Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
Появи ми се проблем. Като пусна колата на празен ход, докато не спре в покой държи между 1000 и 2000 оборота, променливо. Спра ли на място, слизат до нормалните? Разбира се вече бях в МП, сменяваха какво ли не
, софтове чудесии, пари за глупости:)... обаче проблема си съществува все още. Другия ми проблем е, че ми се случва колата да почва да загрява при поддържане на висока скорост, само че загрява само по датчик
, пускаш малко педала и стрелката се връща назад и колата не загрява. Просто пипаш педала и стрелката за темп. реагира. Сигурно е нещо софтуеарно или и аз не знам. Давайте идеи... А колата ми е Фокус, 2000дната модел.


- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Провери си връзките на кабела за масата на купето към двигателя.Възможно е някоя от двете клеми да се е окислила и да не дава добър контакт и от там да са ти всичките проблеми.Ако ме питаш кой е този кабел,не знам точно кой е при Фокус,но обикновено са един или няколко дебели кабели някъде отдолу,или отстрани,свързани или към блока,или към скоростната кутия от единия край и към купето от другия.
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Колега,
Това със загряването е много вероятно да е от маса.
Четох една тема за една Фиеста като моята-луди пари потрошил колегата заради въпросния кабел.
Сега за оборитите.Аз го имам АБСОЛЮТНО същия проблем.
Купих я преди 1 година. Беше си голяма жега и при излизане на магистралата от София за Габрово оборотите започнаха да правят каквото си искат - или стоят на 2000 или 3000 , вдигат се отсамосебе си.
Спра ли на място оборотите заковават на 1000.
Не взех никакви мерки, защото това не беше постоянен проблем.
Цяла зима този проблем не се появи никакъв, обаче това лято започна пак.Ходих в МФ и там УЖ ми напръскаха моторчето за празен ход със спрей, ама ефект нямаше.Та взех, че си го почистих и напръсках сам и кото че ли се пооправи работата.Най-вероятно и при теб е от това моторче.Пиши ако намериш решение.
Това със загряването е много вероятно да е от маса.
Четох една тема за една Фиеста като моята-луди пари потрошил колегата заради въпросния кабел.
Сега за оборитите.Аз го имам АБСОЛЮТНО същия проблем.
Купих я преди 1 година. Беше си голяма жега и при излизане на магистралата от София за Габрово оборотите започнаха да правят каквото си искат - или стоят на 2000 или 3000 , вдигат се отсамосебе си.
Спра ли на място оборотите заковават на 1000.
Не взех никакви мерки, защото това не беше постоянен проблем.
Цяла зима този проблем не се появи никакъв, обаче това лято започна пак.Ходих в МФ и там УЖ ми напръскаха моторчето за празен ход със спрей, ама ефект нямаше.Та взех, че си го почистих и напръсках сам и кото че ли се пооправи работата.Най-вероятно и при теб е от това моторче.Пиши ако намериш решение.

-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Ооо хич не мисля да се тормозя като за начало, тоя от МП само каза "да мина когато искам" защото като чуят за мен
и направо не им се вярва:)... и след като дадох вече пари и за нов термостат и софтове и комп. и за всичко дето може се закачи
... мисля да се поразходя като имам време до там да ги потормозя
. Това със загряването е много дразнещо. Трябва някак си да разбера този кабел къде е. Благодаря на отговорилите. Разбира се след разрешаване на проблемите, ще споделя от къде са.



-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Намерих нещо като реле много странно, вързано с свинска опашка, точно където масата е закачена за двигателя. След малко мисля да направя снимки и ще покажа. Странното е като го разкача това и ми изчезва датчика за темп. и климатика. Да не говорим, че супер лесно се разкача тая тапотия. Много е близо до масата, не знам дали няма нещо общо цялата тая работа. Но със снимки ще ми е по-лесно да го обясна, само че глупавата нокиа, нещо се прееба, така че снимките след малко.
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 532
- Регистриран: 27 юли 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp Instyle
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 07 дек 2009, 17:01
- Модел на автомобила: fokus
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
Колега я ми покажи целите снимки.Аз имах почти саштия проблем и смених датчика дето е на главата между 2 и 3 цилиндар и загряването по стрелката на таблото спря,но ми се вклучват перките в тожа студено време и немога да разбера защо и от какво.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
Да не би да си завъртял посоката на въздушният поток към предното стъкло? На тази позиция при някой фордове се включва автоматично и климатика, за да изсуши влагата от предното стъкло. Като се включи климатика се включват и перките.Marto Baby написа:Колега я ми покажи целите снимки.Аз имах почти саштия проблем и смених датчика дето е на главата между 2 и 3 цилиндар и загряването по стрелката на таблото спря,но ми се вклучват перките в тожа студено време и немога да разбера защо и от какво.
- Nuclear
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 07 фев 2009, 19:51
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 2000г, бензин
- Местоположение: София, кв. Ге(т)о Милев.
- Status: Извън линия
Re: Високи обороти на празен ход и фълшиво загряване?
Малко е стара темата, но да кажа нещо.
Нищо чудно температурният датчик да не е наред. Щом така си променя показанията. Двигателят взима информация от него, за да регулира оптимално сместа.
Аз имах случай, термометърът изведнъж да спадне (все едно двигателят е студен) и оборотите да се вдигнат - което е в резултат на по-богата смес. А запалването в такъв случай е доста трудно. Реших си проблема, като почистих контактчетата на кабела и на датчика.
Нищо чудно температурният датчик да не е наред. Щом така си променя показанията. Двигателят взима информация от него, за да регулира оптимално сместа.
Аз имах случай, термометърът изведнъж да спадне (все едно двигателят е студен) и оборотите да се вдигнат - което е в резултат на по-богата смес. А запалването в такъв случай е доста трудно. Реших си проблема, като почистих контактчетата на кабела и на датчика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта