Не ще да грее CVH-а

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Не ще да грее CVH-а

Мнение от fiestaracing » 01 апр 2006, 15:04

:D Братлета,колицата ми необичайно странно спря да загрява!!!Смених термостата,но нещата не се оправиха!!!Гарнитурата на главата е нова(както и цялата глава)!!!Системата е обезвъздушена!!!Всичко е изправно!!!Няма течове,не "надува",не изчезва и течност!!!Просто започна да загрява мнооого бавно!!!Когато я обърна на бензин загрява малко по-бързо,но нещата пак не са нормални!!!!Уплътнението на термостата е перфектно-почти херметично,зегерът с който се фиксира самия термостат е изправен!!!Смених термостата с друг,но пак същото :evil: !!!Термостатите са с гарантирано качество,още повече ,че демонтирах напълно изправен термостат,преди да го заменя с друг!!!Минах на варианта-картонче пред радиатора-никакъв ефект!!!Смених и датчика за показанието на температурата-да не би той да е сдал багажа,ама не!!!Да поясня-започна да прави тези мизерии,след като я поспънах малко на газ-до границата на ефективното обедняване на сместа!!!Преди това всичко си беше нормално-тръпката яка,ама все пак 13.5-14.5 на сто градско-Жена ми взе чак да забелязва-през ден за 20 левчета(бутилката е 20л)!!!!Като цяло идеите ми се изчерпаха!!!Ако някой е изпадал в подобна ситуация........,моля Ви пишете!!!Безкарйно ще съм Ви благодарен!!!! :D
fiestaracing-just race!!!

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 02 апр 2006, 15:26

Ами и при мен беше така когато ми изгоря датчика за температурата на охл.течност.Смених го с друг ,неподходящт :? и пак не отчиташе вярно,но при следващата покупка го заковах :roll: .Вероятността да се е скапал датчика точно сега при другите интервенции е малък,но е възможен :lol:

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 03 апр 2006, 14:19

:D Сених го с точния цвят и съм сигурен,че проблема не е в него!!!Колата видимо и осезателно не загрява!!!
fiestaracing-just race!!!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 03 апр 2006, 14:27

И аз имам подобен проблем, но съм стигнал до заключението, че трябва да сменя датчика за уреда на таблото и ще се оправи (диагнозата е занижени показания на датчика)

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 03 апр 2006, 14:29

[/i]Батка,и като пусна парното си духа хладно,не е в датчиците проблема!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 03 апр 2006, 19:24

Възможно ли е термостата ти да отваря на различна температура?
Изображение

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 07 апр 2006, 13:27

:D Абсолютно не!!!Тествах всичките които сложих!!!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 08 апр 2006, 06:56

Карай с по-малко вода в системата и ще загрява по бързо. :roll:

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 10 апр 2006, 09:45

И това пробвах,пак не става!
Тая кола направо ме матира!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 10 апр 2006, 20:52

Оф топик ама ти Предлагам бартер :lol:
Моя не матира,а хвърля в тъча :wink:

tonyt_bs
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 23 фев 2005, 12:58
Модел на автомобила: Fiesta 92 Ghia 1.4i F6E
Местоположение: София
Status: Извън линия

Знам, че сигурно е решен проблема, но моя все още не е :(

Мнение от tonyt_bs » 11 окт 2006, 11:04

И аз смених няколко термостата, и накрая се ядосах след поредното сваляне и слагане, взех заедно кожуха със сглобен термостат в него, пуснах вода от чешмата и ШАХ, водата си заобикаля , но не от уплътнението, а ми откъм тръбичката от разширителния съд. На практика, колкото и да уплътнява термостата, то си минава зад него, и кел файда??? МП ми искат 196 лв за нов кожух??? наред ли са за една чугунена отливка????
фиеста 1.4ми 92г
... дано съм помогнал и други да се замислят, че не само термостата може да е виновен за студа в колата

п.п. и снимки направих на дупката
Прикачени файлове
IMG_1220.jpg
IMG_1224.jpg
Това е пробива
IMG_1222e.JPG
Това е през която заобикаля

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 окт 2006, 11:18

Колега, нещо май бъркаш.
Това, че преди да е отворил термостата, водата от ДВГ-то има достъп до разширителния съд, според мене не е никакъв проблем. То, май, точно така трябва да е - иначе, как ще се обезвъздушава системата и къде ще отива налягането създадено вследствие на топлинното разширение на антифриза?! :roll:

:twisted:

tonyt_bs
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 23 фев 2005, 12:58
Модел на автомобила: Fiesta 92 Ghia 1.4i F6E
Местоположение: София
Status: Извън линия

нямам предвид това

Мнение от tonyt_bs » 11 окт 2006, 12:00

Имам предвид, че като пусна вода през големия отвор (за маркуча към радиатора) и термостата си е поставен(на смимките го няма) излиза вода през дуплата със стрелката
Да прав си, че трябва да има достъп водата от разширителното казанче до двигареля, но до радиатора чак като отвори термостата
Сега като пусна вода през която и да е дупка за маркуч(общо 3 бр) все си стига до ДВГ

Оф много тъпо обяснявам, че и сам не се разбирам:(:(

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 12 окт 2006, 16:41

:D Опитах да дроселирам потока към разширителното казанче с втулка в маркуча който тръгва от точно този корпус,но ефекта беше нулев!Като демонтирах втулката от маркучето видях ,че на входа на самото казанче има фабрична такава!Сега ще опитам да сложа нова с диаметър по-малък и от този,ще намаля дебита и през маркуча от след водната помпа до казанчето по същия начин,пък ще видим какво ще стане!Много CVH-и имат този проблем и мисля ,че това е мястото където трябва да се реши! :D
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 окт 2006, 16:56

fiestaracing, сори, ама може ли да обясниш по-конкретно:
1. Не ти заграва двигателя? т.е. дори и час да работи на място перката не се включва...
или
2. Няма парно - двигателя загрява, перката включва, ама топло-йок?
Последна промяна от kEFi на 13 окт 2006, 10:39, променено общо 1 път.

tonyt_bs
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 23 фев 2005, 12:58
Модел на автомобила: Fiesta 92 Ghia 1.4i F6E
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от tonyt_bs » 12 окт 2006, 17:15

За не разбрах към кой е въпроса, но при мен загрява на място, и като тръгна изънградско особено, и пак изстива(миналата зима изкарах с картон пред радиатора)най-логичния проблем беше ТЕРМОСТАТ, но така след смяна не се реши проблема....

Потребителски аватар
fiestaracing
потребител
потребител
Мнения: 526
Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от fiestaracing » 13 окт 2006, 11:53

Колата има парно(като загрее),включва си перката(като загрее),потдържа си постоянна температура в града и на извънградско,всичко и е ОК,обаче мнооого бавно стига до нормален температурен режим!Паля сутрин и тръгвам-2км между блоковете на 1-ва до 3-та,2км баир надолу,спирам изчаквам 2-5 мин.,после пак 1км равно от там нататък поне 10-15мин трафик и чак тогава стрелката излиза от бялата зона!Или паля и тръгвам с 60-80км/ч извън града-на 12-15-17км загрява извън бялотоТермостата и работи,перката,парното но мнооого бавно загрява!На сестра ми фиестата-1.3-J6B-95' загрява напълно след първия 1км или 5-6 мин работа!
fiestaracing-just race!!!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 13 окт 2006, 13:19

fiestaracing написа:Колата има парно(като загрее),включва си перката(като загрее),потдържа си постоянна температура в града и на извънградско,всичко и е ОК,обаче мнооого бавно стига до нормален температурен режим!Паля сутрин и тръгвам-2км между блоковете на 1-ва до 3-та,2км баир надолу,спирам изчаквам 2-5 мин.,после пак 1км равно от там нататък поне 10-15мин трафик и чак тогава стрелката излиза от бялата зона!Или паля и тръгвам с 60-80км/ч извън града-на 12-15-17км загрява извън бялотоТермостата и работи,перката,парното но мнооого бавно загрява!На сестра ми фиестата-1.3-J6B-95' загрява напълно след първия 1км или 5-6 мин работа!
Мойта не е излизала от бялото от по-миналата година, но това не значи, че не загрява.... просто индикацията не ми е вярна. Дали се дължи на датчик, на оттечка или на индикаторен уред - не съм се задълбавал...засега. :wink:
Щом охлаждането на двиг бачка коректно т.е. не прегрявам и имам яко топло....засега си трая :wink:

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 13 окт 2006, 15:23

Колеги и аз имах същия проблем когато отидох в магазина се оказа, че продават термостати които отварят на различна температура, 60,70,80 градуса или 90 не се сещам как беше точно ако някои знае точно да помогне! Та мисълта ми беше, че взех този който отваря най-късно и работата се оправи. Нали знаете че фордовете имат големи радиатори които трудно се стоплят , обаче лятото не прегряват :-)

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 14 окт 2006, 01:12

Абе я не се оплаквайте, знаете ли какво ми беше докато карах Ауди и ФВ - първия, втория светофар и докато се усетя водатата ври - спирам вентилатора /става мъгла на прозорците/, фарове /добре че в града става и само на габарити/, сд то /мълчанието е злато/ и хей темпа леко спада /но спасявам поредната гарнитура/ - е те това е ужас!

От както имам форд с перверверзно удоволствие гледам стрелката, която едва напуска бялата линия - така е супер, така е безопасно, така не се горят гарнитури и не се пилят глави!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта