Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
gosho_91
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 03 сеп 2013, 12:04
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 tddi 90hp 2000g
Status: Извън линия

Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp

Мнение от gosho_91 » 17 сеп 2013, 16:15

Здравейте колеги да ви питам карам форд фокус 2000г. тдди 90коня и днес като спрях и изгасих мотора се наложи пак да запаля да я изместя още малко ама бързах и без да искам запалих преди да изгаснат всички лампи на таблото .Мотора си беше загрял и запали без никакви проблеми .Пречи ли че не съм изчакал?

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: палене на форд фокус

Мнение от Doin » 17 сеп 2013, 16:45

Не си му съсипал електрониката, не се притеснявай!

gosho_91
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 03 сеп 2013, 12:04
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 tddi 90hp 2000g
Status: Извън линия

Re: палене на форд фокус

Мнение от gosho_91 » 17 сеп 2013, 17:10

А може ли да стане нещо така работи си идеално?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: палене на форд фокус

Мнение от HACKO » 17 сеп 2013, 17:14

Споко, нищо не може да му стане.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: палене на форд фокус

Мнение от ЯЛТА » 17 сеп 2013, 17:26

Нищо не може да му стане. При топъл мотор, и лятно време-топло, свещите даже не се включват. Когато колата е загрята, при последващо палене въобще няма нужда да се изчаква. Изчакването е обикновено компютъра да си подреди тестванията.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

gosho_91
потребител
потребител
Мнения: 48
Регистриран: 03 сеп 2013, 12:04
Модел на автомобила: Ford Fokus 1.8 tddi 90hp 2000g
Status: Извън линия

Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp

Мнение от gosho_91 » 17 сеп 2013, 18:59

Благодаря за отговорите!

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: палене на форд фокус

Мнение от urgan » 18 сеп 2013, 15:08

ЯЛТА написа:При топъл мотор, и лятно време-топло, свещите даже не се включват. Когато колата е загрята, при последващо палене въобще няма нужда да се изчаква. Изчакването е обикновено компютъра да си подреди тестванията.
Включват се свещите винаги независимо топло ли е студено ли е, загрята или не. Иначе какво да й стане, на мен също ми се е налагало да запаля веднага без да чакам.
Изображение

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: палене на форд фокус

Мнение от Doin » 18 сеп 2013, 17:00

urgan написа:Включват се свещите винаги независимо топло ли е студено ли е, загрята или не....
Смея да не се съглася с теб !
При мен когато е загряла или времето е достатъчно топло свещите не греят.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: палене на форд фокус

Мнение от ЯЛТА » 18 сеп 2013, 17:25

Doin написа: При мен когато е загряла или времето е достатъчно топло свещите не греят.
Да, Фокус са така.
Още старото ми Пежо- 505 SRD, го даваха по каталог- 8 часа след като е работил мотора, се пали без подгряване. При това свещите не бяха бързо-подгряващи.
Мисля че се включват под + 7 градуса околна температура, независимо че лампата светва.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp

Мнение от urgan » 18 сеп 2013, 22:29

Значи трябва да се уточни че това не е правило, че като е загряла колата се пали без да се подгрява. Преди време съм карал и стари дизели по конкретно поло 2, сега карам мондеото от профила и независимо загряла или не се подгрява. Явно за различните коли е различно.
Изображение

sparky_
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
Status: Извън линия

Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp

Мнение от sparky_ » 22 сеп 2013, 22:22

Когато колата е студена се включва релето за подгряване. Когато температурата на двигателя е 20 и повече градуса лампата за подгрева свети но свещите не подгряват. Системата си прави проверка на лампата за подгрев.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp

Мнение от MapTo_D » 22 сеп 2013, 23:04

sparky_ написа:Когато колата е студена се включва релето за подгряване. Когато температурата на двигателя е 20 и повече градуса лампата за подгрева свети но свещите не подгряват. Системата си прави проверка на лампата за подгрев.
И пак трябва да се уточни, че това го прави тоя фокус - 1.8 TDDi. Моя - 1.8 ТDCi включва релето абсолютно всеки старт. Странна работа, като го купихме TDDi-то помислих, че има някакъв проблем с тая работа, пък то така била конструирана. Иначе да не е спам - няма какво да стане като си я запалил преди да изгаснат лампите, всички служебни коли, които съм виждал да карат се палят така, на мен също ми се е случвало няколко пъти да не чакам да изгасне нищо по таблото...

sparky_
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 05 юли 2010, 20:00
Модел на автомобила: ford focus 1.8 TDdi
Status: Извън линия

Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp

Мнение от sparky_ » 23 сеп 2013, 13:07

По какво разбираш, че включва всеки път? Аз разбрах случайно когато си мерих свещите.

Потребителски аватар
MapTo_D
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 01 ное 2008, 11:51
Модел на автомобила: С колелото
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Палене на Форд Фокус 2000 г. tddi 90 hp

Мнение от MapTo_D » 23 сеп 2013, 13:57

sparky_ написа:По какво разбираш, че включва всеки път? Аз разбрах случайно когато си мерих свещите.
Ами чувам го като изключи, виждам и по плафона в купето - като дам контакт светлината става по слаба и като изключи релето светва както трябва.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 113 госта