Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 18 окт 2011, 22:21
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
Може ли да ми кажете кое е по-добрия вариант да закупя Ford Fiesta 1.4TDCI 2007г 90000 км или Ford Fiesta 1.2i 16v 2008Г. 62000 км ??? на една цена са 8000лв. "+" и "-" ???
Последна промяна от Smok на 19 окт 2011, 00:14, променено общо 2 пъти.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
Зависи от гледната точка. Аз определено бих се насочил към бензинката, други към дизела.
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 18 окт 2011, 22:21
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
"+" и "-" ????
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
+ и - на двете ли.Не обичам дизели но първи + е че бензиновата е 30км по малко,а по нащите пътища това си доста драгаскане.Бензина върви повече.По евтина и лесна подръжка.Дизела харчи по-малко ама като му вдигнат цената на горивото нямаш алтернатива(газ,метан)не че и тях ги обичам.Според мен колата е направена да се кара на бензин и това е.
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
90 хил.км. с нашето подобие на нафта не са никак малко. Ще я покараш още 20-30 хил.км. и можеш да очакваш включване я от инжектори, я демпферен маховик (за маховика не съм сигурен дали е такъв както на мондео)
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
Дали ще върви повече бензина?Я пак помисли 1.4тдци срещу 1.2.Иначе за подръжката си е по ефтина и лесна.Kostadin21 написа:+ и - на двете ли.Не обичам дизели но първи + е че бензиновата е 30км по малко,а по нащите пътища това си доста драгаскане.Бензина върви повече.По евтина и лесна подръжка.Дизела харчи по-малко ама като му вдигнат цената на горивото нямаш алтернатива(газ,метан)не че и тях ги обичам.Според мен колата е направена да се кара на бензин и това е.
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
Помислих...ДАЛИ НЕ А?chefo_ukr написа:Дали ще върви повече бензина?Я пак помисли 1.4тдци срещу 1.2.Иначе за подръжката си е по ефтина и лесна.Kostadin21 написа:+ и - на двете ли.Не обичам дизели но първи + е че бензиновата е 30км по малко,а по нащите пътища това си доста драгаскане.Бензина върви повече.По евтина и лесна подръжка.Дизела харчи по-малко ама като му вдигнат цената на горивото нямаш алтернатива(газ,метан)не че и тях ги обичам.Според мен колата е направена да се кара на бензин и това е.
1.25 16v е примерно равен на невентилиран 1.4 75 коня,а дизела какво,има турбо и пак бензина ще върви повече и ще е по лек от дизела.А ти колега с дизела помисли ли сега?
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
При ускорение от място до 100 km/h бензинката печели с 0,3 сек., което не е кой знае какво. Но дизелът въобще не си струва с тази скъпа поддръжка и скъпо гориво. Но разни хора, разни идеали.
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
Е то голямо вървене ще да е с 0.3сек.Друго исках да каже че това не е аргумент.А аз освен печката имам и 2 бензинки Фокус 2.0 и ескорт 1.4.Така че знам кога върви бензина Не се заяждам.Kostadin21 написа:Помислих...ДАЛИ НЕ А?chefo_ukr написа:Дали ще върви повече бензина?Я пак помисли 1.4тдци срещу 1.2.Иначе за подръжката си е по ефтина и лесна.Kostadin21 написа:+ и - на двете ли.Не обичам дизели но първи + е че бензиновата е 30км по малко,а по нащите пътища това си доста драгаскане.Бензина върви повече.По евтина и лесна подръжка.Дизела харчи по-малко ама като му вдигнат цената на горивото нямаш алтернатива(газ,метан)не че и тях ги обичам.Според мен колата е направена да се кара на бензин и това е.
1.25 16v е примерно равен на невентилиран 1.4 75 коня,а дизела какво,има турбо и пак бензина ще върви повече и ще е по лек от дизела.А ти колега с дизела помисли ли сега?
А иначе по темата.Зависи колко километра минава годишно и дали смята да слага газ/метан.
- dimkar
- потребител
- Мнения: 1364
- Регистриран: 03 мар 2007, 23:21
- Модел на автомобила: Nissan
- Местоположение: Сопот
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
Е, вие, с дизелите, не сравнявате много коректно двата вида двигатели. Обикновено казвате, колко много върви турбодизелът, но го сравнявате с обикновен атмосферен бензинов двигател. Що не вземете да сравните примерно един 2.0 TDCi (140 Hp) и един 2.0 SCTi (203 Hp) EcoBoost, па тогава ми разправяйте колко много върви дизелът.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
Усещате ли се за какво спорите и какви глупости въобще пишете?!
Фиеста 2008, 1.2 16в на 60000км срещу 1.4 дизел на 90000км.
Малка градска кола, за къв драг за кви ускорения говорите??
И с двете коли разхода ще е с минимална разлика.
Едната кола има опция за алтернативно гориво с допълнителен положителен ефект на джоба, и то ако въобще се опре до нужда от това!
При дизела всяка повреда е харакири на джоба.
Също както и подмяната на консуматив.
Хората избират дизел въпреки скъпата му поддръжка заради по-ниския разход. Само че това е при големите мотори. Които големи мотори освен всичко останало са пъти по-добре проектирани и се чупят по-малко от малолитражките. Тук разликата в разхода е нищожна.
И по въпроса за демпферния маховик, незнам при форд как е, но сега трябва да се сменя съединителя на БМВ-то (е46 320д) и при него съединител и демпферен маховик се сменят комплект, понеже изкарват много км обаче свършват почти едновременно, и сумата е малко над 2200лв по принцип без работата. Силно се съмнявам при фиестата да е 50лв заради едната идея по-малки вибрации.
30000км са между 2 и 3 години каране.
Фиеста 2008, 1.2 16в на 60000км срещу 1.4 дизел на 90000км.
Малка градска кола, за къв драг за кви ускорения говорите??
И с двете коли разхода ще е с минимална разлика.
Едната кола има опция за алтернативно гориво с допълнителен положителен ефект на джоба, и то ако въобще се опре до нужда от това!
При дизела всяка повреда е харакири на джоба.
Също както и подмяната на консуматив.
Хората избират дизел въпреки скъпата му поддръжка заради по-ниския разход. Само че това е при големите мотори. Които големи мотори освен всичко останало са пъти по-добре проектирани и се чупят по-малко от малолитражките. Тук разликата в разхода е нищожна.
И по въпроса за демпферния маховик, незнам при форд как е, но сега трябва да се сменя съединителя на БМВ-то (е46 320д) и при него съединител и демпферен маховик се сменят комплект, понеже изкарват много км обаче свършват почти едновременно, и сумата е малко над 2200лв по принцип без работата. Силно се съмнявам при фиестата да е 50лв заради едната идея по-малки вибрации.
30000км са между 2 и 3 години каране.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
За 1.4 TDCI мотора...Smok написа:Може ли да ми кажете кое е по-добрия вариант да закупя Ford Fiesta 1.4TDCI 2007г 90000 км или Ford Fiesta 1.2i 16v 2008Г. 62000 км ??? на една цена са 8000лв. "+" и "-" ???
+ пъргав в града
+ икономичен извън града (стигал съм до 3.9/100)
+ може и да е динамичен, ако си чевръст
+ стегната возия и добро управление (ама това си важи и за бензинката)
- ремонт на скоростна кутия+демпфер+лагер помпа на... макс 50 000км, ремонта излиза към 1900 с неоригинален демпфер (труд включително). В твоя случай имаш към 20 000 км пробег преди да ти "дойде".
- лошо подредени предавателни числа на скоростната кутия - няма подходяща предавка за минаване проходи, както и при 3-4 пътника по магистрала
- "стандартното бг" гориво замръзва при -13С, което означава да чакаш да изгрее слънцето при авариен режим на работа (в добрия случай)
- зимата парното тръгва след...15-20 минути
Бензинка 1.25 не съм карал.
- Kostadin21
- потребител
- Мнения: 514
- Регистриран: 28 яну 2009, 21:32
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 16V Zetec-SE 75HP Ghia 1996
- Местоположение: Петрич,Благоевград
- Status: Извън линия
Re: Въпрос относно Ford Fiesta 1.2i 16v и 1.4TDCI
15-20 минути парно?!?!?,нна бензинката тръгва за 5 до 2 минути макс
Всеки който няма пари за кола,кара форд!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта