проблем при палене на топъл двигател
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 20 май 2006, 19:06
- Модел на автомобила: ford orion 1.6i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
проблем при палене на топъл двигател
Колата е форд орион 1.6i от 1989г.Не съм имал други проблеми с нея освен като дойде лятото.Като е топъл двигателя,даже ако е оставен на слънце и се е нагрял тръгва да пали и после спира все едно няма бензин и това го прави само лятото.Иначе зимата си пали много лесно.
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Искам да те питам ходил ли си на диагностика на двигателя.
Свещите какса ти за този модел ли са?
Преди да завъртиш стартера няколко секунди оставяш ли на контакт помпата да вдигне налягане?
Слагал ли си присадли за масло и в бензина за почистване на системата и ли на инжектора?
Въздушния ти филтър как е?
Питах те за Диагностиката защото Ламбда сондата може да ти дава грешка и да не пали за това.
Първо отиди на компютърна диагностика и чак тогава прави каквото и да е.
Свещите какса ти за този модел ли са?
Преди да завъртиш стартера няколко секунди оставяш ли на контакт помпата да вдигне налягане?
Слагал ли си присадли за масло и в бензина за почистване на системата и ли на инжектора?
Въздушния ти филтър как е?
Питах те за Диагностиката защото Ламбда сондата може да ти дава грешка и да не пали за това.
Първо отиди на компютърна диагностика и чак тогава прави каквото и да е.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 20 май 2006, 19:06
- Модел на автомобила: ford orion 1.6i
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Не съм ходил на компютърна диагностика.Не съм слагал присадки в бензина .Възду6ния филтър го смених преди две години ,но и аз въртя
около 2-3000 км на година.Колкото до свещите не съм ги гледал.Веднъж се опитах и счупих ключа и се отказах. Явно трябва да го закарам на компютърна диагностика.Благодаря за помощта.
около 2-3000 км на година.Колкото до свещите не съм ги гледал.Веднъж се опитах и счупих ключа и се отказах. Явно трябва да го закарам на компютърна диагностика.Благодаря за помощта.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
- Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем при палене на топъл двигател
Здравейте!
Преди време се включих във форума като притежател на американски Ескорт '95 LX SW 1.9L. Да попитам за проблем сходен с темата отгоре:
колата си върви ОК, но когато е топъл двигателя (карана е 10-15 км) или е стояла на слънце при топло време, когато включа на контакт веднага задейства вентилатора на радиатора и пали но пркъсва (тресе) мига лампата "check engine" и щом превключа на скорост (автоматик е) - гасне!
Изключително неприятно, особенно лятото - не мога да спра никаде и да загася двигателя. Ако спра трябва да чакам повече от час, след което се оправя положението.
Започнах от охладителната с-ма - смених водна помпа, термостат, датчиците за температурата (2 бр.), капачката на радиатора - няма промяна! Ходих на три сервиза - все казват това ей сега ще го оправим и нищо! Някакви съвети или предположения!?
Колата е на 72К мили (около 117К км) не е юркана и ако се изключи горния мъчителен проблем си е ОК!
Преди време се включих във форума като притежател на американски Ескорт '95 LX SW 1.9L. Да попитам за проблем сходен с темата отгоре:
колата си върви ОК, но когато е топъл двигателя (карана е 10-15 км) или е стояла на слънце при топло време, когато включа на контакт веднага задейства вентилатора на радиатора и пали но пркъсва (тресе) мига лампата "check engine" и щом превключа на скорост (автоматик е) - гасне!
Изключително неприятно, особенно лятото - не мога да спра никаде и да загася двигателя. Ако спра трябва да чакам повече от час, след което се оправя положението.
Започнах от охладителната с-ма - смених водна помпа, термостат, датчиците за температурата (2 бр.), капачката на радиатора - няма промяна! Ходих на три сервиза - все казват това ей сега ще го оправим и нищо! Някакви съвети или предположения!?
Колата е на 72К мили (около 117К км) не е юркана и ако се изключи горния мъчителен проблем си е ОК!
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем при палене на топъл двигател
Аз си мися, че кабелите на ECT датчика не са в ред. Проследи кабелите и виж дали някъде няма прегоряла изолация.
Така може да дава грешен сигнал към компютъра и той да се обърква.
Провери си и налягането на горивото. От много ниско или много високо налягане също може да не пали добре.
Впървия случай вероятни причин са запушен горивен филтър или почнала да си заминава помпа.
Във втория случай - вакуум регулатор.
Така може да дава грешен сигнал към компютъра и той да се обърква.
Провери си и налягането на горивото. От много ниско или много високо налягане също може да не пали добре.
Впървия случай вероятни причин са запушен горивен филтър или почнала да си заминава помпа.
Във втория случай - вакуум регулатор.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 08 ное 2005, 16:24
- Модел на автомобила: Ford Escort LX SW 1.9L
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем при палене на топъл двигател
Какво е "ECT" и къде се намира?Любо написа:Аз си мися, че кабелите на ECT датчика не са в ред.
Още малко пояснения за проблема: при всички посещения на сервиз (вече 4) проблем е, че нямат софтуер (или инфо) за такъв модел кола! Т.е., не може да се направи комп.диагностика.
В бившия сервиз "Полмо" - ел.техника разглабя и замерва половин ден човека (дори компа свали и го гледа под лупата) без резултат!
Аз проверих всички контакти и ги пръсках с контактен спрей. Смених свещите с нови както е по предписанието. Смених масло, филтър и гарнитурата на автоматичната скоростна кутия (по предписанието). Въздушния филтър сменям регулярно всяка година. Преди година скъсах ангренаж (свалях глава, смениха гарнитура, гумички на клапаните и водната помпа с ролката - нови ремъци, нов катализатор). Но и тогава не можаха да хванат проблема който ме мъчи!
В "Бош" Обеля седя колата три дни и казаха готово - било от контактния ключ. За два-три дни изчезна проблема - след което си е същото.
Наскоро едно сервизче в Красна Поляна - бори се човека повече от час изчисти един датчик след въздушния филтър и рече, че вероятно е от датчика за температурата (но беше сменен преди месеци без резултат) Нищо!
Едно е категорично - това става само когато е топъл двигателя или е горещо в купето! И пак казвам - пали и работи. но щом преместя лоста от Park на "R" (задна) или "D", "D1", "L", тресе и угасва. Едни казват не е компютърен проблем, други друго!?
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем при палене на топъл двигател
ECT е температурния датчик, който казва на компютъра каква е тумпуратурата на двигателя. Този сигнал е един от основните за управлението на двигателя.
Дали като са сменяни датчици са проверявани кабелите им....
От друга страна не знам какво общо имат датчиците за двигателя с превключването на предавките
Софтуер за тази машина има вероятно в Мото-Пфое.
Дали като са сменяни датчици са проверявани кабелите им....
От друга страна не знам какво общо имат датчиците за двигателя с превключването на предавките
Софтуер за тази машина има вероятно в Мото-Пфое.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта