Съвет за C-Max
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 мар 2014, 18:15
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Съвет за C-Max
Здравейте колеги,имам идея да ставам собственик на Форд c-max дизел 2004-2006г.Трябва ми Вашата помощ за избор на дизелов двигател.До сега ,което съм разбрал е ,че има 90,109 и 136 к.с. мотори.Също разбрах е,че 90к.с. е на Пежо HDI.Другите мотори предполагам са на Форд.Ще съм Ви благодарен да ми дадете ценен съвет,кой е по-добрият за подръжка и цени на консумативи и издръжлив естествено.
- BIGFORDFAN
- потребител
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
90 и 109 к.с. са от един и същ мотор - 1.6 TDCI/HDI. Карал съм този мотор с 90 к.с. на Ситроен Берлинго и бях очарован от пъргавината му, но за здравина и консумативи нямам наблюдения (колата беше чисто нова все пак). 2.0 TDCI вече ще е предостатъчен за всякакви терени и условия. Имаше един C Max за продажба тук във форума, като беше 2.0 и беше с адски много екстри (доста рядко се срещат толкова накуп по обявите), потърси го. Успех!
- Didibao
- потребител
- Мнения: 1769
- Регистриран: 03 юни 2008, 01:08
- Модел на автомобила: Focus ST170
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
1,6 е кофти мотор като цяло, хвърля редовно турбини, главно това му е слабото място, останалото си е редовните проблеми за комънрейл системите.
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
И трите мотора, които е посочил колегата са плод на сътрудничеството с PSA. Демек и трите двигателя са HDi на Пежо. Единственият Фордов дизел, който е в гамата на тази модификация е 1.8 TDCi, с какъвто карам и аз. Предимството на Пежо моторите е, че са по-леки и по-икономични (г/д с около литър на 100 км). Недостатък действително им е, че чупят турбини малко по-често от нормалното, особено по-ранните модификации. Проблемът идва от маслените тръбопроводи към турбината, които лесно се запушват. Вследствие турбото започва да работи без достатъчно масло и се поврежда. За 1.8 TDCi няма някакви конкретно установени характерни болежки. Той си е стария дизел на Форд, който се произвежда още от 1975 г. и се модифицира от тогава. В конкретната модификация вече и с Common Rail система. И за двата мотора важат болежките на съвременните дизели. (Задължително хубаво масло, филтри и хубава нафта ... последното трудно изпълнимо в БГ). Успех!
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
И аз да се включа понеже преди 2-3 месеца станах собственик на такава кола, само че бензин.gmc_ написа:Здравейте колеги,имам идея да ставам собственик на Форд c-max дизел 2004-2006г.Трябва ми Вашата помощ за избор на дизелов двигател.До сега ,което съм разбрал е ,че има 90,109 и 136 к.с. мотори.Също разбрах е,че 90к.с. е на Пежо HDI.Другите мотори предполагам са на Форд.Ще съм Ви благодарен да ми дадете ценен съвет,кой е по-добрият за подръжка и цени на консумативи и издръжлив естествено.
Първо да те коригирам в името, защото се оказва, че явно много малко хора са запознати. Колите от 2003 до 2006 година се водят модели форд фокус ц-макс. Фокуса отпада от името вече при 2007 година и остава форд ц-макс. При търсачките са си разделени на два модела и честно можеш да срещнеш единия модел при едните или обратно.
За дизел аз тотално се отказах, тъй като в България трудно се намира качествен дизел на 10 години. Отделно има части, които могат да те вкарат в голям преразход...а не са 1 и 2. Исках и да слагам газ, което според мен е по-евтиния вариант. + при дизелите е,че има много повече коли за избор в сравнение от бензинките. Бензин може би има 5-6 обявени модела в цяла България. Масово и дизелите са изпълние ghia, което е най-високо (всички екстри).
HDI съм чувал, че е добър двигател и се слага и на други марки коли
Като поддръжка зависи какви пари взимаш. Мога да ти кажа само като ориентир,че поддръжката е малко по-скъпа в сравнение примерно с на фолксваген
Двигателите са с вериги и не плащаш за смяна на ремъци и труд. Вече зависи какво масло,филтри и тн.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 21 мар 2014, 18:15
- Модел на автомобила: Focus
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
Благодаря на колегите за съветите.Днес един познат ми каза,че 2.0 136к.с. TDCI бил най добрият вариант от към подръжка и стабилност.Каквото сабя покаже
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
Задължително я закарай на разбиращи хора или сервиз, които да я погледнат обстойно. Недей така с "каквото сабя покаже" или "жена и кола не се избират,а са на късмет", че после ще си биеш главата в стената
- Dimitar Mihov
- потребител
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
Двигателите са с вериги и не плащаш за смяна на ремъци и труд. Вече зависи какво масло,филтри и тн.[/quote]
E те такова нещо нема. Всички мотори са с ангренажни ремъци. За 1.8 TDCi какъвто е моя, ангренажния комплект на Gates струва 82 лв. в магазина на табела. При 1.6 и 2.0 TDCi нещата са малко по-сложни, тъй като ангренажния ремък задвижва и водната помпа и има още 2 оптяжни ролки. Малко по-скъпо излиза обслужаването, като през смяна на ремъка производителя препоръчва и смяна на водната помпа. Отделно 1.6 TDCi има по-специфичен горивен филтър, който струва около 130 лв. За разлика от фордовия 1.8 TDCi, при който е 40 лв.
E те такова нещо нема. Всички мотори са с ангренажни ремъци. За 1.8 TDCi какъвто е моя, ангренажния комплект на Gates струва 82 лв. в магазина на табела. При 1.6 и 2.0 TDCi нещата са малко по-сложни, тъй като ангренажния ремък задвижва и водната помпа и има още 2 оптяжни ролки. Малко по-скъпо излиза обслужаването, като през смяна на ремъка производителя препоръчва и смяна на водната помпа. Отделно 1.6 TDCi има по-специфичен горивен филтър, който струва около 130 лв. За разлика от фордовия 1.8 TDCi, при който е 40 лв.
-
- потребител
- Мнения: 901
- Регистриран: 18 юни 2014, 10:14
- Модел на автомобила: Focus c-max 1.8
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
Писал съм общи работи за бензин-дизел, за търсачките, наименованието и тн. Това се отнася за бензиновите двигателиDimitar Mihov
- G_o_c_e_v
- потребител
- Мнения: 308
- Регистриран: 03 авг 2009, 23:04
- Модел на автомобила: C-max 2.0 TDCi 136 к.с. Бордо
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
Ако ще взимаш, гледай да е 2.0 136 к.с. Карам го от почти година и съм много доволен. Според километрите е на 105 000 в момента, но в компютъра са 255 000 и съм сменил само EGR-a оня ден, който струва 380лв и включватела на стартера + втулки 70лв. Това са нещата, които съм сменил защото са на много километри. Имаше някой неща, които съм сменил, защото са се прецакали от глупост. Както и да е, колата е адски пъргава и комфортна и няма да съжеляваш за избора си. Ако те интересува още нещо питай.
- koinov_bg
- потребител
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
Купи си бензин колега и не се занимавай с глупости,а на 1.6 дизела горивния филтър е 130 лв ама менте иначе е 180-210 в зависимост от магазина.
Имаш и демферни съеденители струващи мама и тате барабар с апартамента,но ако ти дават нафта без пари 2.0 136 е за теб.
Имаш и демферни съеденители струващи мама и тате барабар с апартамента,но ако ти дават нафта без пари 2.0 136 е за теб.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал
-
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 30 дек 2012, 16:10
- Модел на автомобила: Ford focus-C max 2.0-136
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
Моят е 2-ка 136 коня дизел и от две години го карам и съм много доволен.За мен това е колата.
-
- потребител
- Мнения: 40
- Регистриран: 13 дек 2010, 12:24
- Модел на автомобила: FORD C-Max 2.0 FACE 2016
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Re: Съвет за C-Max
Кой каза турбини заминават,чупят се.Моя е 1.6 . 109к.с Обслужван с оригинални части и качествени масла и филтри.Проблем единствен ми съдаде Рейката.Но я рециклирах за 160лв и то тук в Бургас.Слава богу сеоще си няма проблеми.Колите че са трета ръка по автокъщите,сие единствения проблем,да имате ядове,понеже не ви е ясна историята на съответния автомобил.Всичките ви коли на по 175 000.а дефакто се над 300 000.Купете си нов форд и усетете разликата.
May the FORD be with you!
Докато човек умре, все ум събира и пак без ум умира
Докато човек умре, все ум събира и пак без ум умира
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта