Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
DDEENNIISS91
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 02 ное 2009, 21:03
Модел на автомобила: ford fiesta -1.1 mi
Status: Извън линия

Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от DDEENNIISS91 » 27 дек 2009, 20:48

Здв.те Проблема ми е че откакто си купих колата си-Ford fiesta 1996 1.1 m.i. гори ми 10 л градско и 8 л извънградсно. С колата съм настъпил най много 140км/ч повече не прави. Искам да питам какво да правя ходих на сервиз казаха че електрониката нещо не бачка и по добре си сложи газ и казаха че ще излезе към 400 лв.Та незнам какво да правя за токоз пари мога да купя друг двигател .. и пък си замисля колата струва 1000 лв. за газ да дам 400 ми се струва нелепо.. Какво да направя???? :-/: :cry:

Потребителски аватар
peshaka
потребител
потребител
Мнения: 454
Регистриран: 20 апр 2008, 11:05
Модел на автомобила: "89 Fiesta Mk3 1.3 mono J6B с АГУ
"88 Isuzu Trooper 2.2TD
"95 BMW e36 318tds
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от peshaka » 29 дек 2009, 18:00

и какво не му работи на тоя прост допотопен мотор че трябва да слагаш газ че да се оправи?
смени майсторите най-добре
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от peterdi_bg » 29 дек 2009, 18:52

Да, и на мен ми стана интересно - като не ти работи на бензин, сложи газ.

Толкова сложна електроника ли има по тия коли, че никой не се наема да ги оправи?
Разгледай темите във форума, които са свързани с проблема. Като можеш да дигнеш 140, значи не е толкова зле работата. 10 градско е да кажем нормален разход, на извънградско при идеални условия трябва да ти е около 6.

Ето и тема по въпроса: http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=24017" onclick="window.open(this.href);return false;
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

sobis
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от sobis » 29 дек 2009, 20:18

Проблема ти е 90% ламбда сонда...сменяш и разхода ти пада. Не ме питай от къде знам :lol:
Максималната скорост е добра...макса на тоя двигател е 145 км/ч
Друг вариант е изгърмял датчик за температурата на ЕКУ-то ;)
И още нещо...кажи на майсторите да си скъсат дипломите Изображение

micev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
Status: Извън линия

Re: Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от micev » 02 яну 2010, 02:30

sobis написа:Проблема ти е 90% ламбда сонда...сменяш и разхода ти пада. Не ме питай от къде знам :lol:
Максималната скорост е добра...макса на тоя двигател е 145 км/ч
Друг вариант е изгърмял датчик за температурата на ЕКУ-то ;)
И още нещо...кажи на майсторите да си скъсат дипломите Изображение
само по документи е 145км/ч :P :P :P

sobis
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от sobis » 03 яну 2010, 14:53

micev написа:
sobis написа:Проблема ти е 90% ламбда сонда...сменяш и разхода ти пада. Не ме питай от къде знам :lol:
Максималната скорост е добра...макса на тоя двигател е 145 км/ч
Друг вариант е изгърмял датчик за температурата на ЕКУ-то ;)
И още нещо...кажи на майсторите да си скъсат дипломите Изображение
само по документи е 145км/ч :P :P :P
Ако си от Пловдив мога да ти докажа, че не е само по документи :wink:
Пробвано е не малко пъти :oops:

saki490777
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 04 яну 2010, 22:50
Модел на автомобила: ford fiesta 1.1 c
Status: Извън линия

Re: Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от saki490777 » 04 яну 2010, 23:02

погледни за излезнало маркуЧле от колектора. аз имах същия проблем 1.1 карбуратор 12л/100км бензин!!! *00143*

всичките фордове го правят този номер . този маркуч тръгва от колекторните тръби има някав клапан и влиза в кутията която командва центровката на неи пиШе моторкрафт!просто и мени центровката и за тва гори мн. успех :wink:

micev
потребител
потребител
Мнения: 130
Регистриран: 21 юли 2007, 19:02
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1i C 91g
Status: Извън линия

Re: Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от micev » 06 яну 2010, 03:01

sobis написа:
micev написа:
sobis написа:Проблема ти е 90% ламбда сонда...сменяш и разхода ти пада. Не ме питай от къде знам :lol:
Максималната скорост е добра...макса на тоя двигател е 145 км/ч
Друг вариант е изгърмял датчик за температурата на ЕКУ-то ;)
И още нещо...кажи на майсторите да си скъсат дипломите Изображение
само по документи е 145км/ч :P :P :P
Ако си от Пловдив мога да ти докажа, че не е само по документи :wink:
Пробвано е не малко пъти :oops:
Колеги първо се извинявам че малко осрахме темата.
към колегата от Пловдив жалко .че не си от Петрич аз друго щях да ти покажа ;) ако скоро сменя таблото че го преебах ше дигна над 145км/ч и ше снимам ;)
saki490777 написа:погледни за излезнало маркуЧле от колектора. аз имах същия проблем 1.1 карбуратор 12л/100км бензин!!! *00143*

всичките фордове го правят този номер . този маркуч тръгва от колекторните тръби има някав клапан и влиза в кутията която командва центровката на неи пиШе моторкрафт!просто и мени центровката и за тва гори мн. успех :wink:
тва е за мап сензора,съгласен съм с тебе че гори много ,но ще има и много други проблеми като загрее почва да прекъсва ,на 2-ра от 1000 оборота неможеш да почнеш да ускоряваш почва да сеца..и тн.

mod: Използвай бутона "промени"

sobis
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Ford fiesta -1.1 mono injekciq problem

Мнение от sobis » 06 яну 2010, 14:38

Аз това клапанче го махнах, също така маркуча който излиза от капачката на капака на клапаните и влиза във въздушния филтър го пуснах на свободно дишане :lol: Дупката на кожуха на въздушния филтър е запуших добре. Резулата беше добър...ускорява значително по добре ;)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта