Въпрос за дюзи на 1.8TDCI
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 06 юли 2007, 10:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8TDCI,'02
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Въпрос за дюзи на 1.8TDCI
Въпросът ми е следният-някой може ли да ми каже има ли разлика в инжекторните дюзи на форд фокус '02 и форд транзит конекто '02 със двигател 1.8TDCi(комън рейл)?
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Всички дюзи за комън рейл са различни по простата причина, че след замяна трябва цифрите които са на дюзата да бъдат записани в управлението на двигателя. Иначе няма механичен проблем да се заменят ако двигателите за които говориш са еднакви.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 06 юли 2007, 10:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8TDCI,'02
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Благодаря ти за отговора.Така целта на въпроса ми беше следната:дали има механични разлики(основно)между две такива дюзи,и дали те са взаимно заменяеми.Питам защото имам дюза от Конекто пък на фокуса 4-тата ми е за смяна.Ясно ми е че най-добрият вариант е ,ако има проблем да се сменят и 4-те,но при условие че имам работеща дюза от същия двигател(но 90к.с.) няма да е лошо ако я подкарам на моя мотор.То единственият начин е да сменя дюзата и да я закарам в МП да ми я "програмират",и да видим дали става .Та въпросът ми беше основно дали такава манипулация е възможна,но в първият пост ,след като се замисля съм го задал некоректно.Бих бил благодарен ако имаш възможност да ми отговориш!
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Механично ако са еднакви двигателите трябва да стане без проблем. Задължително с незабавно програмиране на новите цифрички. За съжаление, дюзите за комън рейл толкова си могат. Скапва им се сачмата за обратната нафта. Тъпа замяна не помага, защото е заводски припасвана. Реално тези дюзи (собствени наблюдения) живеят 200 - 250 хиляди километра. Първо колата почва произволно да си гасне насред път. Обикновено в такъв момент западнякът и врътва километража със 100К и я пуска за продажба.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 20
- Регистриран: 06 юли 2007, 10:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8TDCI,'02
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами ще я програмират,ако успеят,и ако проработи задължително ще пиша тук че става подобна замяна.А колкото до живота-у нас карат доста по малко.Нафтичката им разказва играта,всичките тези утайки които ги има в "най-качествената" нафта на големите вериги бензиностанции у нас , разказва играта на по фината механика по съвременните автомобили.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта