Ford Focus Diesel

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
PcMan
потребител
потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX
Местоположение: Ловеч
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus Diesel

Мнение от PcMan » 06 дек 2010, 00:21

Отворете темата с разходите, питайте всеки собственик с мк1 tdci колко му гори, после елате при мен и други с мк1 tddi да ви кажем нашите цифри. Вижте и официалните разходи. Кола с с отгоре 25 коня и 100кг как да гори същото, дори да е с по-новите кекави дюзи, турбо, маховик и т.н. Говорим за мк1, сега да не кажете а 1.6 tdci на мк2 е по-икономичен и с повече коне, защото онзи двигател е съвсем различен, нов и изобщо не фордовски, и не е за търсения мк1.
1ва 0-40, 2ра 24-69, 3та 35-100, 4та 51-143, 5та 70-184 от owners manual-а пред мен за 1.8 TDdi 90hp, предавателно 3.41. За всички има, само на 1.8 tdci всичко е звездички при мен, а други данни си има за него защото ръководството е 2001 :shock: С 150км/ч сте на 2000об? Чува ли се изобщо който го твърди за мк1 tdci, пак повтарям мк1 защото заблуди май лесно стават за какво говорим! :shock: TDCI съм карал, огромната разлика да, какво да кажа освен само едно LOL, 110кг са си 110кг, и 2та които карах тракаха и бяха за основен ремонт, супер двигател специално при мк1. Моята е 70кг по-лека от същата 5врати, значи е 180кг по-лека от 5 врати TDCI - най-масовата, човека надали си търси 3врати. Дали е като каруца като я настъпя с 180кг по-лека и да си заслужават всичките рискове около tdci ако не е с известна история колата. Да не говорим, че за мен и много хора фейслифта е по-грозен а всички tdci са фейслифт, подобренията отдолу се правят постоянно, не само след външните промени. До вкус е и все пак. >:D<:
Изображение
Изображение ИзображениеИзображение My blood runs blue

Потребителски аватар
kinosko
потребител
потребител
Мнения: 42
Регистриран: 06 окт 2010, 20:30
Модел на автомобила: Форд фокус Turnier 1.8 tdci, 115 к.с., 10.2003 г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Ford Focus Diesel

Мнение от kinosko » 06 дек 2010, 07:48

PcMan пак си като кон с капаци - не четеш, съчиняваш си и глегаш само от твоята гледна точка.
Доказателства:
1 - http://www.clubford.org/forum/posting.p ... 5#pr322442" onclick="window.open(this.href);return false;
2 - Въобще някога да ти е минавало през ума, че човека може да е семеен и да има деца? Тогава твоите 70 кг. знаеш ли колко ще го интересуват? Аз знам - изобщо.
Изображение

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus Diesel

Мнение от DTM » 06 дек 2010, 15:43

PcMan, позволи ни и ние простосмъртните да сме се качвали, да сме карали, да сме имали Фокус с този мотор 1.8 TDdi 90кс.
Кажи, от кога го караш този автомобил? Колко км си навъртял с него и т.н.
Аз ще ти кажа за нашата, взехме го когато беше на 4,5г., беше на 120000 и нещо си км. Купихме го от мой приятел, който го взе на около 3г. и 80000км. Колата беше докарана от Германия от негов познат, който се занимава с рент-а-кар. Колата беше месец-два рент-а-кар. Въпросния ми приятел ме помоли да отидем и да видим "една кола", понеже той не разбираше от автомобили. Аз бях с него когато отидохме, пробвахме и я взехме от въпросния човек. Тогава я плати 13000лв. това е било 2003г. мисля.
Моя приятел я експлоатира около 1,5 г. и направи около 40000км и тогава я взех аз понеже знаех, че колата е поддържана и всичко е сменяно с ново най-вече от МП. Пари не жалеше предишния и собственик.
Много се отплеснах, както и да е.
Искам само да кажа, че това е един чудесен автомобил с чудесен мотор и т.н. и т.н. Колата до преди 4-5 месеца когато я карах беше на 210000км, в перфектно състояние на мотора и ходовата част. И чип и бях сложих и колата още се движи и то яко, както и да е и пуши яко :).
Имам изписано във форума доста относно въпросния Фокус с въпросния мотор. Относно положителни качества, негативи и други.
Но, нека не заблуждаваме другите с личните си убеждения и мнения. Не ми обяснявай как мога да нарека черното бяло или обратното.
Единственото нещо, с което бих се съгласил с теб е цената на поддръжката на TDdi и TDCI. В не малко случай TDCI-то е по-скъпо за подръжка от TDdi, но това зависи от конкретния автомобил.
И единия и другия мотор си имат добрите и лошите страни, човек може сам да прецени кое му оттърва.
Аз лично като взимах Мондео, заложих на автомобил с повече км и със сервизна история, но със повече глезотийки в него. Прецених, че след като съм дал толкова пари за автомобил 1000лв. за ремонт на инжекторите няма да ме съборят. Всеки си знае неговия си хал, това е положението.

Потребителски аватар
Alexi
потребител
потребител
Мнения: 1559
Регистриран: 18 май 2008, 22:50
Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus Diesel

Мнение от Alexi » 06 дек 2010, 15:56

1.8 TDCI
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 196 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 10.8 c
Расход топлива в городе 7.2 л/100км
Расход топлива на шоссе 4.4 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 5.4 л/100км
Объем топливного бака 53 л
Снаряженная масса автомобиля 1300 кг
Допустимая полная масса 1725 кг
Размер шин 195/60 R 15

1.8 TDDI
ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ
Максимальная скорость 168 км/ч
Время разгона (0-100 км/ч) 14.9 c
Расход топлива в городе 6.7 л/100км
Расход топлива на шоссе 4 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 5.4 л/100км
Объем топливного бака 53 л
Снаряженная масса автомобиля 1205 кг
Допустимая полная масса 1715 кг
Размер шин 175/70R14

това мисля изяснява въпроса с разхода ,той е пренебрежимо по нисък при ТДДИ като средния е еднакъв .. добре е да се отбележи че еднаквия разход ТДЦИ го постига при 25 коня и 100 кг отгоре ,като динамичните му качества за значително по добри .. специално при Фокус 1 ТДЦИ е доста капризен мотор ,което се подобрява в годините .Мотора се монтира и на Фокус 2 .

Потребителски аватар
Яким
потребител
потребител
Мнения: 1217
Регистриран: 19 ное 2009, 14:31
Модел на автомобила: Focus MK1 facelift 1.8 `04г. Tdci . 100к.с (триврат)
Местоположение: гр. София - Люлин
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ford Focus Diesel

Мнение от Яким » 06 дек 2010, 16:46

Аз съм с TDCi триврат 2004г. 100кс точно влизам в отстъпките за данъка. Разходът на гориво ми е много задоволителен - 4.33 извънградско с много икономично каране, 4.7 извънградско при със 100/130 км/ч по магистралата, стига до 5,3 лятото с постоянно включен климатик и 100/130 км/ч по магистралата ; и 7.3 градско в София.
Колата върви много добре според мен, макар че имам много малко опит ( Сам 6 000 км от които 4 на фокуса) и не мога да кажа дали е добре наистина. Като натисна педала ускорява много бързо( направо ме залепя за седалката) поне в сравнение със старата кола Рено 19 1.4i на газ 74 коня. А до кога ще издържи двигателя - Бог знае >:D<:
TDDi не съм карал никога и не мога да кажа, но пък и не знам дали ще мога да направя разликата с малкото ми опит зад волана.

venkicka
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 18 мар 2012, 21:36
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI-90кс.
Местоположение: Враца
Status: Извън линия

Re: Ford Focus Diesel

Мнение от venkicka » 13 апр 2012, 23:20

Относно оборотите на моят Фокус 99г. 1,8 ТДДИ.При 100км/ч-2000об.,а при 120км/ч-2500об.Не съм вдигал до 150км тъй като не ми се е налагалол:D

Потребителски аватар
mi6o
потребител
потребител
Мнения: 773
Регистриран: 11 авг 2007, 10:20
Модел на автомобила: Мондео МК3, 2.2 ТДЦИ, 2005 г., 155 к.с. (коНби), Мондео МК 2 (коНби) / 1.8 ТД / 98 г. /90 к.с. ( бивш Ескорт 1.8 ТД / 98 г. / 90 к.с. , още по-бивша Фиеста 1.25 / 16 кл. / 75 к.с. / 96 г. )
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Ford Focus Diesel

Мнение от mi6o » 14 апр 2012, 01:56

Alexi написа:за разхода няма как да е вярно .. комън рейла си е по икономичен от старите дизели .. инак от моторите монтирани на фокус 2 ,1.6 и 2.0 са нови 16 клапанови мотори с алуминиев блок ,а 1.8 е стария ендура с 8 клапана и чугунен блок но и той не е лош .. на фокус 1 се слага само 1.8 като преди фейса е 90 коня и не е комън рейл ,а след фейса е 100/115 коня комън рейл .. добре е да се отбележи ,че на фокус 2 мотора 1.8 е снабден с горивна система Сименс която е по надеждна от Делфи която се монтира на фокус 1 тдци.
Един вид-мотора от моя Ескорт (1.8 TD Endura DE 90 к.с. 98-ма година) го слагат и на първите Фокуси ? А и друго видях-в Аутодата моя мотор го дават като 1.8 D TCI-сигурно е първия TDdi или TDCI. Естествено това е в кръга на шегата.
:mrgreen:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 58 госта