Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от kazama1 » 29 май 2011, 14:26

Сутрин засега е само тогава пали и почти веднага гасне после става по трудно паленето .След като запали до другата сутрин няма проблем.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от supernatural » 29 май 2011, 14:45

според мен или ти тегли въздух от някъде или ти се връща горивото в резервуара, ако си с оригиналните пластмасови маркучи ги смени, можеби ти и опуска поткачащата помпа, можеш да сложиш клапънче на входящия маркуч на генепето да не връща, също виж маркучетата на дюзите да неса се спекли!

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D1% ... 0%B8%D1%81

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от kazama1 » 29 май 2011, 19:11

Маркучите са сменени има и възвратен клапан преди гнп ,също и маркучите на дюзите за обратна нафта,интересното е че пали и след 2-3 секунди гасне.Трябва да проверя маркучите за обратна нафта на дюзите те са нови ама да няма дефект в някой.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
supernatural
потребител
потребител
Мнения: 150
Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
Местоположение: vraca
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от supernatural » 29 май 2011, 23:07

виж да няма те4ове от гнп то, и подгрява6тите сже6ти провери, за др несе се6там, успех колега!

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0% ... 1%86%D0%B0

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от kazama1 » 30 май 2011, 20:33

Течове не се виждат днес я огледах,дали е възможно клапана за обратна нафта да прави мизерия?
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
gazetto
потребител
потребител
Мнения: 700
Регистриран: 20 фев 2008, 19:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1997 TDI Endura de 90hp
ЕН7077АН......и разни временни бегачки :)
Местоположение: с.Опанец - Плевен
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от gazetto » 01 юни 2011, 22:37

Почти съм сигурен че имаш въздух между клапанчето и сондата в резервоара. http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=31533" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от specialista » 02 юни 2011, 19:01

Един ремонтен комплект за подкачващата помпа е около 30лв.В нея има два клапана които не позволяват да се върне нафтата назад.Ако са изправни няма да имаш този проблем освен в случаите когато самото ГНП е протекло и плаче за ремонт.Мисля че излишно да обяснявам повече!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от kazama1 » 02 юни 2011, 20:47

Според мен е под клапан авансатора мембраната за турбото явно е протекло и отдолу се навлажняваи до сутринта губи налягане и нафта в помпата и паленето е проблемно.Сложих временно възвратен клапан на маркучето за турбото,но овлажняването под мембраната остава.Вьпроса е как се отремонтира най безболезнено?
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от specialista » 02 юни 2011, 21:33

За първи път споменаваш за теч от помпата.Помисли за ремонт!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
kazama1
потребител
потребител
Мнения: 177
Регистриран: 22 сеп 2009, 17:41
Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 tdi 1998г.комби
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от kazama1 » 03 юни 2011, 17:10

За първи път ,защото вчера го видях и никой не каза каква е процедурата за смяна на мембраната.
Говедото е по хитро от лисицата ,защото всички го мислят за говедо...

Изображение

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Мондео МК2 пали и гасне 1.8тди

Мнение от specialista » 04 юни 2011, 08:51

Обяснявал съм го тук няколко пъти! Потърси из темите!!
Не искайте всичко на готово!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта