Re: Ford Focus Diesel
Публикувано: 06 дек 2010, 00:21
Отворете темата с разходите, питайте всеки собственик с мк1 tdci колко му гори, после елате при мен и други с мк1 tddi да ви кажем нашите цифри. Вижте и официалните разходи. Кола с с отгоре 25 коня и 100кг как да гори същото, дори да е с по-новите кекави дюзи, турбо, маховик и т.н. Говорим за мк1, сега да не кажете а 1.6 tdci на мк2 е по-икономичен и с повече коне, защото онзи двигател е съвсем различен, нов и изобщо не фордовски, и не е за търсения мк1.
1ва 0-40, 2ра 24-69, 3та 35-100, 4та 51-143, 5та 70-184 от owners manual-а пред мен за 1.8 TDdi 90hp, предавателно 3.41. За всички има, само на 1.8 tdci всичко е звездички при мен, а други данни си има за него защото ръководството е 2001 С 150км/ч сте на 2000об? Чува ли се изобщо който го твърди за мк1 tdci, пак повтарям мк1 защото заблуди май лесно стават за какво говорим! TDCI съм карал, огромната разлика да, какво да кажа освен само едно LOL, 110кг са си 110кг, и 2та които карах тракаха и бяха за основен ремонт, супер двигател специално при мк1. Моята е 70кг по-лека от същата 5врати, значи е 180кг по-лека от 5 врати TDCI - най-масовата, човека надали си търси 3врати. Дали е като каруца като я настъпя с 180кг по-лека и да си заслужават всичките рискове около tdci ако не е с известна история колата. Да не говорим, че за мен и много хора фейслифта е по-грозен а всички tdci са фейслифт, подобренията отдолу се правят постоянно, не само след външните промени. До вкус е и все пак. >:D<:
1ва 0-40, 2ра 24-69, 3та 35-100, 4та 51-143, 5та 70-184 от owners manual-а пред мен за 1.8 TDdi 90hp, предавателно 3.41. За всички има, само на 1.8 tdci всичко е звездички при мен, а други данни си има за него защото ръководството е 2001 С 150км/ч сте на 2000об? Чува ли се изобщо който го твърди за мк1 tdci, пак повтарям мк1 защото заблуди май лесно стават за какво говорим! TDCI съм карал, огромната разлика да, какво да кажа освен само едно LOL, 110кг са си 110кг, и 2та които карах тракаха и бяха за основен ремонт, супер двигател специално при мк1. Моята е 70кг по-лека от същата 5врати, значи е 180кг по-лека от 5 врати TDCI - най-масовата, човека надали си търси 3врати. Дали е като каруца като я настъпя с 180кг по-лека и да си заслужават всичките рискове около tdci ако не е с известна история колата. Да не говорим, че за мен и много хора фейслифта е по-грозен а всички tdci са фейслифт, подобренията отдолу се правят постоянно, не само след външните промени. До вкус е и все пак. >:D<: