorttd1 и ето как постъпих свалих дебитомера(MAF)които се оказа че е като кюнец
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=398500" onclick="window.open(this.href);return false;"
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13453425" onclick="window.open(this.href);return false;"
след третиране с DL-60 се накипна но не падна и накрая взех клечки за уши наприсках ги и много внимателно почистих стана като нов
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13453504" onclick="window.open(this.href);return false;"
след което махнах въздуховода до турбото и намерих тръбичката която отива от ГНП(Лукас) до турбото
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13453509" onclick="window.open(this.href);return false;"
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13453513" onclick="window.open(this.href);return false;"
и разбира се както колегата ми опява от началото хоп НАФТА купих един клапан и го сложих и сега хем икономично хем не дава да го бутна
само да поясне колега не бях съгласен през цялото време с теб тъи като при мен се проявяваше само на загрят двигател на студен никога и имах повишен разход ,също като угасиш двигателя в момент на изфорсиране и гасне ,но нямаше много нафта в маркучето по скори го свалих и мирисах може би е в начален стадии и било по слабо и затова се е изфорсирал само до към 3000 об
п.п ИЗКАЗВАМ ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ESCORTTD1 и неговата търпеливост да се занимава с инато магаре като мен като минаваш през ЗАРАТА пиши да те черпя
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=398500" onclick="window.open(this.href);return false;"
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13453425" onclick="window.open(this.href);return false;"
след третиране с DL-60 се накипна но не падна и накрая взех клечки за уши наприсках ги и много внимателно почистих стана като нов
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13453504" onclick="window.open(this.href);return false;"
след което махнах въздуховода до турбото и намерих тръбичката която отива от ГНП(Лукас) до турбото
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13453509" onclick="window.open(this.href);return false;"
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=13453513" onclick="window.open(this.href);return false;"
и разбира се както колегата ми опява от началото хоп НАФТА купих един клапан и го сложих и сега хем икономично хем не дава да го бутна
само да поясне колега не бях съгласен през цялото време с теб тъи като при мен се проявяваше само на загрят двигател на студен никога и имах повишен разход ,също като угасиш двигателя в момент на изфорсиране и гасне ,но нямаше много нафта в маркучето по скори го свалих и мирисах може би е в начален стадии и било по слабо и затова се е изфорсирал само до към 3000 об
п.п ИЗКАЗВАМ ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ESCORTTD1 и неговата търпеливост да се занимава с инато магаре като мен като минаваш през ЗАРАТА пиши да те черпя
Tuned and performed by


- gazetto
- потребител
- Мнения: 700
- Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :) - Местоположение: с.Опанец - Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: дизел се изфорсира на празни обороти( решен на 100%)
Не че нещо ма да питам.Какво клапанче си взел че май и мен ма мъчи пък ся тва...... 

- toreto_sz
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 18 юни 2008, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1.8TDI Chia 97,Sierra 2.0i Zetec
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Re: дизел се изфорсира на празни обороти( решен на 100%)
от косер за 10 лв 6мм мисля че беше възвратен клапан снимки нямям защото бързах да я събера и да бегам за село,но маркучето ще го сменя и щего снимам да се види
Tuned and performed by


- escorttd1
- потребител
- Мнения: 227
- Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
- Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
- Местоположение: Под капака
- Status: Извън линия
Re: дизел се изфорсира на празни обороти( решен на 100%)
Благодаря колега, вмомента съм много далеч и от Зарата и от България, но ще се чувствам почерпенtoreto_sz написа: п.п ИЗКАЗВАМ ГОЛЕМИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ESCORTTD1 и неговата търпеливост да се занимава с инато магаре като мен като минаваш през ЗАРАТА пиши да те черпя

Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!
-
- потребител
- Мнения: 78
- Регистриран: 29 апр 2009, 19:17
- Модел на автомобила: ФОРД ЕСКОРТ 1.8ТД
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: дизел се изфорсира на празни обороти( решен на 100%)
Вече за трети път дизелака ми прави номер Значи първия път на излизане от гаража колата угасна и запали много трудно оборотите се вдигнаха не помня колко но след около минута се нормализираха Следващия път не угасна но оборотите се вдигнаха на1200 1300 и пак за около минутка Днес същата работа Само да поясня че него прави всеки ден че няма теч на нафта от никаде и че имам възвратен клапан между горивния филтар и помпата МОЛЯ ЗА СЪВЕТ КЪДЕ ДА ТЪРСЯ ПРОБЛЕМА
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 18 госта