Страница 1 от 2

Основен ремонт какво да очаквам?

Публикувано: 14 дек 2006, 17:15
от billy_boy
Здравейте колеги след като сиерката се спъна нещо и даде разход 25/100 газ и 18/100 бензин. :shock: реших че има проблем в мотора. Отидох да замериме компресията и се оказа 7,5 на 2ри и 3ти цилиндър. От там изгорели клапани. Добре ще има процес изваждане... Та сваляме главата и се оказва че клапаните са си супер горе долу не ще трябва препилване. Сегментите не бяха мн в час но не бяха издъхнали в крайна сметка решихме да вкараме мотора напълно в час така и така е отворен и казахме основен ремонт почти на около 70% сегменти клапани гумички... сичко без препилване. Та какво да очаквам след ремонта. Разбрах че ще трябва да карам 2000 км. слбичко да се разбработи моторчето. И ми казаха че после ще е като нов и ще мърка. :) Правил ли го е някой от вас и какви са отзивите. :) Вече целия мотор е долу.

Публикувано: 14 дек 2006, 19:49
от Rick
Лоша работа, чудно как така изведнъж ти е дала такъв разход и си разбрал че не е в ред. Няма ли предварителни признаци? На колко КМ е двигателя сега?

Re: Основен ремонт какво да очаквам?

Публикувано: 14 дек 2006, 19:49
от diesel1.6
billy_boy написа: :) Правил ли го е някой от вас и какви са отзивите. :) Вече целия мотор е долу.
Не обичам да съм гад, но погледни темата "проблем с ескорт 1.3" или подобно нещо - за карбуратора на човека.
От износване не може да се вдигне разходът толкова много и изведнъж.
Може, само ако се повреди разпределителен вал или подигачи и започне да не отваря клапаните добре.
Внимавай какви сегменти слагате - заминават докато се разработят, понякога.
Сигурно ти е била повредена бобината или делкото, и затова се е вдигнал разхода :D :D :D . Не се майтапя. Поне ще върви по-тихичко след ремонта.

Публикувано: 14 дек 2006, 21:20
от venom4o
аз тукущо направих 100% ремонт! с набиване на ризи! надявам се ,че няма да имам проблеми с сегментите поне! на 500 км сменяш маслото и маслен филтър! на 2500 ПАК и до 5000 не я ръчкай много! Може но не е желателно!

Публикувано: 15 дек 2006, 01:55
от billy_boy
На мен ми казаха до 2000 да не ръчкам. :) А за сегментите колата е в добри ръце и ще и се сложат само качествени неща за тея работи не пестя пари. Относно бобината 100% е от това а не от нея защото накрая и 2ри и 3ти цилиндър беше ниска компресията и ги нямаше харчеше бая масло последните 4 хил. км. не вървеше, гърмеше мн на гас и имаше огромен разход. Пък и клапаните започнаха да чукат. Дойшло и времето вика майстора. Та сега ще я праиме нова. :)

Публикувано: 15 дек 2006, 09:16
от diesel1.6
billy_boy написа: имаше огромен разход. Пък и клапаните започнаха да чукат. Дойшло и времето вика майстора. Та сега ще я праиме нова. :)
Огромният разход не ще да е от намалената до 7 компресия. Чукането на клапаните е една вероятна причина за това, от тях трябва и да не върви.
Премери си височината на гърбиците на разпределителния вал - това е важно. Ниските гърбици действат както турбото, но с обратен знак - намаляват мощността и увеличават разхода.

Успешен ремонт! :)

Публикувано: 15 дек 2006, 10:28
от billy_boy
10x вчера като отворихме и видяхме какъв е луфта при сигментите и се оплашихме. Ситуацията не е критична във никакъв случай, но така е по-добре във всички случаи. Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000 :P

Публикувано: 15 дек 2006, 14:19
от venom4o
billy_boy написа:10x вчера като отворихме и видяхме какъв е луфта при сигментите и се оплашихме. Ситуацията не е критична във никакъв случай, но така е по-добре във всички случаи. Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000 :P
!
!!! и аз искам да знам! моя си седи на 37000!а двг е на един час работа и съм минал 10 км по квартала след като я взех..

Публикувано: 15 дек 2006, 14:56
от nikolovvd
billy_boy написа:10x вчера като отворихме и видяхме какъв е луфта при сигментите и се оплашихме. Ситуацията не е критична във никакъв случай, но така е по-добре във всички случаи. Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000 :P
Двулитровия двигател DOHC изкарва около 450 000 км до І-ви основен ремонт. Направи си извода на колко км е твоята Сиерата. :roll:

Публикувано: 15 дек 2006, 16:39
от billy_boy
Ами на максимум 265 хиляди е. + тва ви казах че не нямаше нужда от смяна на всичко и не беше окайващо положението. Пук и някак се скапа за 4 хиляди без да яра много.

Публикувано: 15 дек 2006, 17:23
от venom4o
той е ОНС ... Онс му дават между 250 и 400 хил.! И аз съм така!

Публикувано: 15 дек 2006, 21:32
от T punchev
Нормално е на 260 000 да е за частичен ремонт при положение ,че всички виждаме че сиерата е тип бегачка,и можеби е ръчкана безмилостно!

РЕМОНТ

Публикувано: 15 дек 2006, 22:36
от tata1971
Здравей колега
стария ми кораб също претърпя основен ремонт.Та сменихме:
1.Клапани водачи на клапани гумички на клапани
2.Сегменти английски-замерва се износването на цилиндъра
3.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО мотовилкови лагери/пожелателно основни/-МЕРИ СЕ С МИКРОМЕТЪР за бъчвообразност конусност елипсовидност и ако има над допустимите -шлаиф на коляновия вал
4.Всички гарнитури нови-или нацапваш със специален силикон като предварително си почистил перфектно повърхноста
5.Сменихме всичко останало което е за смяна/семеринги на коляновия вал хидравличния повдигач на веригата/ и други чиято смяна е близка - водни помпи ремъци и т.н.-май се унесох?
Та това сменихме на скорпиото-а да не забравя виж как е и съединителя.Успех.

Публикувано: 15 дек 2006, 23:03
от gmivanko
billy_boy написа:...Бтв дайте идеи как да си върна големия километраж на 00000 :P
Ми като го разглобиш трябва да га разгледаш хубаво вътрешността му и да видиш каде са законтрени колелцата (цифрите) при мен е на всяко колелце по една пластинка... и като мушна една малка отверка да я подигна тази пластинка и си въртя дадената цифра (но мисля беше само в една посока, ама не съм сигурен) Та виж, може и при теб да е аналогично :idea: :wink:

Публикувано: 17 дек 2006, 14:45
от billy_boy
10x на сички за консултацията сега се прибирам че бях малко на планина и ще мина да видя до къде са стигнали със сиерката.

Публикувано: 03 яну 2007, 13:03
от Anton Tonchev
нека премерят елипсата на буталата!!!ако си грниците и набий ризи в Княжево шлайф базата
или нови бутала еди-кой си ремонт
НО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО НОВИ ЛАГЕРИ/ОСН. И БИЕЛНИ/И ТО ЗА СЛЕДВАЩИЯ РЕМОНТ че като ти гледам скоростомера аз от теб кола няма да купя :)
*00143*

Публикувано: 03 яну 2007, 15:59
от billy_boy
хахах Вече сичко е качено още преди празниците сега минах 500 км и ще ида да ми затегнат главата. А относно скоростомера аз в друга тема вече споменах че не съм я зорил тя просто си ги направи тея км ;) Не :roll: Обещавам повече няма :D Можеби опражнението 120 на 2ра няколко пъти е повлияло :evil:

П.П Бтв разхода ми падна напълних си бутилката минах 100км заредих - 20 литра :shock:

Минах още 200 заредих - 16/100 :)

Надявам се да догоним нормите :)

Публикувано: 04 яну 2007, 00:44
от Anton Tonchev
*00110* я пак я пробвай на 2-ра колко прай :)

Публикувано: 04 яну 2007, 00:48
от billy_boy
Ще се въздаржа. Незнам дали не можеше и повече, но това и беше дп прекъсвач. Като оправя всичко ще ви пиша за крайния резултат.

Публикувано: 04 яну 2007, 00:54
от Anton Tonchev
Братле ,само внимавай ПАК да не монтираш ДВГ-то на работната маса.!!!направий 20 000-30 000 км пък пак я тествай:)