Новите ми кабели светят?!?!аман вече!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Новите ми кабели светят?!?!аман вече!

Мнение от venom4o » 08 май 2007, 21:06

Така.. като правих основния ремонт на мотора ..Смених всичко.. Защото исках да съм сигурен в колата си. Смених палеца ,капачката ,кабелите свещите.. Общо взето по запалителната система всичко е ново..Такаа от свещите( проклетото турско менте Champion) 2 от 4 не работеха ... Страхотен късмет.. Няма значение... Майстора преди основния ремонт когато ми мери компресията без да иска счупи керамиката на едната .. и стана една пълна каша.. комбинация нови стари.. Старите свещи изглеждаха добри ,но аз исках да знам ,че са новички..И сега по въпроса.. Кабелите пускат искри при свещите.. там ми прави впечатление ,че мигат .. Колата лееко прекъсва на ниски.. много леко иначе оборотите са добре..НО това което ме озъдачава е ,че самите кабели светят.. смисъл вижда се как тока минава през тях.. Това нормално ли е? взех ги за около 30-тина лева от симеон. Силиконови с графитена основа.. Изглеждат доста качествени,но мен ме съмняват... Старите са същите ,но са с марката Champion .. пък и единия се скъса при измислената лула..така когато смених капачката на старата има едни като одължители.. казаха ми ,че се слагали за да няма смущения радиото..Според мен са някакви съпротивления защото сиерата няма лули а директно си е направен кабела да влиза в свеща.. Възможно ли е от там да идва проблема.. 1-2 от тези (предполагаеми съпротивления) са окислени? Но въпреки това аз си ги пазя.. Възможно ли е проблема да е от свещите защото са различни марки и едните са по-стари?Нямам време и пари и не съм купувал нови свещи .. в момента колата не се кара.. Ще взема моторкрафт но кабелите ако пак трябва да купувам.. бахти.. дайте акъл за ПОРЕДЕН път колеги и за ПОРЕДЕН път - БЛАГОДАРЯ ВИ ОТ СЪРЦЕ!

Аман от ментета аман от майстори и гаражни майстори!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 08 май 2007, 21:16

Мисля, че е нормално нови кабели да светят. При възможност ги смени.
За свещите, мисля че няма проблем, че са различни марки. По важното е разтоянието мужду електродите са на нужното разтояние. За така наречените съпротивления нищо незнам.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 08 май 2007, 21:21

Любо написа:Мисля, че е нормално нови кабели да светят. При възможност ги смени.
:shock:
Нормално е , но да ги смени? Предполагам, че си искал да пишеш че НЕ е нормално ? :P
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 08 май 2007, 21:25

cenzor написа:
Любо написа:Мисля, че е нормално нови кабели да светят. При възможност ги смени.
:shock:
Нормално е , но да ги смени? Предполагам, че си искал да пишеш че НЕ е нормално ? :P
:oops: :oops: :oops: Разбира се. За да няма неясноти подчертавам НЕ Е НОРМАЛНО нови кабели да светят.

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4778
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 08 май 2007, 21:42

ако беше дал пари за кабели от МП нямаше да ти светят ,свещите също са ти към 60 лв, а сега още едно доказателство че ефтиното е скъпо -но нищо човек се учи от грешките си
лошото е че трябва да купуваш всичко отново
време е да посетиш МП колкото и да не ти се иска
има вариант да купиш само кабелите които ти трябват -примерно 2,4
но така ти идва по скъпо за моя ескорт ако взимам кабели на бройка 35лв ако взема комплект 80 лв
ако разполагаш с финаси по добре вземи комплект
ако биха ти свършили работа мойте стари кабели ще ги потърся и ако ги намеря ще ти ги подаря
времето е като парите-никога не стига

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 08 май 2007, 23:31

нядали.. мерси все пак колега.. все пак на 18 години съм и сега се уча.. вече правих основен ремонт при майстора като чиракувах.. правил съм още 2-3 двигателя и горе долу знам за какво става въпрос..Но ми ги продаде познат.. Свещите за сиера са евтини на моторкрафт.. казаха ми ,че в Мотопфое струват 24 лева.. ще се обадя да проверя.. иначе се обадих в магазин за части на мотокрафт днеска и ми казака 76 лева кабелите.. ама не съм сигурен ,че са оригинални.. нищо ,че пише моторкрафт.Фирмата е"Ювис "ЕТ директен вносител пише... на Симеон и Д.Петков се намира магазина.. Цените са им мотопфоевски ,но са по-нормални според мен де.. Та незнам ще събера 100 лева ..Но до-тогава ще паля колата на бензин ,че тези детонации при палене на газ надали се от друго...

Потребителски аватар
bigdady
потребител
потребител
Мнения: 168
Регистриран: 03 окт 2006, 14:16
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0i 122 hp седан
Местоположение: София-Младост
Status: Извън линия

Мнение от bigdady » 20 юли 2007, 22:21

добре ти какво останови нормално ли е да светят или не защото аз си купих оригинални уж мото крафт от мото пфое и мойте също светят на тъмно и сега се чуда нармално ли е или не защотото няма никакви проблеми при паленеи така нататък.?
NO PAIN NO GAIN

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 20 юли 2007, 22:31

кабелите обикновено избиват когато има избила или гадна свещ (или с голямо разстояние между електродите).
за това си мисля,че май свещите са ти били проблемни и от там кабелите(които също може да не са били перфектни, макар и нови).
за това ако май ще трябва да смениш пак свещи и кабели (поне избилите кабели)

не е нормално да светят! може да не ти прекъсва колата, но и искрата не е максимална, от там изгарянето, мощността,разхода...да не говорим,че съм палил (буквално) кола със светещи кабели :)

винаги е добре да се сменят свещи и кабели :) нещо като да преинсталираш уиндоус :D
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 22 юли 2007, 18:41

да не ми се кара някой.., ама аз си карам с консумативи от Косер, и кабелите, и свещите, които продават ми работят идеално.
на тъмно, ама много тъмно, май съм виждал да присветва кабел, но не съм сигурен.
само лулите не са перфектни - биха могли да се измъкнат, но пък много просто и сугурно се слагат след това.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13097
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD
FOCUS 00г/1.6/КОМБИ/ Х 7003 КА
FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 22 юли 2007, 23:38

Нормално е да светят, не е нормално от кабелите да прескачат искри.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 22 юли 2007, 23:44

това е нещо подобно на глим лампата справка гугал

Високото напрежение ги карат да свети, защото силикона е полу прозрачен..

както каза НАСКО: не трябва да има "светкавички" около тях, или двигателя да притрисва в преходен режим, от ниски към високи с натоварване.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 23 юли 2007, 00:37

Забравих да пиша .. след като си сложих съпротивленията по 1 ОМ и огаснаха кабелите... Сложих и една метална ламарина около делкото която служи за маса.. Като взех сиерата и тя беше в багажника.. слага се малко трудно и някой го е мързяло.. Но аз си я сложих... са слохиж моторкрафт свещи и ще видим на тъмно за какво става въпрос с новите свещи..

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 24 юли 2007, 09:09

Един ом е прекалено малко... имаш предвид кило ом..

Един кило ом са хиляда ома 1к=1000 ом един мега ом са хиляда кил оома

Кабелите са към 7 кило ома, или 7000 ома

:D
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта