Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?

Мнение от iztreshtql » 19 авг 2007, 13:21

Появи ми се проблем. Като пусна колата на празен ход, докато не спре в покой държи между 1000 и 2000 оборота, променливо. Спра ли на място, слизат до нормалните? Разбира се вече бях в МП, сменяваха какво ли не :), софтове чудесии, пари за глупости:)... обаче проблема си съществува все още. Другия ми проблем е, че ми се случва колата да почва да загрява при поддържане на висока скорост, само че загрява само по датчик :), пускаш малко педала и стрелката се връща назад и колата не загрява. Просто пипаш педала и стрелката за темп. реагира. Сигурно е нещо софтуеарно или и аз не знам. Давайте идеи... А колата ми е Фокус, 2000дната модел.

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Мнение от synthez 3D » 19 авг 2007, 15:07

Провери си връзките на кабела за масата на купето към двигателя.Възможно е някоя от двете клеми да се е окислила и да не дава добър контакт и от там да са ти всичките проблеми.Ако ме питаш кой е този кабел,не знам точно кой е при Фокус,но обикновено са един или няколко дебели кабели някъде отдолу,или отстрани,свързани или към блока,или към скоростната кутия от единия край и към купето от другия.

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 19 авг 2007, 16:27

Ам, ще видим дали ще го намеря :) това чудо.

Потребителски аватар
samsung_bg
потребител
потребител
Мнения: 1992
Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от samsung_bg » 20 авг 2007, 16:08

Колега,
Това със загряването е много вероятно да е от маса.
Четох една тема за една Фиеста като моята-луди пари потрошил колегата заради въпросния кабел.
Сега за оборитите.Аз го имам АБСОЛЮТНО същия проблем.
Купих я преди 1 година. Беше си голяма жега и при излизане на магистралата от София за Габрово оборотите започнаха да правят каквото си искат - или стоят на 2000 или 3000 , вдигат се отсамосебе си.
Спра ли на място оборотите заковават на 1000.
Не взех никакви мерки, защото това не беше постоянен проблем.
Цяла зима този проблем не се появи никакъв, обаче това лято започна пак.Ходих в МФ и там УЖ ми напръскаха моторчето за празен ход със спрей, ама ефект нямаше.Та взех, че си го почистих и напръсках сам и кото че ли се пооправи работата.Най-вероятно и при теб е от това моторче.Пиши ако намериш решение.
Изображение

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 22 авг 2007, 00:46

Ооо хич не мисля да се тормозя като за начало, тоя от МП само каза "да мина когато искам" защото като чуят за мен :) и направо не им се вярва:)... и след като дадох вече пари и за нов термостат и софтове и комп. и за всичко дето може се закачи :)... мисля да се поразходя като имам време до там да ги потормозя :). Това със загряването е много дразнещо. Трябва някак си да разбера този кабел къде е. Благодаря на отговорилите. Разбира се след разрешаване на проблемите, ще споделя от къде са.

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 22 авг 2007, 19:22

Намерих нещо като реле много странно, вързано с свинска опашка, точно където масата е закачена за двигателя. След малко мисля да направя снимки и ще покажа. Странното е като го разкача това и ми изчезва датчика за темп. и климатика. Да не говорим, че супер лесно се разкача тая тапотия. Много е близо до масата, не знам дали няма нещо общо цялата тая работа. Но със снимки ще ми е по-лесно да го обясна, само че глупавата нокиа, нещо се прееба, така че снимките след малко.

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 22 авг 2007, 19:49

Ето за това говоря. Винтчето с него е хваната масата. А другото е онази джаджа дето като я разкача и спира климатика и датчика за темп. Може ли някъде от там да е проблема и какво е това нещо, хванато там с тая свинска опашка :).
Прикачени файлове
focus1.jpg
Ето това е въпростното "нещо".

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 22 авг 2007, 19:53

...
Прикачени файлове
DSC01845.JPG
...
DSC01849.JPG
Ето го и от другата страна.

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 22 авг 2007, 19:56

Дано сега някой може да искаже някакво мнение. Ако някой иска мога да кача истинския размер на снимките. Ако иска да гледа по внимателно. Чуда се дали това, че се допира до болта, с който е хваната масата, може да представлява проблем?

iztreshtql
потребител
потребител
Мнения: 532
Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от iztreshtql » 26 авг 2007, 14:24

Да разбирам, че си нямате и идея?

Marto Baby
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 07 дек 2009, 17:01
Модел на автомобила: fokus
Status: Извън линия

Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?

Мнение от Marto Baby » 07 дек 2009, 17:09

Колега я ми покажи целите снимки.Аз имах почти саштия проблем и смених датчика дето е на главата между 2 и 3 цилиндар и загряването по стрелката на таблото спря,но ми се вклучват перките в тожа студено време и немога да разбера защо и от какво.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?

Мнение от DigiPro » 07 дек 2009, 17:56

Marto Baby написа:Колега я ми покажи целите снимки.Аз имах почти саштия проблем и смених датчика дето е на главата между 2 и 3 цилиндар и загряването по стрелката на таблото спря,но ми се вклучват перките в тожа студено време и немога да разбера защо и от какво.
Да не би да си завъртял посоката на въздушният поток към предното стъкло? На тази позиция при някой фордове се включва автоматично и климатика, за да изсуши влагата от предното стъкло. Като се включи климатика се включват и перките.

Потребителски аватар
Nuclear
потребител
потребител
Мнения: 66
Регистриран: 07 фев 2009, 19:51
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2000г, бензин
Местоположение: София, кв. Ге(т)о Милев.
Status: Извън линия

Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?

Мнение от Nuclear » 17 дек 2009, 20:47

Малко е стара темата, но да кажа нещо.
Нищо чудно температурният датчик да не е наред. Щом така си променя показанията. Двигателят взима информация от него, за да регулира оптимално сместа.
Аз имах случай, термометърът изведнъж да спадне (все едно двигателят е студен) и оборотите да се вдигнат - което е в резултат на по-богата смес. А запалването в такъв случай е доста трудно. Реших си проблема, като почистих контактчетата на кабела и на датчика.

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта