Проблем с работата на двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 04 авг 2009, 15:49

Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съвет :)

Потребителски аватар
maistorabg
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 28 ное 2008, 03:19
Модел на автомобила: G6A
Местоположение: ПЛЕВЕН 088 72 72 207
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от maistorabg » 04 авг 2009, 19:10

Регулатор налягане бензин,датчик темп.,ламбда сонда.
Как пали сутрин?

eliceco
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от eliceco » 04 авг 2009, 21:30

провери цвета на свещите дали работят нормално след като ги развиеш

ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 06 авг 2009, 10:52

Когато е студена колата нали но ме държи оборотите и гасне, след 2-рия път вече задържа и работи. За свещите и аз се сетих ще ги видя, кабелите са нови. Тази ламбда сонда знае ли някой как вирви като цена?

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от urgan » 06 авг 2009, 15:29

Ламбда сондата не играе на студен двигател, така че ако ти гасне като е студена си виж свещите и температурния датчик.
Изображение

ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 06 авг 2009, 17:53

Ок, а можеш ли да ми кажеш къде е този температурен датчик и какво да му видя.

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от Edinuser » 06 авг 2009, 23:36

Провери и да не смуче въздух от някъде (някои измъкнал се вакуум и т.н.)

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от Danchev » 07 авг 2009, 01:07

ico_stoykov написа:Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съвет :)
Същият проблем със същият мотор, имаш TPS за смяна, абсолютно съм сигурен вече доста време се боря с проблема дискотирал съм го с един милион специалисти и съм постабилизирал нещата, но никъде не мога да си намеря нов датчик, а с такъв от морга не ми се рискува. За сега съм намерил само в МП и не смея да кажа каква цифра ми обявиха *00200* Рестартирай компа и покарай малко веднага след това при мен няма проблем около 10 мин докато натрупа грешки от ш......я датчик. A и нормално е да мирише на суров бензин, защото когато е скапан датчика минава в някакъв авариен режим и налива бензин с лейката, съответно няма как да го изгори и си го мята през отделителната система :mrgreen:
Последна промяна от Danchev на 07 авг 2009, 17:33, променено общо 1 път.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 07 авг 2009, 14:52

Можеш ли да ми кажеш къде е тоя TPS датчик!

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от Danchev » 07 авг 2009, 17:42

Изображение
в.ж. червеното кръгче

Малко не се вижда датчика, но идеята е да се ориентираш къде е. Представлява черна пластмаса във форма подобна на "Т" хваната с 2 болчета от дясната страна на мотора (стандартно дясно за кола, иначе като застанеш срещу двигателя отляво) отстрани на дроселовата клапа.
Имаше супер тема как се отваря и как се чисти датчика (резултата ще е временен около седмица), намерих темата но незнайно защо всички снимки от темите в тоя форум чезнат мистериозно и няма да ти е особенно полезна.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 08 авг 2009, 09:40

Този датчик да не стъпковото моторче (автоматичния смукач), чистил съм го като го потопя в бензин. Но не мисля че проблема е само в него.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от Danchev » 08 авг 2009, 17:00

Не това не е стъпковото моторче, то е отбелязано с 17, въпреки че при теб няма да седи на същото място като на картинката, а и стъпкоеото моторче не е датчик :wink: TPS-а е съвсем различно нещо.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

ico_stoykov
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 09 сеп 2005, 00:43
Модел на автомобила: pazardjik
Местоположение: ford
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от ico_stoykov » 10 авг 2009, 12:15

Ясно, има ли някакво спасение или ...:)

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от vargala81 » 17 авг 2009, 21:03

Danchev написа:
ico_stoykov написа:Здравейте, колата за която искам да питам е Форд ескорд 1.6 EFI, проблемът е че при движение колата придърпва ако се кара без подадена газ. Направи ми впечатление че газовете които изхвърля намерисват на неизгорял бензин. Ще се радвам ако някой даде компетентен съвет :)
Същият проблем със същият мотор, имаш TPS за смяна, абсолютно съм сигурен вече доста време се боря с проблема дискотирал съм го с един милион специалисти и съм постабилизирал нещата, но никъде не мога да си намеря нов датчик, а с такъв от морга не ми се рискува. За сега съм намерил само в МП и не смея да кажа каква цифра ми обявиха *00200* Рестартирай компа и покарай малко веднага след това при мен няма проблем около 10 мин докато натрупа грешки от ш......я датчик. A и нормално е да мирише на суров бензин, защото когато е скапан датчика минава в някакъв авариен режим и налива бензин с лейката, съответно няма как да го изгори и си го мята през отделителната система :mrgreen:
колега,ако можеш ,я кажи цената на тоя ТПС датчик ,че съм решил да го сменям този път със нов.На мен вчера почна да ми прави проблеми с оборотите .Тази вечер форсирам на място и като пусна педала колата гасне.Откачих датчика за температурата на входящия въздох и се оправи ,този който е с номер 21 на картинката по горе.Ако някой му знае цената да казва.Колата ми от няколко дена започна като на автора на темата да пали от втория път.

Потребителски аватар
lada1200
потребител
потребител
Мнения: 319
Регистриран: 10 дек 2006, 19:10
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4 i 75hp 1994
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от lada1200 » 19 авг 2009, 15:45

Колега опитай с почистване на дибитомера.
.::FORD Escort 1.4i::.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от Danchev » 19 авг 2009, 19:22

lada1200 написа:Колега опитай с почистване на дибитомера.
А ако няма дебитомер как да го почистиш :mrgreen: :mrgreen: този мотор е с MAP(номер 24) не с MAF :!:
Цената на TPS в МП няма да я споменавам да не създавам излишни главоболия, английски е 150 кинта, но е много трудно да се намери.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

vankera
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 18 авг 2009, 18:51
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
Местоположение: Карнобат
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от vankera » 20 авг 2009, 02:04

Аз си намерих TPS за 50 лева (чисто нов)... ама колко ще изкара не знам.Ти ме шашна с тая цена от 150 лева. :shock: :shock:
Понякога, опитвайки се да помогнеш, рискуваш сам себе си, но това не значи че трябва да спреш!

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от Danchev » 20 авг 2009, 07:13

И те това е английски в МП искат 230 кинта :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: забавни типове. Я просветли каква марка е и от къде го взе, като гледам цената най-вероятно е италианче.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1325
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от vargala81 » 20 авг 2009, 21:49

Danchev написа:И те това е английски в МП искат 230 кинта :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: забавни типове. Я просветли каква марка е и от къде го взе, като гледам цената най-вероятно е италианче.
колега,миналия ден се обадих на ЕТ"ЮВИС" магазин в Пловдив който продава оригинални моторкрафт части.Питах ги за цената на сензора за температурата на въздоха,казахами 80лв а ТПС потенциометара бил 50лв.телефона на магазина е 032/689033

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнение от Danchev » 21 авг 2009, 02:38

:) :) :) ехе, мерси много за информацията ще им звънна
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 104 госта