Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 08 юли 2010, 18:10
- Модел на автомобила: Ford Escort 1996, Combi
Ford Orion - Status: Извън линия
Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
Привет, някъде по форума споделих че се появи едно предупреждение Engine Malfunction Ford Kuga 1 дизел, 165 коня. Закарах колата в Мотопфое Люлин, казаха, че не е успял да се регенерира филтъра, но датчика бил у ред. И днес пак се появи това съобщение, като колата е на дълъг път. Сега се чудя дали да купя нов филтър 1300 лв или да мина на другия вариант да го премахна срещу половината сума? Та моля който се е сблъскал с подобен проблем да даде съвет, както и д посочите читава фирма, която да го премахне?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
Добре де, датчика работи , а защо не регенерира? Какво ти казаха, къде е проблема, защо не го отстраниха? Попринцип това за физическото и софтуерното премахване е нож с 2 остриета! Някои "майстори" така гоправят, че после хем не върви, хем пуши, хем си изхвърлил едни пари на вятъра. Виждал съм при голф комби/ни е кола, ни е нищо/ как са я прецакали за точно 650 лв. Аз на твое място, ако ще карам повече години колата, бих купил ново. Но защо са ти предложили да ти сменят всичко , след като уж работи?
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 08 юли 2010, 18:10
- Модел на автомобила: Ford Escort 1996, Combi
Ford Orion - Status: Извън линия
Re: Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
Ами, гледаха я и казаха че било наред, и трябвало да се кара макс извънградско, миналата седмица газ до СЗ и Обратно по лош повод, никакъв проблем , колата върви, като пушка, днес щерката заби към СЗ отново и към пловдив пак е светнала лампата Engine malfunction. А на тез от Фодр мога ли на всяко святкане да им ръся по 70 кинта? Лошото е че по разни форуми на Куга в европа, чета, че и след смяна на филтъра с нов пак дава същите проблематики. За мен не е проблем да купя нов филтър, 1300 лева не са кой знае какви пари, въпроса е дали ще е решение на проблема?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10856
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
За да ни иска да се регенерира, трябва да има проблем, и той трябва да се локализира и отстрани. Няма как да не може, и да няма проблем. Не знам какъв е принципа на регенерация, но нещо не е наред. Аз бих и имейл написал до завода в Кьолн с въпрос относно проблема.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
Обади им се по телефона и искай час, да си свършат работата за парите които са взели, не да им даваш други! И аз съм имал горчив опит с ляолинци. Живея в Младост, но не ме приеха, тъй като в Люлин били по-големи "специалисти". Да, ама стоя 3 дни там и нищо, за мен обаче -80 лв. А и репатрака до Люлин платих, а до Мадост дет се вика можеше да я бутам Синът ми има нещо такова със фабията, ще го питам за какво става дума и ще пиша.
времето е като парите-никога не стига
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1613
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
Мото Пфое нямат какво да му направят, Пепи. Те са направили диагностика и толкоз. Ако сменят DPF , вече е друго. DPF има няколко датчика, не един и регенерирането се спира по няколко условия.
При малко повече километри колата вдига количествата сажди и бързо задръства и нов DPF. Писал съм viewtopic.php?f=9&t=80041&p=577064&hilit=dpf#p577064
Поздрави.
При малко повече километри колата вдига количествата сажди и бързо задръства и нов DPF. Писал съм viewtopic.php?f=9&t=80041&p=577064&hilit=dpf#p577064
Поздрави.
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
При GM след 2010 година, ако има грешка за изгоряла подгряваща свещ или друга по-сериозна неизправност по пряко участващи в горивния процес елементи, не се стартира процес на регенерация на филтъра за твърди частици. Също и елементи по охлаждането на двигателя - датчици, релета за степени или вентилатори.
Идва Шевролет Лачети 2.0 със светеща лампа, записана грешка за ниска ефективност на филтъра и изгоряла подгряваща свещ на един от цилиндрите. Изчиствам грешките, паля и секунди след това колата почва регенерация на място - на топъл двигател не прави проверка за изгорели свещи, всички останали условия са налице. Същото се получава и при Опел Инсигния.
Идва Шевролет Лачети 2.0 със светеща лампа, записана грешка за ниска ефективност на филтъра и изгоряла подгряваща свещ на един от цилиндрите. Изчиствам грешките, паля и секунди след това колата почва регенерация на място - на топъл двигател не прави проверка за изгорели свещи, всички останали условия са налице. Същото се получава и при Опел Инсигния.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
Първо за МП, взимат едни пари за диагностика, казват че всичко е наред, но се оказва че не е точно така. Има нещо, което са открили и не му казват или не са открили - и в двата случая това си е гаф. Разговарях със сина ми, той каза че когато са му правили нещо по кабелите в двигателния отсек, е имало някакво стопяване . Накратко проблем с част от инсталацията. След решаването на този му проблем, вече всичко си работи както трябва 7-8 месеца. Не съм сигурен обаче, че при теб е така. Ако искаш отиди при човека на фордманиака, щом до сега не са имали проблеми клиентите му и свърши тази работа, все пак е по-ефтиния вариант!
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 08 юли 2010, 18:10
- Модел на автомобила: Ford Escort 1996, Combi
Ford Orion - Status: Извън линия
Re: Премахване на DPF филтър физически и софтуерно
Мерси за коментарите колеги, утре ще я закачат на компютър да видим какъв е проблема. Ситуацията обаче е доста странна. Значи щерката тръгва на дълъг път София СЗ, спира два пъти за почивка - кафе, ала бала, и след второто спиране се появява Engin Malfunction, без да се включва малкото правоъгълниче за грешка, колата върви без проблем, намаляне на мощност и др. Тръгвайки от СЗ още при палене на мотора няма следа от съобщението Engin Malfunction??? Някъде около Пловдив таз гад отново светва и пак няма проблем с мощност, температури и т.н. Прибра се, гаси колата, слизам да видя каква е хавата и пак никаква следа от съобщението Engin Malfunction??? Това е доста озадачаващо. Четох, че при прекъсване на регенерация, колата минава в авариен режим, няма мощност и компа ограничава скоростта до 80 км/час. Инак МП наистина май само вземат едни пари за диагностика, за това вчера си поръчах Един Форскан ELM327 поне да знам за какво иде реч.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта