неште да вклучва задна скорост??
- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
неште да вклучва задна скорост??
привет на всички колеги! автомобила е форд ескорт 1.8 td о 2 дена едвам включвам задна предавка, направо ше строша лоста, за да включа треа да огася мотора да включа задна да държа на съединител и da zapalq, mn не удобно ако те чака някои особенно! проблема го оправих като натегнах един болт с глава за шещограм, които се намира на педала на съединителя! можеби несам си задал въпроса правилно , но ме интересува дали мога да съсипя съединителя кто въртя този болт, в смисъл да го пренатегна или нещо такова! знам че попринцип е саморегулиращ се, но да си питам ! съединителя нее износен според мен отделя долу ниско! колегите които разбират повече да пояснят дали сам в грешка! поздрави на всички!



- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: неште да вклучва задна скорост??
Щом имаш този болт не е саморегулиращ. Регулираш така, че съединителя да отделя/зацепва между 1/2 и 3/4 от хода на педала. Точното място е според твоите предпочитания, но не трябва да започва да зацепва веднага като отпуснеш съединителя и да започва да отделя още като пипнеш педала.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: неште да вклучва задна скорост??
благодаря ти Наско за отговора, да разбирам ли че всеки път когато се налага да го реголирам, съединителя се износва по малко, колата като я взех съединителя беше един мек всички му се кефеха, сега колкото повече го натегам толкова по твърд става, а и сам чул че ее добре щом отделя ниско, моя като го натисна и съвсем малко отпусна и зацепва! трябва ли да го вратна още малко да зацепва по нагоре, откакто имам колът за втори път реголирам този болт, а сам минал към 50 хиляди с нея, нормално ли ее? понеже по сервизни книжа съединителя е сравнително нов! поздрави и отново благодаря, обаче сега задна влиза перфектно
а възможно ли е този болт да е за реголиране височината на педала, в смисл да си го изравнявам с спирачката, и да си имам, саморегулираща тресчотка, но сиг си е за реголъж щом ми се оправи жадната,
а възможно ли е този болт да е за реголиране височината на педала, в смисл да си го изравнявам с спирачката, и да си имам, саморегулираща тресчотка, но сиг си е за реголъж щом ми се оправи жадната,
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: неште да вклучва задна скорост??
Не знам точно какво променя болта (при мене го няма), някой беше пиал че има и механизъм за саморегулиране. Тогава обаче, като го настроиш веднъж, трябва после да не иска донастройка, може и да е повреден. Щом за 50 000 ти се е наложило да регулираш само два пъти, може да го преживееш, че смяната на механизма е гадна работа.
Това че ти се налага периодично да донастроиш е в следствие на нормалното износване на феродото, но нещо не ми се вързва. Като се износва, педала се "вдига", зацепва по-нагоре.
Това че педала е станал по-твърд, се дължи на замърсяване на оста на вилката и водача на Аксиалния лагер.
Това че ти се налага периодично да донастроиш е в следствие на нормалното износване на феродото, но нещо не ми се вързва. Като се износва, педала се "вдига", зацепва по-нагоре.
Това че педала е станал по-твърд, се дължи на замърсяване на оста на вилката и водача на Аксиалния лагер.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- supernatural
- потребител
- Мнения: 150
- Регистриран: 26 юли 2009, 17:16
- Модел на автомобила: ford eskort 1.8 tdi rfk
- Местоположение: vraca
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: неште да вклучва задна скорост??
и аз знам че с износването започва да зацепва понагоре, при мен нее така, трябва да натисна до упор за да вклича 1ва или задна и зацепва в началото на отпускането, така сам му и свикнал, днес колата позагря и да ръгна задна 5 мин неможах, вратнах само половин оборот на болта и влиза като на нова кола! ше го преживея някак си, сека година ше понатегам доде ревне за нов, което немисля да е скоро, поне по книга им дават 100хиляди среден живот при нормална експлоатация, но моя веднъж запуши докато качвах една естакада назадна,на полу съединител, та може да е прегрел и да е почнал да се рони! засега е добре върви си машината! Нaско изкара за почерпката благодаря ти отново, друго си е да чуеш и др мнение! поздрави


- Ianaki
- потребител
- Мнения: 1097
- Регистриран: 09 авг 2007, 21:55
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.8TD 96г. Turnier лека полека върви към всички екстри
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: неште да вклучва задна скорост??
Здравейте! Имам питане. При мен зацепва много долу (ако имам стелка под педала и чак скоростите започват да влизат трудно). Съединителя ми е от обикновените без автоматична настройка само с болт, който го регулира, но вече е натегнат докрай. Сега възниква въпросът: Възможно ли е да се регулира от вилката - тя е на шлици. Спомням си, че веднъж я бях свалял за нещо (като бях белязал положението й), но е възможно и малко да съм го променил.
Прав ли съм като си мисля, че не може да е от износен съединител, защото ако е така трябваше да се отделя горе, а не долу?
Прав ли съм като си мисля, че не може да е от износен съединител, защото ако е така трябваше да се отделя горе, а не долу?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: неште да вклучва задна скорост??
Долу отделя, а горе зацепва.
Виж дали можеш да подложиш на жилото при вилката.
Отхлаби болта за регулиране, подложи шайби или каквото измислиш и пак натегни болта.
Каквото стане-стане
До безкрайност не можеш да минаваш метър.
Виж дали можеш да подложиш на жилото при вилката.
Отхлаби болта за регулиране, подложи шайби или каквото измислиш и пак натегни болта.
Каквото стане-стане

-
- потребител
- Мнения: 118
- Регистриран: 25 фев 2007, 15:10
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2.2 тдци titanium 05
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Re: неште да вклучва задна скорост??
Не можеш да презацепиш вилката защото м/у два от шлиците има по-голям луфт.Провери си вилката да не ти е спукана някъде и дали под нея втулката е здрава.Ianaki написа:Здравейте! Имам питане. При мен зацепва много долу (ако имам стелка под педала и чак скоростите започват да влизат трудно). Съединителя ми е от обикновените без автоматична настройка само с болт, който го регулира, но вече е натегнат докрай. Сега възниква въпросът: Възможно ли е да се регулира от вилката - тя е на шлици. Спомням си, че веднъж я бях свалял за нещо (като бях белязал положението й), но е възможно и малко да съм го променил.
Прав ли съм като си мисля, че не може да е от износен съединител, защото ако е така трябваше да се отделя горе, а не долу?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта