Проблем с обороти на 1.8тди

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bobsan81
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 24 ное 2006, 15:55
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Проблем с обороти на 1.8тди

Мнение от bobsan81 » 15 фев 2010, 10:29

Здравейте, имам ескорт 96г. 1.8 тд. помпата е лукас. От няколко дена имам проблеми с оборотите.Пали си нормално няма както преди работи добре, но като тръгна да карам и изключа от скорост оборотите остават на колкото са били (примерно около 1800 оборота ), след около 30-40 секунди бавно започват да спадат. Видимо няма никаква проблеми по пътя на жилото на гаста педала се връща нормално, на самата помпа палчето се връща на гаста се връща в нормално положение.Мисля си че проблема ми е в самото ГНП, но нямам идея какъв е проблема, моля някой ако е имал такъв проблем или знае как да го оправя да драсне няколко реда. Благодаря предварително.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти на 1.8тди

Мнение от diesel1.6 » 15 фев 2010, 12:04

Честито на печелившите. Още един в отбора.
Вероятно това е от системата за контрол на оборотите на празен ход. Онова, което е свързано на втората рейка на помпата - не тази за газта, вдясно от нея по посока на движението.

bobsan81
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 24 ное 2006, 15:55
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти на 1.8тди

Мнение от bobsan81 » 15 фев 2010, 20:29

Някакви предложения какво мога да направя по проблема за да го оправя.

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти на 1.8тди

Мнение от Shooter » 17 фев 2010, 16:21

влиза въздух отнякъде. 2 месеца какви ли не акъли ми даваха. турбо да сменям, помпа да сменям. оказа се че сърба въздух и се форсира без причина

venevenev
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 13 яну 2010, 21:45
Модел на автомобила: mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти на 1.8тди

Мнение от venevenev » 18 фев 2010, 10:04

Колега виждам,че си от София. Ще те пратя при един майстор ЦАР на гнп LUKAS. Мястото е бул. сливница до бенз. SHELL от дясно.Името му е Пламен.//не е скъпчия//

За Shooter провери маркуча който е отдолу вдясно, ако има нафта в него имаш проблем със семерингите в ГНП-то. Опасно е като се форсира да не счупиш клапани

bobsan81
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 24 ное 2006, 15:55
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 TDI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти на 1.8тди

Мнение от bobsan81 » 18 фев 2010, 18:00

Благодаря на всички, проблема е решен. Оказа се, че смуче въздух от маркуча, който влиза от филтъра към помпата (беше се протрил и има много малка дупчица от която смуче въздух). Относно майстора на помпи, който се намира на Сливница го знам ходил съм преди време при него и съм останал доволен, така че ако някой има проблеми с гнп-то да ходи при него.

Потребителски аватар
Shooter
потребител
потребител
Мнения: 310
Регистриран: 01 дек 2007, 12:23
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 TDI 1996 Turnier Ghia
Ford Mondeo нова пръчка комби 2009
Местоположение: Хасково
Status: Извън линия

Re: Проблем с обороти на 1.8тди

Мнение от Shooter » 20 фев 2010, 09:13

venevenev написа:Колега виждам,че си от София. Ще те пратя при един майстор ЦАР на гнп LUKAS. Мястото е бул. сливница до бенз. SHELL от дясно.Името му е Пламен.//не е скъпчия//

За Shooter провери маркуча който е отдолу вдясно, ако има нафта в него имаш проблем със семерингите в ГНП-то. Опасно е като се форсира да не счупиш клапани
навссякъде гледаха. всички дават 3 съвета. виж маркуча да не е спукан компенсатора, турбото ти заминава. лукас са скапани. оказа се че лукас не са скапани, а сърба въздух. спрях въздуха и сега си карам с кеф. :D
никой майстор не ти казва че дизела се форсира от въздух в системата, а и малко май го знаят.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта