пали от втория път

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
petar tanev@
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 19 ное 2012, 17:10
Модел на автомобила: escort
Status: Извън линия

пали от втория път

Мнение от petar tanev@ » 19 ное 2012, 17:38

Здравейте имам проблем със запалването .Почти при всяко запалване трябва да подгрявам два пъти и запалва лесно .Смених свещите и не се оправи.Колата е FORD ESCORT 1,8td.Някои ако има лек да каже

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: пали от втория път

Мнение от ЯЛТА » 19 ное 2012, 18:27

Най добрият лек,- пишеш на този човек:
http://www.clubford.org/forum/memberlis ... le&u=10879
...договаряте се, палиш колата, и в Ямбол. После няма да си я познаеш.
Успех.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
tonyfireman
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 10 юли 2010, 17:43
Модел на автомобила: Ford Escort хечбек 1,8 D 95'
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: пали от втория път

Мнение от tonyfireman » 20 ное 2012, 22:17

До скоро имах подобен проблем, но на 1,8 Д.
Стартера въртеше бавно. След ревизия на стартера - почистване, смяна на четки и втулки сега върти толкова бързо, че ме е страх, че не е вдигнала масло преди запалването :) трън-трън-бръъъъм
Шевна машинка стана (да не го урочасам пу-пу-пу). Ако знаех за това - щях да го направя още като го взех. Оправете си стартерите преди да сменяте акумулатори :)
Черната перла

adrian_m
потребител
потребител
Мнения: 94
Регистриран: 27 окт 2012, 13:05
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: пали от втория път

Мнение от adrian_m » 21 ное 2012, 19:33

Здравей колега!
Не се притеснявай имах същия форд така са всички, това изглежда си им е слабост но имаш ли читави свещи и акумулатор пали и при - 20 железни мотори са.
Аз по харесвам този мотор 75 коня без интерколера.

Потребителски аватар
escorttd1
потребител
потребител
Мнения: 227
Регистриран: 06 юни 2009, 13:04
Модел на автомобила: Escort 1.8TD'97 Estate, ABS, SRS Airbags, PSA, AC
Местоположение: Под капака
Status: Извън линия

Re: пали от втория път

Мнение от escorttd1 » 22 ное 2012, 21:24

adrian_m написа:Здравей колега!
Не се притеснявай имах същия форд така са всички,...
Това изобщо не е вярно!
Този мотор пали от 1/4 оборот, ако всичко му е наред. За да не пали може да има много причини и едвали някой ще познае какво му е без диагностика.
Акълът е единственото нещо, което можеш да даваш без да го имаш!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта