Проблем с бензинова помпа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
joni_i
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 20 май 2006, 19:06
Модел на автомобила: ford orion 1.6i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Проблем с бензинова помпа

Мнение от joni_i » 20 юни 2007, 21:30

Имам Форд Орион 1.6i 1989г.От известно време бензиновата помпа имаше по-силен звук.Вчера запали,минах 3-4м и спря.Помислих че няма бензин защото беше на резерва,затова налях но не запали.Дърпах я с кола но не стана.Иначе като подадеш контакт се чува звук от нея но е по режещ.
Мисля че е от бензиновата помпа но дали е така.Мога ли и как да проверя дали работи и как.И евентуално къде и за колко мога да я намеря.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 юни 2007, 21:49

Има манометри за мерене налягането на горивото. Вероятно има и друг начин, да установиш работи ли помпата, ама аз не го знам :(
Най-грубият, за който предполагам, е да разкачиш някъде бензинопровода и да дадеш контакт.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 20 юни 2007, 21:54

...има, вади се, потапя се в легенче и се подава напрежение (пушенето околовръст се забранява тотално).

Това става на Брава (фиат), предполагам че и на Ескорта става...

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 20 юни 2007, 22:10

ми маи споделям мнението на колегите че си е отишла но я измакни някоя връзка към дюзите и подаи контакт трябва да подкочи гориво и да изтече виж в края на горивопровода до последната дюза може да има едно капаче като винтил на гума отвиго и натисни иглата като си подал контакт в това време треба да та окъпи ако ли не си смени горивния филтар пробваи пак и ако нямя ефект търси нова помпа

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 21 юни 2007, 11:59

dimbatami написа:ми маи споделям мнението на колегите че си е отишла но я измакни някоя връзка към дюзите и подаи контакт трябва да подкочи гориво и да изтече виж в края на горивопровода до последната дюза може да има едно капаче като винтил на гума отвиго и натисни иглата като си подал контакт в това време треба да та окъпи ако ли не си смени горивния филтар пробваи пак и ако нямя ефект търси нова помпа
....това го прави, но на загасен и студен мотор (само на контакт) и без цигари наблизо, че да не пламнеш!

joni_i
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 20 май 2006, 19:06
Модел на автомобила: ford orion 1.6i
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от joni_i » 21 юни 2007, 19:25

Разбрах обаче че и да потече бензин помпата трябвало да нагнетява на по високо налягане за да работи инжекциона,т.е. уж работи но не варши работа :(

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 21 юни 2007, 20:23

Днес научих нещо любопитно.
Комшията, който е автомонтьор ми каза, че бензиновите филтри, които се продават в БГ били големи боклуци.
Преди месец два са сменили изгоряла бензинова помпа на Сиера и Рено заради сменен преди половин година бензинов филтър.


Думите му бяха следните:

Оригиналния филтър е с мрежички в алуминиев корпус, а тези от магазина с хартия и са от стомана. След време хартията се разпада и запушва филтъра. Помпата остава без бензин (а бензина минава през нея и я охлажда) и тя гори. Корпуса корозира и ако се отдели люспа попада в помпата и я сасипва. По-добре си карай с оригиналния филтър докато ти докарам от Австрия оригинален.

Направо се втрещих. Какво щях да направя на горкия Хенри.

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 21 юни 2007, 21:06

това не е много обедително доста време е минало та да се твърди че е от това филтара се сменя на определени километри не се знае този човек колко е изминал за половин година виж да бе станало за седмица или максимум месец да но така не сам съгласен моят за четири години сам го сменял веднъж но си карам на газ

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 21 юни 2007, 23:28

joni_i написа:...Помислих че няма бензин защото беше на резерва...
Това каране на резерва или докато свърши бензина евава мамата на помпите...
Май съм виждал хартиен горивен филтър на моторкрафт, но вероятно има много видове хартия :)

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 22 юни 2007, 08:31

Моя горивен филтър не е сменян никога от както съм взел колата 2001.
Усещам, че ускорението не е същото като преди 5-6 години, но пък колата е по-икономична. Дет се вика всяко зло за добро! :lol:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта