Странно поведение Форд Фокус 1,8 TDCI
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Странно поведение Форд Фокус 1,8 TDCI
Здрвейте, имам проблем с фокус 1,8 TDCI 100 к.с. при температути под 5гр., а именно:
1. Колата пали от втория път или от първи с повечко въртене и изпушва малко черен дим
2. Първите 2 км. са спускане, ако я оставя на неутрална скорост като вдигне 30км/ч оборотите почват да играят
от 800 до 1200 няколко пъти и колата угасва. След стартиране проблема изчезва
3. Ако спускам на скорост ~ 1км. и натисна съединителя пак загасва. След стартиране проблема изчезва
4, Запалена и оставена да работи на място няма проблем
На диагностика няма грешки ползвам FоCOM, единствено ми направи впечатление при "живите" данни
темп. на горивото в рейла -37гр. и дава инфо само на два инжектора един път на 1 и3 друг път на 2 и4.
Днес проверих подгревните свещи и са наред. ЕГР е чистен преди година. Колата си има динамика и нормален разход.
На място има леки вибрации които усещам на волана.
Явно някой датчик се бъзика, ако някой има идея каква е болежката да помага.
1. Колата пали от втория път или от първи с повечко въртене и изпушва малко черен дим
2. Първите 2 км. са спускане, ако я оставя на неутрална скорост като вдигне 30км/ч оборотите почват да играят
от 800 до 1200 няколко пъти и колата угасва. След стартиране проблема изчезва
3. Ако спускам на скорост ~ 1км. и натисна съединителя пак загасва. След стартиране проблема изчезва
4, Запалена и оставена да работи на място няма проблем
На диагностика няма грешки ползвам FоCOM, единствено ми направи впечатление при "живите" данни
темп. на горивото в рейла -37гр. и дава инфо само на два инжектора един път на 1 и3 друг път на 2 и4.
Днес проверих подгревните свещи и са наред. ЕГР е чистен преди година. Колата си има динамика и нормален разход.
На място има леки вибрации които усещам на волана.
Явно някой датчик се бъзика, ако някой има идея каква е болежката да помага.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус
Още малко информация. Днес си играх и въведох наново кодовете на инжекторите - няма промяна. Налягането в рейла е 25200кРа на празен ход и 77000кРа при 3000 об. Имаше записана грешка Р0110 IAТ , но тя може би е от това, че свалях кулера.
-
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 16 дек 2006, 17:49
- Модел на автомобила: BMW E46 325i, '04 Focus C-Max 2.0 TDCi, '92 Sierra TD, разни НЕ Фордове
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус
Е тази температура на горивото ако наистина я показва минусова... започни от там.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус
Направих теста с обратната нафта.
1 цил-8мл
2 цил-8.5мл
3 цил-8мл
4 цил-9мл
тези резултати са за 1 мин работа на празен ход
Също така затапих и вакума на ЕГР.
Няма промяна. Къде се намира датчика за температурата на горивото?
1 цил-8мл
2 цил-8.5мл
3 цил-8мл
4 цил-9мл
тези резултати са за 1 мин работа на празен ход
Също така затапих и вакума на ЕГР.
Няма промяна. Къде се намира датчика за температурата на горивото?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус
Датчика е на помпата.
Дюзите са наред.
Виж дали компютъра вижда скороста на автомобила и дали сработват ключовете на педала на спирачката и педала на съединителя.
Ако имаш възможност да гледаш живи данни(или направи запис) следи налягането в рейката.
Дюзите са наред.
Виж дали компютъра вижда скороста на автомобила и дали сработват ключовете на педала на спирачката и педала на съединителя.
Ако имаш възможност да гледаш живи данни(или направи запис) следи налягането в рейката.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус 1,8 TDCI
Малко развитие по темата. Днес при външна температура -3 гр. и работа на двигателя на място 3-4 мин го нямаше гасненето над 30 км/ч Свалих малко данни и ми направи впечатление, че IAT сензора се ошашква от -20 до +20 гр., като на равен път и постоянна скорост варира от 8 до 18 гр. Защо темп. на рейла и налягането в MAP показва различни стойности? На последната снимка цилиндър от 1-4 предполагам е компенсацията.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус 1,8 TDCI
Мен ми се струва че има повече от един проблем.Най-вероятно е електрически.
Температурите са се шашнали напълно.Няма как Т на въздуха де е -16 а на горивото -24 градуса - първа снимка
Показанията на МАП нещо не са наред не може да си със над 1800 об. а налягането да е по-ниско или равно на атмосферното.
Интересно ми е защо вижда две температури на горивото.
Поздрави!
Температурите са се шашнали напълно.Няма как Т на въздуха де е -16 а на горивото -24 градуса - първа снимка
Показанията на МАП нещо не са наред не може да си със над 1800 об. а налягането да е по-ниско или равно на атмосферното.
Интересно ми е защо вижда две температури на горивото.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус 1,8 TDCI
Благодаря за вниманието. И на мен ми се струва, че колата има ел. проблем. Преди време бях писал за проблем с лампата за ръчна спирачка -свети когато си поиска. Сега в студено време ми прави впечатление, че като стартирам сутрин не свети и като позагрее колата светва, но това е друга болка. Какво би ме посъветвал да проверя на първо време? Дали датчиците дават грешно инфо или компа ги чете грешно? Вчера направих за проба и запис.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус 1,8 TDCI
Проверка на маси,захранващи напрежения,проверка на окабеляването към датчиците и обратно.
Общо взето трябва да се почне от някъде.
Общо взето трябва да се почне от някъде.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:31
- Модел на автомобила: Пежо 307 SW HDI
Фокус 1.8tdci '03 комби
Ситроен С3 1.1i - Status: Извън линия
Re: Странно поведение Форд Фокус 1,8 TDCI
Благодаря за насоките. Като го почна ще пиша какви са резултатите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта