Казус масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Казус масло

Мнение от Doin » 11 дек 2014, 19:32

Здравейте, отново съм с проблем!
Като загрее колата добре, започва да свети лампата на маслото!
Вярно, колата не е първа младост, на 260 хил. дори по километраж, но все ми се струва друга причина.
Всичко започна миналата година - сменявах масло , купих 5 л. 5W30 от Maslata.bg, но нямаха по литър и купих от МП Castrol 5W30.
След това лампата започна да свети...
Тази смяна сложих 5W40, но поради недозавит филтър имах теч та се наложи отново да добавя от Castrol-а и лампата отново свети!
Не знам дали свети и без него ,така и не остана време да проверя.
Навсякъде чета, че двете масла са заменяеми, съвместими... но дали в комбинация не правят някаква мизерия!?
Сега съм се наканил отново да сменя маслото, като този път не слагам от Кастрола, въпроса ми е дали има смисъл от процедурата?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Казус масло

Мнение от specialista » 11 дек 2014, 19:46

Престани да даваш пари за масло!
Свали картера и смени уплътнителя на сондата!!!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Казус масло

Мнение от madboy » 11 дек 2014, 20:07

Да не е цепнал датчика за маслото?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Казус масло

Мнение от ЯЛТА » 11 дек 2014, 21:39

Послушай Specialista, преди да си повредил мотора, първо се случва недостиг на масло по кобилиците, и разпределителния вал, и накрая чао двигател...............
Ремонта не е толкова сложен !
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Казус масло

Мнение от Doin » 11 дек 2014, 22:32

specialista написа:Престани да даваш пари за масло!
Свали картера и смени уплътнителя на сондата!!!
Жив и здрав да си Жоро!
Датчика е нов, от Мото Пфое, нямам основания да се съмнявам в него.

Потребителски аватар
autobg
потребител
потребител
Мнения: 211
Регистриран: 03 авг 2009, 19:45
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI 2002 с летни жанки
Местоположение: Софето
Status: Извън линия

Re: Казус масло

Мнение от autobg » 11 дек 2014, 23:18

Може и датчика да е, но виж моите теми, писал съм със снимки..... Година вече не е мръднала лампата след ремонт за нула време, който и сам можеш да направиш

http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=9&t=65788

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Казус масло

Мнение от Doin » 12 дек 2014, 08:01

А, това го правих миналата година, сега така и така ще отварям картера пак ще ги проверя, ако има луфт тръбата пак ще ги сменя.

Обаче от Мото Пфое ми обясниха мнооого внимателно, че въпросната сонда/всмукател няма О-пръстен, нито друго уплътнение,о-пръстени имало само за охладителните тръби /тях подмених миналата година, сега ще ги сменя отново/

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Казус масло

Мнение от Doin » 29 дек 2014, 10:41

Жоро, жив и здрав да си!
Преди седмица смених уплътненията навсякъде над картера и да чуква на дърво - вече не свети!
Нарочно изчаках седмица градско, и извънградско тези дни .... заспа!
Благодаря за точния съвет, ако беше гинеколог то бих ти се доверил жената по телефона да израждаш!
Весели празници!

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Казус масло

Мнение от specialista » 29 дек 2014, 23:05

Ей не така! Докато се смеех над коментара влезе жената,и тя го прочете и се наложи да давам обяснение! :D :D :D :D :D
*maikomila* [judge.gif]
Всико завърши добре *01172*
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта