Тресе преди палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от escorttd1 » 03 фев 2012, 15:26

Сам може, ако си много добър с инструментите! Наскоро един френд скъса на мерцедес и после маха главата, за да я извади, така че си трябва много опитна ръка, за да усетиш дали ще се развие и колко може да напънеш.
Ако вземеш 4 свещи BO@@H дават гаранция 1 година.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10849
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от ЯЛТА » 03 фев 2012, 16:43

escorttd1 написа: Ако вземеш 4 свещи BO@@H дават гаранция 1 година.
Да бе, китайчета.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

nasko-g
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от nasko-g » 03 фев 2012, 23:00

MapTo_D написа:
nasko-g написа:
MapTo_D написа:http://www.youtube.com/watch?v=7ZOVdRvj ... er&list=UL" onclick="window.open(this.href);return false; 31ви Януари, 8 сутринта, -12 градуса според sinoptik.bg, gismeteo.ru и БТВ. Извинявам се за качеството ама с i-phone толкова. Сменени са 2 подгревни свещи преди 7 дни. Ако бяха сменени 4те може би щеше да е още по-добре.
Сменил си две подгревни свещи преди 7дни и виждам че палиш от раз.А преди да снениш свещите имаше ли приблем с паленето на студено?Това тресене на двигателя имаше ли го преди да смениш свещите?

Имаше повече въртене преди това, получаваше се същото като при вас, все едно не може да запали всички цилиндри и трябваше да държа на стартер по 5-6 секунди преди да успее да запали. Отначало мислех, че е слаба батерия, смених я и същата работа. Отидо до един сервиз за проверка на свещи и се оказа, че средните 2 греят едва-едва - т.е. не бяха изправни, смених тях и всичко заспа. Като се стопли ще си сменя и другите или ще отида да ми ги смени тоя къде ми викаше : Като изгори една крушка във вас всички ли ги сменяш... :lol: :lol:
Утре ако не вали ще си поиграя да видя има ли изгоряли свещи.Ако има дано да се оправи проблема след подмяната им.
Дайте съвет какви свещи да купя .От кой марки има най-малко ментаци че ми писна от боклуци и от каде да ги купя.От Пловдив съм.

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от escorttd1 » 03 фев 2012, 23:23

За да нямаш грижи сложи каквото е казал производителя - EZD37 Motorcraft
При ограничен бюджет BOSCH от Ауто Плюс - четвърта година карам с тях.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Потребителски аватар
Gladiator_BG
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 07 апр 2010, 20:55
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115ph 02 Ghia
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от Gladiator_BG » 04 фев 2012, 14:29

escorttd1 написа:Сам може, ако си много добър с инструментите! Наскоро един френд скъса на мерцедес и после маха главата, за да я извади, така че си трябва много опитна ръка, за да усетиш дали ще се развие и колко може да напънеш.
това е абсолютно вярно ...
когато бях в мотопфое и ми казаха че свещите са за смяна изрично ме предупредиха че ако са оригиналните и не са сменяни до сега - има възможност с времето някоя де се е "надула" и при ваденето да се скърши и да падне в мотора ... при което ще се наложи да РЕЖАТ някаква част от мотора (незнам за блока ли казаха точно) и да поставят нова такава ... като цифра този риск щял да ми излезе 2000+лв ако се случи нещо такова ... като в първия момент направо ми се подкосиха краката ... оправдаха се че ме запознават с това което може да се случи защото при евентуална беля с някоя от свещите те не носили отговорност ... общо взето със смяната всичко мина благополучно може би защото свещите вече бяха сменяни поне веднъж ... до колкото разбрах оригиналните трябвало да бъдат мотокрафт (незнам това до колко е вярно) а моите които свалили били BERU ... сложиха 4 чисто нови на BERU но уви ... нямах късмета колата да се оправи само с това :|
тези дни температурите не са толкова ниски и колата най много да претресе 2-3 пъти и пали (на -3 -4) с тенденция да се затопля малко от от малко и за това съм оставил нещата така ...
така че внимавайте с тези свещи да не се вкарате излишно в някоя беля ... :!:

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от HACKO » 04 фев 2012, 15:49

Много интересно, ами тя, колата може да падне от подемника, докато сменят ауспуха, пак ли последствията ще са за твоя сметка? Хората са казали "който чупи-купи". *00142*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

nasko-g
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от nasko-g » 04 фев 2012, 16:04

Ами какво да ви кажа .След два часа гъзене успях да сваля захранващия кабел на свещите.Замерих ги една по-една и всичките са здрави поне така показа уреда.За всеки сучай почистих и запоих връзките на кабела с пластинките които правят контакта с свещите.Разлика при палене на двигателя нямаше.Замерихме какво става с тоците повреме на подгрева.За 5-6секунди колкото трае подгрева волтажа пада на 10.5волта ,това да ли е нормално?Да не се окаже че ми е слаб акумолатора?

bokibb
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 03 дек 2011, 20:49
Модел на автомобила: ford
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от bokibb » 04 фев 2012, 16:20

Пада на тока е нормален, все пак имаш включен голям консуматор. Така че проблема не е в подгрева.
След колко секунди се изключва релето за подгрева, примерно при -5 градуса?

nasko-g
потребител
потребител
Мнения: 88
Регистриран: 20 окт 2009, 19:37
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от nasko-g » 04 фев 2012, 17:05

Днеска в Пловдив беше около 0°С и подгрева продължаваше 5-6 секунди.Ама аз никога не съм чувал това реле кога цъка ,разбрах за продължителноста на подгрева като замерих волтажа.

Потребителски аватар
Gladiator_BG
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 07 апр 2010, 20:55
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115ph 02 Ghia
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от Gladiator_BG » 04 фев 2012, 19:01

аз до колкото знам свещите продължават да греят още няколко минути след като запалиш мотора ... тва при комонреалите де ... :|

Потребителски аватар
Gladiator_BG
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 07 апр 2010, 20:55
Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi 115ph 02 Ghia
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Тресе преди палене

Мнение от Gladiator_BG » 04 юли 2012, 00:48

Привет ... след толкова много ИЗЛИШНО ходене по мъките ... аз най сетне успях да си реша проблема ... при мене проблема излезе в СТАРТЕРА ... нещо абсолютно елементарно което "големите" разбирачи от МФ и от дизел сервиза и (и каде ли още не я карах) неможаха да открият ...
втулките на стартера са били разбити ... оттам той не върти както трябва (върти много по бавно отколкото би трябвало) ... следователно някаква си помпа (ГНП-то май) неможе да си вдигне необходимото наляга да запали както трябва и т.н. (моля по запознатите с тази част да обяснят)
Рециклирах си стартера в Пловдив на края на рогошко шосе незнам дали трябва да кажа името на сервиза ... и след като го оправиха върти в пъти по бързо и колата веднага запалва ...
за пореден път се уверявам че просто нямаме кадърни майстори ... всички разчитат на това какво ще им покаже компютъра и след като нищо не изпише ... казват "колата ти е перфектна заминавай" или си измислят някакви проблеми колкото да изкарат някой лев ...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 58 госта