Проблем с ГНП след ремонт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
max_points99
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 мар 2015, 15:17
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от max_points99 » 02 мар 2015, 15:29

Здравейте, става въпрос за Мондео 2001г. 2.0Di 115к.с. След ремонт на ГНП колата пали и върви, но върви като за 50к.с. и при първи студен старт има леко претрисане, което изчезва след като загрее. Ето и грешките, който дава на диагностика:
rsz_img-1425233055170-v (1).jpg

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от specialista » 02 мар 2015, 16:01

И ако не е тайна какъв точно ремонт сте правили на помпата?
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

max_points99
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 мар 2015, 15:17
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от max_points99 » 02 мар 2015, 16:26

Не съм аз я ремонтирал и не знам точно какво е правено, със сигурност беше проблем в електрониката и нямаше налягане да запали. Сега пали, но по тези грешки според мен пак няма нужното налягане.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от specialista » 02 мар 2015, 20:18

Тези грешки говорят за проблем във електрония блок на помпата и именно този проблем орязва количеството гориво.
Така че или се обърни към този който е правил ремонта (освен ако той не е сменил само физически двата блока)
Или потърси човек със апаратура и знания за испитване на тази помпа и съотетното препрограмиране и т.н.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

max_points99
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 мар 2015, 15:17
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от max_points99 » 03 мар 2015, 14:26

Явно ще я върна да я погледне майстора пак. Интересно е, че с тия грешки пали и върви.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от specialista » 03 мар 2015, 19:18

max_points99 написа:Явно ще я върна да я погледне майстора пак. Интересно е, че с тия грешки пали и върви.
С тия грешки няма причина да не запали,а за вървенето - върви някак си!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

max_points99
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 мар 2015, 15:17
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от max_points99 » 10 мар 2015, 12:32

Върнах колата на майстора, били са му изпратили грешни транзистори за електрониката на помпата и било от това. След като ги смени с такива, който каза че са на с 100 % каквито трябва колата взе да върви повече, но при студен старт може да се викне пожарна от пушек на сурова нафта, мотора работи неравномарно и кряка при подаване на газ. Пушека изчезва след като загрее двигателя и заработва нормално, но след като изстине процедурата е същата. Чудя се сега къде е сбъркал? Колата е на 117 000км.

max_points99
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 мар 2015, 15:17
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от max_points99 » 10 мар 2015, 16:35

Видях, че има подобна тема с пушене и се е оказало проблем в центровката, но не знам дали се прави центровка на помпата след ремонт на електрониката...?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от ЯЛТА » 10 мар 2015, 16:50

Ми това е трети такъв случай.............и още нямаме решение.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

max_points99
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 мар 2015, 15:17
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от max_points99 » 10 мар 2015, 17:05

В темата "Много пуши при палене" колегата specialista е решил проблема с центровка на ГНП-то.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10848
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от ЯЛТА » 10 мар 2015, 17:37

max_points99 написа:В темата "Много пуши при палене" колегата specialista е решил проблема с центровка на ГНП-то.
Не е, две коли бяха при него, оправени са и вървят като бесни, но пушека при студен мотор си остава. И си мисля че това е последствие от намесата в електрониката, не знам дали съм прав.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

max_points99
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 02 мар 2015, 15:17
Модел на автомобила: ford mondeo
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от max_points99 » 30 мар 2015, 13:56

Реших да отбележа до къде съм стигнал с моя проблем. При студено палене пуши много все още на сурова нафта и след диагностика стана ясно, че помпата пуска прекалено много гориво 22-26мг. и след като загрее стига до 10мг. Качвах на диагностика Мондео, което работи добре и на студено дава 10мг. гориво и спада до 4-5мг. като загрее. Единствената грешка която ми дава е P007f , някакъв температурен датчик за турбото и интеркулера, който аз все още не мога да намеря. Ако някой знае къде е ще съм благодарен, за да го отстраня поне и него като проблем.

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проблем с ГНП след ремонт

Мнение от chefo_ukr » 09 апр 2015, 17:07

Датчика се намира на турбопътищата или по точно като погледнеш под стартера и под радиаторите се вижда една пласмасова тръба на нея е закачен.Ето как изглежда http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-MAP-SENSO ... 3a71e12dec
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта