Проблем с работата на двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 24 авг 2009, 13:20

Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от bateto_toshko » 24 авг 2009, 13:34

ico_stoykov написа:Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?
филтъра за картерните газове аз лично си го поръчах в мото пфое.Струваше 5-6 лева с доставка 1 седмица.При мен вентилацията на картера е , чрез едно маркуче което излиза из под капака на клапаните и влиза долу в кутията на възд.филтър.На края на маркучето долу в кутията има едно дунапренче , което ако никога не е сменяно обикновенно се разпада в ръцете ти :mrgreen:
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1326
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от vargala81 » 24 авг 2009, 19:50

bateto_toshko написа:
ico_stoykov написа:Тия датчици не могат ли да се почистват или единствения изход е смяна?
Някой може ли да ми каже дали се сменя филтъра на картерните газове?
филтъра за картерните газове аз лично си го поръчах в мото пфое.Струваше 5-6 лева с доставка 1 седмица.При мен вентилацията на картера е , чрез едно маркуче което излиза из под капака на клапаните и влиза долу в кутията на възд.филтър.На края на маркучето долу в кутията има едно дунапренче , което ако никога не е сменяно обикновенно се разпада в ръцете ти :mrgreen:
:D: 5-6лв за едно дунапренче дето е с размери 2х2х7см :lol: Аз си копувам въздушен филтър на филтрон за 9лв и някви си стинки,вътре в котията го има и малкото дунапренче.Поне за Ескорта е така

ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 27 авг 2009, 16:19

добре де, колко в нормално да харчи един форд с 1.6 EFI двигател. Защото на мен ми се струва, че има някакъв проблем с датчиците и двигателя не работи добре. Има ли смисъл да се гледа на компютър, може ли така да се види в кое е проблема?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от paci » 27 авг 2009, 17:19

Споменали са ти за температурен датчик още в началото на темата.
Става дума за датчика за температурата на входящия въздух и се намира някъде след въздушния филтър.
Едно време доста често се споменаваше той при тези двигатели.
Може да е умрял на показание за студен двигател и компа да подразбира, че двигателя е студен и да продължава да го дави с бензин след като е топъл.

ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 27 авг 2009, 17:52

има ли вариант са се почисти или трябва да се смени? Каква е цената му орентировачно?

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1326
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от vargala81 » 27 авг 2009, 20:06

Danchev написа::) :) :) ехе, мерси много за информацията ще им звънна
колега,много се извинявам,че те подведах така.На мен по телефона ми казаха ,че по спомени бил 50-60лв ,но днес отидах на място,в Мото-Пфое и ЕТ -ЮВИС .Във Мото-Пфое ми казаха,че вече бил спрян от производство ,но в София го имало в наличност 248.90лв .Във ЕТ-ЮВИС пък цената му била 240лв.Направо нямам думи Бугати Вейрон да беше ,пак нямаше да струва толкова.За сега ще я карам така ,от време на време си мени оборотите от 900 на 1000 ,ако почне по-сериьзно да ги мени ще търся по другите магазини,ако ли не ще побългарявам.Ще махна и клапана за оборотите на празен ход и ТПС потенциометъра :oops: А температурния датчик за входящия въздох ,оригинален струва 80лв а Английски 40лв ,аз си взех Английски.Сигорно един комплект датчици за моя мотор ще струват 2ва пъти колкото колата :D:

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от Danchev » 27 авг 2009, 21:01

Ами аз не съм им звънял,че нямах време. И на мен тази цена от 50 кинта за Motorcraft ми се стори малка при все, че съм питал навсякъде и наистина цената му е такава 200 иииииииии нагоре. А защо е толкова скъп ли, ми защото се скапва често и при повишено търсене получаваме тази цена. Виж във Пловдив в магазина на Ицо Дракона (собственика на пистата) ми каза, че имало QH (английски) с цена около 150лв.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от vladislav » 28 авг 2009, 16:55

vargala81 написа:
Чистил ли си дроселовата клапа, после едно ресетче на компа и може и да оправят нещата.
Тия датчици се мерят и се гледа показанията, че не се евтини за смяна.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1326
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от vargala81 » 28 авг 2009, 20:40

vladislav написа:
vargala81 написа:
Чистил ли си дроселовата клапа, после едно ресетче на компа и може и да оправят нещата.
Тия датчици се мерят и се гледа показанията, че не се евтини за смяна.
за сега нещата се нормализираха и смятам да нея пипам.завъртях потенциометъра по посока на часовниковата стрелка до крайно положение.Някой знаели какви показатели трябва да има потенциометъра,интересно ми е ,че моя неможе да се настрои на повече от 0,7волта и при напълно отворен дросел отива до 4,0 волта.Взех един от морга и го замерих така свален ,показателиге му бяха от 0,1 до 3,5 волта

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: vw passat-b3 1.8
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от aniaeg » 03 сеп 2009, 17:51

здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.
Бъди себе си,има достатъчно други

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1326
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от vargala81 » 03 сеп 2009, 20:12

aniaeg написа:здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.
мерси колега, но да ти кажа ,че сложих датчика от моргата миналия ден,ейтака без да го настройвам .Стегнах го здраво и после замерих ,беше на 0,56 волта при затворендросел и 4,00волта при напълно отворен, и колата си работи перфектно като загрее .Единствения проблем който винаги си го е правила е,че сутрин катоя паля преди направо гаснеше ,а сега само оборотите падат до към 500-600 и веднага се вдигат до 1800 ,след 10 сек.падат до 1200 и така работи докато стрелката за температурата не иде в зоната на нормалното.

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: vw passat-b3 1.8
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от aniaeg » 03 сеп 2009, 23:16

значи,що се отнася за палене сутрин,няма проблеми.пали без проблем и на бензин,и на газ,зима и лято.на газ работата на мотора е перфектна,а на бензин като искам да ускори рязко,първо забива муцуна,и след това тръгва.за високите обороти почистих стъпковото моторче и се оправиха,но иначе проблема със забиването на бензин засега остава.от колегите във форума разбрах горе-долу какви са възможните причини,но тъй като си карам на газ,не бързам с отстраняването на проблема. :D
поздрави
Бъди себе си,има достатъчно други

Потребителски аватар
aniaeg
потребител
потребител
Мнения: 295
Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
Модел на автомобила: vw passat-b3 1.8
Местоположение: ловеч
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от aniaeg » 04 сеп 2009, 11:16

vargala81 написа:
aniaeg написа:здрасти колега.прочетох тук в форума за тпс-а и според прочетеното твоя датчик е наред,но този от моргата не е.
мерси колега, но да ти кажа ,че сложих датчика от моргата миналия ден,ейтака без да го настройвам .Стегнах го здраво и после замерих ,беше на 0,56 волта при затворендросел и 4,00волта при напълно отворен, и колата си работи перфектно като загрее .Единствения проблем който винаги си го е правила е,че сутрин катоя паля преди направо гаснеше ,а сега само оборотите падат до към 500-600 и веднага се вдигат до 1800 ,след 10 сек.падат до 1200 и така работи докато стрелката за температурата не иде в зоната на нормалното.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; *00106* _friends_
ico_stoykov написа:Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съвет :)
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; *00106* _friends_
Бъди себе си,има достатъчно други

Потребителски аватар
crank1968
потребител
потребител
Мнения: 279
Регистриран: 31 авг 2009, 09:45
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v 115 p.s ZETEC Ghia Turnier след 95-
Местоположение: PlovDiv
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от crank1968 » 27 юни 2010, 16:05

Моята също придърпва и гасне!!ИЗчистих Егр ама нищо!!Смятам сега да го затапя но едва ли ще е от него!!!Егр си таботи отваря и затваря!!каТО ИЗМЪКНА МАРКУЧА НЯМа промяна!!Значи остава тпс и ламба сондата!!Някой взе ли си тпс и доволен ли е?На каква цена и от къде _friends_И как мога да разбера дали е от нея проблема ако я откача!!
http://www.youtube.com/watch?v=4ZS_qNIBUdQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта