проблем с охлаждането на Мондео
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
Снощи пробвах - наистина като пусна климатика и перките веднага почват да се въртят!?
Хубаво де, но това не е ли недомислица!
Защо го прави? Аз го пускам за топли в крайна сметка!
Термостатът май обаче е за смяна, като че ли е заклинил отворен.
В същност няма да се очудя и да го няма. Все пак като знам, че я купувам трета ръка
Хубаво де, но това не е ли недомислица!
Защо го прави? Аз го пускам за топли в крайна сметка!
Термостатът май обаче е за смяна, като че ли е заклинил отворен.
В същност няма да се очудя и да го няма. Все пак като знам, че я купувам трета ръка

- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ако си с климатик, а не с климатроник - няма как, като го пуснеш и да ти топли. Ако е климатроник, тогава ще топли, но и перката ще върти - виж как са нормалните климатици /домашните/ - независимо дали е пуснат да топли или студи, перката върти - иначе ефект няма - закони на физиката - к`во да го правишred написа:Снощи пробвах - наистина като пусна климатика и перките веднага почват да се въртят!?
Хубаво де, но това не е ли недомислица!
Защо го прави? Аз го пускам за топли в крайна сметка!


-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
еми смени си термостата - тези 20-30 лв, които ще дадеш ще ги спестиш за максимум месец от гориво. пък и ще ти е по-топлоred написа:Снощи пробвах - наистина като пусна климатика и перките веднага почват да се въртят!?
Хубаво де, но това не е ли недомислица!
Защо го прави? Аз го пускам за топли в крайна сметка!
Термостатът май обаче е за смяна, като че ли е заклинил отворен.
В същност няма да се очудя и да го няма. Все пак като знам, че я купувам трета ръка

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Brock тава с климатика и климатроника /да топли/ сигурно ли е
, аз си мисля, че разликата е в управлението.
"Климатроник (ACC) – Автоматичен контрол на климата. За разлика от климатика, климатроника позволява да се указва точна температура, която да се поддържа в колата. При двузоновите климатроници температурата може да бъде различна за предните и за задните места на пасажерите."

"Климатроник (ACC) – Автоматичен контрол на климата. За разлика от климатика, климатроника позволява да се указва точна температура, която да се поддържа в колата. При двузоновите климатроници температурата може да бъде различна за предните и за задните места на пасажерите."
Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Слагам още един ремък за "обратен/заден" ход на компресора и пей сърце.
Абе то тоя работа ще я мислим други път, ами някой знаели/смъквал ли е вътрешния радиатор/"кондензатор" на климатика си, че моя издиша някъде в купето и за 2-3 седмици нема никой в системата.
Та съм решил по някое време /кога ли ще е
/ да видя да се мъча на място да търся от къде изпуска и да предприема някакви действия за решение на проблема.
Направо си плача за друга тема
, моля бай брадар 2 да ме изплющи къдет ми е мястото!


Абе то тоя работа ще я мислим други път, ами някой знаели/смъквал ли е вътрешния радиатор/"кондензатор" на климатика си, че моя издиша някъде в купето и за 2-3 седмици нема никой в системата.
Та съм решил по някое време /кога ли ще е

Направо си плача за друга тема

Небойте се роби Спартак е с вас!
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
То red:
Коя година ти е колата?Имаш ли индикатор за температурата на средната врътка,ако имаш си с климатроник,ако не, климатик
Относно проблема с въртенето на вентилатора,ако се откачи датчика на температурата/горния на термостата/,вентилатора почва да се върти постоянно.Откачи клемата и я почисти,може да е клеясала.
Успех!
То Brock:
Успех!
Коя година ти е колата?Имаш ли индикатор за температурата на средната врътка,ако имаш си с климатроник,ако не, климатик

Относно проблема с въртенето на вентилатора,ако се откачи датчика на температурата/горния на термостата/,вентилатора почва да се върти постоянно.Откачи клемата и я почисти,може да е клеясала.
Успех!
То Brock:
А какво става ако примерно при температура около 5 градуса пуснеш климатика и врътнеш парното на крайно дясно положение?Искам да кажа ,че си топли климатика най-добре,само че е ефективен до 5 градуса външна температура/той и не се включва на по студено/,а не като стайните до -15 примерно.Горният чалъм е много удачен за справяне с проблема със запотяване на стъклата.Ако си с климатик, а не с климатроник - няма как, като го пуснеш и да ти топли.
Успех!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 27 госта