полезна информация....

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

полезна информация....

Мнение от bilder » 15 дек 2006, 01:24

От колегите с Ауди :

" 1. Водата, е най-лошата и най-често срещана форма на замърсяване на горивата.
2. Всички горива съдържат вода в състава си. Промяната на температурите може да доведе до задържане на вода и смесване с горивото. Около 1 милиграм вода на литър на Фаренхайт, или около 1.8 милиграма на градус Целции, което означава, че при 21(70 градуса Фаренхайт) в горивото ще има около 70 милилитра вода, при 10 градуса Целзии около 50 милиграма, което означава, че при застудяване само от 11 градуса, 20 милилитра вода биват премахнати от горивото.
Във цистерна 10000 галона или 37.85 кубически метра водата в горивото ще съставлява около 757 литра, или почти една четвърт от водата на дъното на цистерната, която предизвиква корозия и тинести наслагвания.
3. Кондензацията от въздуха, проникващ в резервоара, при презареждането му, създава конденз вътре в резервоара.
4. Водата е по-тежка от горивото, съответно винаги се намира на дъното на резервоара
5. Водата преминаваща през горивната система вреди на работещия двигател. Всъщност, дори е възможно, загасването му или рязък спад на мощността.
6. Водата в горивото намалява неговата калоричност, а от там и конските сили на двигателя.
7. Водата се отлага за 72 часа или по-малко след зареждането на резервоара, като останалите замърсители е възможно да се разтворят във водата също.
8. Чистото горене, без вода, позволява горивото пълноценно да изпълнява смазващата си роля, предотвратявайки износването и евентуална повреда по двигателя. Капки вода, могат да доведат до локално рязко охлаждане на двигателя и съкращаване на неговия живот.
9. Водата в резервоара, инжекторите, горивните тръби и т.н. замръзва при по-висока температура, от тази, при която би замръзнало горивото. Повечето горива замръзват под -7 градуса Целзий, а водата при 0.
10. Водата оставена в Хидро-въглеродно гориво, като керосина и дизела, позволява зараждането на микроорганизми чиито спори запушват горивния филтър.
11. Премахването на водата става най-добре, когато тя е оставена да се отдели и събере на дъното на резервоара. Водопремахващите горивни присадки, смесват водата с горивото. Една водна капка може да бъде разделена на хиляди, но това не премахва водата.
12. Някой признати авиационни горивни присадки, като Biobor JF или Priest, също не премахват водата.
Бензина или Алкохолите ползвани за присадки намаляват смазващите характеристика на горивата, което може да доведе до сериозни повреди.
13. Прибавянето на Бензин или Алкохол в дизеловото гориво намалява точката октановото число* и се създава опасност от детонации.
14. "Сухата" горивна система е вашата най-добра застраховка срещу проблеми които могат да бъдат причинени от вода.

*При дизелите може би по-правилно е да се каже, точка на детонационното запалване.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта