Проверка на масло в скоростите?
- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
Проверка на масло в скоростите?
От къде да си проверя маслото в скоростите на фиеста 2000г?
На колко хиляди се сменя и въобще сменя ли се?
На колко хиляди се сменя и въобще сменя ли се?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Проверка на масло в скоростите?
Качи я на канал и я огледай. Пробката за наливане трябва да е от предната страна на кутията по посока на движението с шестограм се отвиват по принцип.Cheater_blg написа:От къде да си проверя маслото в скоростите на фиеста 2000г?
На колко хиляди се сменя и въобще сменя ли се?
Ибаси обяснението

Погледни до къде горе стига окръжноста на полуоските пускаш една мислена линия и дириш отпред.
Баси ми не мога да го обясня или тря го снимам ...
Като я отвиеш трябва или да протече или ако са ти по тънки пръстите с малешката да бръкнеш и да напипаш масло т.е трябва да има масло до пробката.
Не се сменява !!!
Ако ще доливаш иди си вземи масло от МотоПфое дано да е същото като това в кутията защото не се препоръчва смесване.
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
А ако все пак решиш да го смениш ( препоръчително на 100 до 150 000 км) за мотор C9DC е ESD M2C 168A, а за останалите мотори за Фиеста ТД е 75w90 полусинтетика - около 20 лв. за литър. При ровене в мрежата се открива нещо доста странно - ESD M2C 168A става едновременно и за механична и за автоматична кутия 

- Cheater_blg
- потребител
- Мнения: 96
- Регистриран: 18 юни 2006, 02:53
- Модел на автомобила: Fiesta 1.8TCI '00
- Местоположение: Blg
- Status: Извън линия
- shark
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Paci е прав нивото се следи чрез пробката, която наситина е с вътрешен шестостен. Мисля, че нивото трябва да бъде наи-много 5-10 мм под пробката. Как се проверява с огъната тел под формата на буквата Г. Аз на моята кутия като разбрах, че трябва да се долее сложих масло на Shell. Засега 5000 км. нямам проблеми 

- IVAN_SA
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
- Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Да разбираме ли,че преди е излизало малко(което пак не е нормално)? Провери нивото и състоянието на маслото в кутията.Възможно е както каза НАСКО да е влиза вода вътре.Ако е така то маслото е като "боза" вече, а вода няма от къде да влезе освен от семерингите на полуосите.Възможно е да няма теч от семеринга навън,но да пропуска навътре.веден написа:напоследък започна да ми излиза много масло.........
Дано не си я учил да плува

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
А да доливаш масло на двигателя по честичко ?веден написа:Колеги , напоследък започна да ми излиза много масло през отдушника на скоростната кутия (този дето е откъм лявото колело), а нищо не съм правил. Някой има ли мнение по въпроса.
Може да ти е изпуснала семерината на коляновия вал от към кутията и да влиза двигателно масло в кутията и да се е повишило нивото и от там налягането.
Ако са глупости извинете но покрай моята кутия на дъртия се наслушах на много истории.
- IVAN_SA
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 29 апр 2006, 00:18
- Модел на автомобила: Ескорт 93 1.3 mi комби
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Според мен това не може да стане посмъртноpaci написа: А да доливаш масло на двигателя по честичко ?
Може да ти е изпуснала семерината на коляновия вал от към кутията и да влиза двигателно масло в кутията и да се е повишило нивото и от там налягането.
Ако са глупости извинете но покрай моята кутия на дъртия се наслушах на много истории.

1.Между двигателя и ск.кутия няма уплътнения
2.Има ламарини за дистанция м-у тях и котка може да се промуши,ако са криви

3.Стартера е захванат за двете
4.Съединителя се подвизава точно в това пространство и т.н.

5.Не слушай старило,а патило!

Дано съм помогнал

П.П. Ама се отплеснахме от заглавието на темата......Дано автора не се сърди

-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
Не съм влизал в дълбоки води.
Не доливам често масло на двигателя.
Преди ситуацията беше: отначало изобщо не омасляваше, после започна по малко да омаслява около отдушника, а напоследък се усили.
Бъркам с малкия пръст в пробката - нивото е около 10 мм надолу, а цвета на маслото е нещо между кавяво и тъмно червено.
Като загрее скоростите започват да влизат съвсем малко по-трудно.
Каква друга информация да дам?
Не доливам често масло на двигателя.
Преди ситуацията беше: отначало изобщо не омасляваше, после започна по малко да омаслява около отдушника, а напоследък се усили.
Бъркам с малкия пръст в пробката - нивото е около 10 мм надолу, а цвета на маслото е нещо между кавяво и тъмно червено.
Като загрее скоростите започват да влизат съвсем малко по-трудно.
Каква друга информация да дам?
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
А бе той въпроса с това маркуче поначало не е решен както трябва. То просто си виси. Виждам едно щуцерче в близост(на шасито) дето трябва явно да се набие външния му край, но е много туден достъпа до него и затова не съм го правил. Но по-рано не омасляваше.
Всъщност като ми заостряш вниманието върху това маркуче да не би да искаш да кажеш ,че маслото като си вдигне нивото при работа може да излезе от там , да напълни маркучето до някъде и после да се свие и да се прибере обратно???
Всъщност като ми заостряш вниманието върху това маркуче да не би да искаш да кажеш ,че маслото като си вдигне нивото при работа може да излезе от там , да напълни маркучето до някъде и после да се свие и да се прибере обратно???
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта