Относно ангренажен ремък...
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Относно ангренажен ремък...
Та май трябва да сменям...
лошото е че помня че го смених преди около 2-3 години но тогава пусти му акъл не записах на колко километра е
и май по-добре да се презастраховам...
Та ходих да се подготва психологически за пари: 23 -ремъка (нязнайно какъв пишело форд-криминално) + паразитна ролка(има ли въобще) 45 лв... някаква японска марка (обяснимо не я запомних
)
Има ли въбще някакви ролки на ангренажния (нямам спомен и ако е ималко не съм ги сменил) трябва ли да ги сменям задължително и какво ще ми препоръчате ли за ремъка - марка на колко пари се въртят...


Та ходих да се подготва психологически за пари: 23 -ремъка (нязнайно какъв пишело форд-криминално) + паразитна ролка(има ли въобще) 45 лв... някаква японска марка (обяснимо не я запомних

Има ли въбще някакви ролки на ангренажния (нямам спомен и ако е ималко не съм ги сменил) трябва ли да ги сменям задължително и какво ще ми препоръчате ли за ремъка - марка на колко пари се въртят...
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ами за ремък най-добре е да е Gates според мен, но за пари не помня точно. Върти ми се около 45 лева нещо за мойта кола. Ролката и тя е от такъв порядък. Ако на предната смяна на ремъка не си сменял ролка, добре е да я смениш сега. Ако сложиш и 20-30 лева работа, към 100-120 лева трябва да те оправят.
Успех
Успех
Поздрави


- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
В БГ - ролките не се сменят често заради финансови проблеми. Но нали знаете какво става ако блокира ролка, било тя обтегателна или паразитна - ми ремъка се пали, къса и .... основен ремонт
Та не е ли по-добре да се дадат още 20-50лв. и да си караме спокойно.
PS Когато купувате готов комплект от ангрена и ролки, цената е с около 30% по-ниска, отколкото ако се купуват по отделно

Та не е ли по-добре да се дадат още 20-50лв. и да си караме спокойно.
PS Когато купувате готов комплект от ангрена и ролки, цената е с около 30% по-ниска, отколкото ако се купуват по отделно

- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
ewgeny написа:Ае,стига бе! Че те инжинерите не са ли я предвидили за целия експлоатационен период??? Много ме съмнява!



За ролката ли става въпрос

Недей така - звучи смешно. Ето ти един пример - вземи който и да е лагер от колата и сметни грубо колко пъти /в живота на колата/ се сменя. Сега сметни грубо оборотите, които прави обтегателната или паразитната ролка /те са почти същите като тези на двигателя/ и ще видиш, че животът й би трябвало да е доста по-къс от този на другите лагери.

- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Добре, ама я сметни какво е натоварването, там, какви вибрации има и какви удари понася в сравнение другите лагери! Моята кола е на 200 000 и не е сменяна!Brock написа:ewgeny написа:Ае,стига бе! Че те инжинерите не са ли я предвидили за целия експлоатационен период??? Много ме съмнява!![]()
![]()
![]()
За ролката ли става въпрос![]()
Недей така - звучи смешно. Ето ти един пример - вземи който и да е лагер от колата и сметни грубо колко пъти /в живота на колата/ се сменя. Сега сметни грубо оборотите, които прави обтегателната или паразитната ролка /те са почти същите като тези на двигателя/ и ще видиш, че животът й би трябвало да е доста по-къс от този на другите лагери.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- jack71
- потребител
- Мнения: 890
- Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
- Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Все пак всяко едно нещо си има живот. даже плафончето на осветлението ти някой ден ще се прецака. а относно натоварванията и тази ролка си ги има. вибрации определено!!
знай че със сигурност тези ролки трябва да се сменят и то преди да е очевидно належашто!!!най малкото факта че продават комплекти :ремък с ролки , както комплектите за съединител:фер.диск, лагер, притискател , говори че ТЕЗИ РОЛКИ СЕ СМЕНЯТ СЪС СИГУРНОСТ.
знай че със сигурност тези ролки трябва да се сменят и то преди да е очевидно належашто!!!най малкото факта че продават комплекти :ремък с ролки , както комплектите за съединител:фер.диск, лагер, притискател , говори че ТЕЗИ РОЛКИ СЕ СМЕНЯТ СЪС СИГУРНОСТ.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Защото колата е внесена от Германия и е със сервизна книжка. Всичко пише вътре! По въпроса за ролката, не че го твърдя, но просто изказах съмнение относно въпроса.The seven написа:Колега това че не е сменяна не значи че не трябва да се прави. Освен това как разбра че като е на 200 000 км колата не е сменянан ролката ?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- потребител
- Мнения: 75
- Регистриран: 29 яну 2005, 23:42
- Модел на автомобила: ESCORT-1.4 EFI.95г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Хайде и аз да драсна нещо...........
Чета тук цялата тема няколко пъти и не мога да разбера за какво точно е спораewgeny написа:Защото колата е внесена от Германия и е със сервизна книжка. Всичко пише вътре! По въпроса за ролката, не че го твърдя, но просто изказах съмнение относно въпроса.The seven написа:Колега това че не е сменяна не значи че не трябва да се прави. Освен това как разбра че като е на 200 000 км колата не е сменянан ролката ?




P.S.Подкрепям препоръката на колегата за марката GATES.Сменял съм само с такива и съм доволен.


- tromberair
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 15 ное 2005, 10:17
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.6 16V 94g.
- Местоположение: plovdiv
- Status: Извън линия
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Горещо препоръчвам смени на всякви видове ролки и ремъци,че съм брал ядове.
На една друга кола от една друга марка.
И то проблема не беше от ангренажен ремък,нито от негова ролка, а от ролка на ремък на балансиращ вал(щото онова хайванче и такова имаше) и тая ролка блокирала, скъсала ремък на балансиращ вал, той се оплел в ангренажния ремък там станало мазало и ония взел,че се скъсал. Единия изпускателен клапан беше се забил в буталото,а другия излезе като сребърен феролит през ауспуха.
и то от к'во? от една несемнена ролчица на някъв си второстепенен ремък. айде няма нужда от такива икономии
На една друга кола от една друга марка.
И то проблема не беше от ангренажен ремък,нито от негова ролка, а от ролка на ремък на балансиращ вал(щото онова хайванче и такова имаше) и тая ролка блокирала, скъсала ремък на балансиращ вал, той се оплел в ангренажния ремък там станало мазало и ония взел,че се скъсал. Единия изпускателен клапан беше се забил в буталото,а другия излезе като сребърен феролит през ауспуха.

и то от к'во? от една несемнена ролчица на някъв си второстепенен ремък. айде няма нужда от такива икономии

"It's a triumph of handling over power!"


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта