Проблем в ел инсталацията!!!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като начало може да си провериш дали наистина са здрави всички крушки в стоповете. Провери дали имат хубава маса. Провери масата, която отива и към компютъра на колата. Провери и бушоните.n-shaved написа:Аз пък имам малко подобен проблем, преди седмица спряха да ми светат стоповете (тотално) Викам си някоя крушка е сдала багажа, да ама неее ... след малко време и габаритите и таблото спряха (останаха само къси и дълги) викам си бахти кво стана с тая кола... и една вечер се прибирам от работа и на паркинга пред нас паркирам и по навик си държа съединителя и спирачката, исклучвам от контакт и вадя клуча, но колата продължава да работи и направо бях![]()
запалих пак вадим клуча и държа спирачка и колата си работи, пускам спирачка колата гасне
и като се позагледах после забелязах че като натисна спирачка таблото стоповете и габаритите светват ама само като държа спирачката пускам и гаснат .... и направо съм се видял в чудо незнам кво да права .... съвет ..?
Това, което ти казвам може и да звучи странно и нелогично, но при форд стават такива неща. Обърни особено внимание дали са поставени точно такива крушки, каквито трябва да са - напр. дали на местото, където трябва да има крушка с две жички наистина е такава.
Ако ли не - бягай при някой жичкаджия.

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 07 мар 2007, 13:01
- Модел на автомобила: FORD ESKORT 1.4
- Status: Извън линия
Re: Проблем в ел инсталацията!!!
Имам следният проблем с моя Форд Ескорт 1,4 91 г.: от време на време някакво реле прекъсва много бързо и в това време ми прекъсва и двигателя.Свалих това реле, което смятам че прекъсва и колата засега се по оправи, но незнам каква функция изпълнява това реле защото колата си работи и без него.Някой ако има същият проблем-моля за помощ.Карах я при майстори и никой не знае какво и е.
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
Re: Проблем в ел инсталацията!!!
И сЯ кВо - да гадаем кое реле си свалил ли ?emilio написа:Имам следният проблем с моя Форд Ескорт 1,4 91 г.: от време на време някакво реле прекъсва много бързо и в това време ми прекъсва и двигателя.Свалих това реле, което смятам че прекъсва и колата засега се по оправи, но незнам каква функция изпълнява това реле защото колата си работи и без него.Някой ако има същият проблем-моля за помощ.Карах я при майстори и никой не знае какво и е.
Дай поне някой "джокер" (или поне A), B), C) D) и номер за SMS-си )

Ако наистина се чудиш за какво служи - поне посочи къде се намира, кой номер е ... и някой с книжка за твоята кола може и да ти помогне

-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Само да споделя, че и аз и свалях и презапоявах таблото - не е никаква философия. Стига да можеш да работиш с поялник и сам би се справил. При свалянето всичко е на куплонзи ...
И не вярвайте на майстори, които ви разправят, че са ви " изпогорели пътечки ". Толкова са дебели шините, че надали нещо би ги стопило ( изключая късо на акумолатора.... там тока е страшен...
)))) ). Което си е вярно си е вярно - има доста скапани и нагорели спойки...., но се презапояват и .... ОК.
И не вярвайте на майстори, които ви разправят, че са ви " изпогорели пътечки ". Толкова са дебели шините, че надали нещо би ги стопило ( изключая късо на акумолатора.... там тока е страшен...

-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
- Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Jinxy написа:Само да споделя, че и аз и свалях и презапоявах таблото - не е никаква философия. Стига да можеш да работиш с поялник и сам би се справил. При свалянето всичко е на куплонзи ...
И не вярвайте на майстори, които ви разправят, че са ви " изпогорели пътечки ". Толкова са дебели шините, че надали нещо би ги стопило ( изключая късо на акумолатора.... там тока е страшен...)))) ). Което си е вярно си е вярно - има доста скапани и нагорели спойки...., но се презапояват и .... ОК.
Коя година е Форда? Дали таблото ти е под волана пред левия крак и дали има нещо по-специално при свалянето и разглобяването?
Писна ми от майстори и ще си го правя сам.
Като им обясня какво искам, започват да ми обясняват, че едва ли не колата ми е космическа совалка.
Утре го свалям.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ето тая кутия трябва да търсиш:

Отстрани има нещо като шина (не знам как точно му се вика), която ограничава хода нагоре и надолу. Трябва да откачиш кутията от нея и доколкото си спомням после остава само да извадиш куплунгите. Май трябваше да се махне и едно гумено нещо, което предпазва кутията от долната страна за да не я риташ откъм педалите. Като го видиш ще се ориентираш къде е захванато, не си спомням някакви затруднения при свалянето на тоя протектор.

Отстрани има нещо като шина (не знам как точно му се вика), която ограничава хода нагоре и надолу. Трябва да откачиш кутията от нея и доколкото си спомням после остава само да извадиш куплунгите. Май трябваше да се махне и едно гумено нещо, което предпазва кутията от долната страна за да не я риташ откъм педалите. Като го видиш ще се ориентираш къде е захванато, не си спомням някакви затруднения при свалянето на тоя протектор.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Има колкото искаш такива спойки, но те не се скапват от отварянето, ами времето и влагата ги скапват. Тоя дефект изглежда е характерен за ескорт/орион от 91 г. до последния модел. Води до всевъзможни електрически проблеми - или като твоя, или пък късо съединение по веригата на подгряването на предното стъкло (както се случи при мен на ориона 91 г., който карах преди), или спиране на бензиновата помпа, отказ на фарове, габарити, осветление на таблото и др.
Профилактичното презапояване на платката беше първото нещо, което направих след като взех колата. Не аз де, щото не съм много добър в тези неща, а един познат ел. техник в Ловеч.
Профилактичното презапояване на платката беше първото нещо, което направих след като взех колата. Не аз де, щото не съм много добър в тези неща, а един познат ел. техник в Ловеч.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 15 ное 2006, 22:22
- Модел на автомобила: Escort1,6
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Здравейте, ето ви малко пресна информация, която имам. Електрическото табло на Фордовете било с фабричен дефект. Явно нещо не правят спойките като хората. Започва да изчезват ел. таблата, парното, почва да гасне или изобщо да не пали. Чудите се да скачате ли върху тъпата кола или да харчите сума пари за трошката. Оказва се, че единственото, от което има нужда е да се свали таблото и да се презапои спойка по спойка. Аз така направих и всичко ми се оправи - парно, стъкла, фарове, пали отведнъж, не гасне ... абе всичко си е ок. Лошото е, че в никой сервиз няма да се навият да ви го презапоят, щото е много играчка. Аз може и да се навия за някоя скромна сума 

- shmitc
- потребител
- Мнения: 368
- Регистриран: 08 фев 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4TDCI'04, Ford Fiesta 1.4TDCI'08
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
това колеги с таблото е всеобща болест особенно за ескортите,защото на мен от време на време не искаше да пали и аз като другитъе стигнах до извода че трябва да се презапоят всички спойки от таблото.Сега проблема изчезна.На мои колеги от службата им е ставал същия проблем.


Être soi-même, il ya assez d'autres personnes
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 14 апр 2007, 20:50
- Модел на автомобила: ford eskort 93
- Status: Извън линия
преди месец ми спря да работи вентилатора на парното. плюса на бушона го имаше но под товар изчезваше. пуснах си нов плюс от контактния ключ през мои бушон директно на кабела които оиваа към ключа за парното /това след като бях ходил при много маистори
които искаха да правят някакви абсурдни работи. днес тръгна да ми прегрява колата. същия проблем няма ми го плюса на бушона за перката на радятора маистор на които ушким имам доверие хвана и ми прекара един кабел от акумолатора директно на датчика за водата. да съгласен съм става равоти. ного накарах да го махне махне. почти съм разкачил таблото с бушоните мислех да го видя за какво за какжо става въпос /стана тъмно и го оставих за утре/ е.ати не може всеки месец да изчезва по нешто. сега като прочетох че имало хора които като са го презапоили тожа табло сичко е ОК се обнадеждих. утре ше пиша какъв е резутата.
П.С. завършил съм слаботокова техника и бачкам по специалността. не разбирам много от коли но като виждам колегите ,,еладжии,, по сервизите какви ги вършат мисля че е по добре да си загубя почивката и да си го оправя сам. благодара на всички споделили неволите си.

П.С. завършил съм слаботокова техника и бачкам по специалността. не разбирам много от коли но като виждам колегите ,,еладжии,, по сервизите какви ги вършат мисля че е по добре да си загубя почивката и да си го оправя сам. благодара на всички споделили неволите си.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Какъв Ескорт караш ?vlado3 написа: ...
Как така не е тръгнало парното ?
При мен има ел. клапан, незнам при ескортите и мондеото набор на моята как е но мисля, че е механично. Следващите години на Пума, Фокус, Фиеста и др. мисля че е като моето.
Липса на парно :
Запушено радяторче
Въздух в системата вследствие прегряване и пробив гарнитурата на главата.
Заял клапан (клапа)
Запушен, заял, изгорял ел. клапан
Обаче да не се окаже, че си имал в предвид вентилатора за купето.
Миналото лято 3 седмици се чеша по главата, че един колега каза, че не му работи парното а навън е 63 градуса. Накрая се оказа, че човека казва на вентилатора "парно"
П.С.
Ходи у профила си и уточни какъв ти е Ескорта да не питаме всеки път.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако става въпрос за вентилатора на парното, на мен ми го направиха с кабел от вън и с отделен бушон, кабела взема от едно от релетата, мога да погледна и да пиша или ако си от сф. може и да видиш. Така става, не ме притеснява, друго имах впредвид, дали има писти или споики отдолу които не се виждат и също се скапват, че ще карам едно приятелче да го види, че само като кажа на някой "майстор" и веднага се почва - много работа и т.н.vlado3 написа: парното не така че ако ти се играе по добре го разтвори
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 07 мар 2007, 13:01
- Модел на автомобила: FORD ESKORT 1.4
- Status: Извън линия
Колеги,установих че това реле което прекъсва си е съвсем здраво, а се оказа, че проблема е от таблото за бушоните и релетата.Смених цялото табло и всичко се оправи.Втора употреба при Италианеца са по 50 лв., но може да се намери и по-евтино.Таблата за Форд Ескорт модел от 90г. до 96 г. са еднакви, без значение дали е Дизел, с екстри или без екстри.Мой съвет е при проблем в инсталацията-започвайте първо от това табло,аз смених всичко-свещи, кабели, бубина и накрая се оказа тъпото табло и не вярваите много на всички майстори,ходете при един и същи в който си имате доверие и който ви познава колата.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 15 юни 2015, 21:30
- Местоположение: Горна Оряховица
- Status: Извън линия
Re:
Моля някой да ми посочи от всичките релета кое е на бензиновата помпа? Таблото ми е същото като от тази снимка.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта