Айдееее, "издухала" гарнитурата на главата

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Айдееее, "издухала" гарнитурата на главата

Мнение от cossie » 14 май 2007, 21:03

Днеска разбрах че ми е "издухала" гарнитурата на главата, започна да прелива разсширителният съд, и маркучите бяха твърди което ме навежда на мисълта че гарнитурката на главата е заминала. :( А и скоро ще сменям картер, та се замислям за един по сериозен ремонт, като смяна на сегменти, гумички на клапаните, разни семеринги, гарнитурки, и най вече сваляне на главата с няколко десети, олекотяване на маховика и балансирането му с коляновият вали естествено портване на глава :D Та ме интересуват накои цени ( горе долу естествено), например на сегментите и на гарнитурата на главата, ако някой е правил подобен ремонт нека сподели :oops:
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 май 2007, 21:51

Гарнитура на глава -25 лева сегменти - 74 лева .. гумички на клапани 10 лева.. гарнитура капак клапани -10 лева , гарнитура изпускателен колектор - те са на секи цилиндър поне при мен -8 лева, гарнитура на всмукателен колектор 6 лева.. гарнитура на двуцевката - 4лева,ангренажен ремък - 18 лева,свещи 24 лева Моторкрафт,въздушен филтър- 7 лева,масло-ти зи знаеш..маслен филтър към 10 лева... .Шлайфане на глава + напасване на клапаните ти ще кажеш.. но може да отидат 100-тина лева.. Ако искаш да набиеш и ризи там отиват още 200 лева...Но дано Ризите да са ти добре... Е това е при мен дано да не съм те отказал.. Но ще ти кажа ,че ако го направиш като хората няма да си познаеш колата.. както стана при мен... При мен от грозната жаба стана на красивата принцеса...

Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 14 май 2007, 22:03

Мерси много бате при мен най вероятно цените ще са други, обаче отказване няма :twisted: Нека и някой с двувалка да драсне накой ред :!:
Изображение

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 15 май 2007, 00:30

Аз съм чувал че това май е единствения проблем на двувалките, и че много трябва да се внимава да не се прегряват.
Точно като я купих и един майстор реши да ме поздрави с думите "Знаеш ли колко струва една гарнитура на главата за тоя мотор - 80 лв." :lol:
Дали е истина и дали става въпрос за оригинална или масово вървят така незнам и се надявам скоро да не разбера. Но въпреки това не звучи много плашещо имайки в предвид че за тия пари можеш да купиш точно половин амортисьор от МП. :mrgreen:

Потребителски аватар
vlado6669
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 06 ное 2005, 12:56
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 DOHC 4x4 91г
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vlado6669 » 15 май 2007, 01:14

Препоръчвам ти магазин Йовал, не знам точния адрес, ул. Козлудуй, посока от Мария Луйза, пресичаш Раковска, на 50 м на завоя от ляво, внимавай до тях е магазин Бовал там е много скъпо, но ти можеш да си провериш цените, говори и за отстъпка ако купиш доста неща. Аз правих 3 ремонта на моята от куци майстори, и сам доволен от този магазин, Сега за цени, купувах доста части много пъти, и може да не сам много точен. Има комплект гарнитури евтин 90 лв и по-скъп 130, аз сам с евтиния, доволен сам-гарнитури глава, капак клапани, колектори, за двата капака отпред на мотора, само дето долния капак може да бъде метален или бакелитов, в комплекта има гарнитура за бакелитов, ако ти е метален -корк, режеш и силикон. В комплекта има семеринги за разпределителя, колянов вал-отпред и отзад. Гумички за клапаните, не са хубави та моя съвет-носиш главата на майстор да ти я шлайфа, да я провери за пукнатини, особенно внимание м/у 1 и 2, и м/у 2 и 3 цилиндър, много внимателно аз при първо разглабяне не видях пукнатините. Най-добре проверка на плътност от Светла в Надежда-30 лв, за да си сигурен в главата, защото лесно се пукат при прегряване. И който шлайфа и напасва клапаните, ако има нужда, той ти слага и гумичките, и си носи гаранция за това - за работа 70- ина лв. В комплекта има гарнитура на двуцевката. Комплект верига, обтегач и маслен повдигач-задължително 80 лв. 2 успокойтела 40 лв. Провери състоянието на веригата за маслената помпа, може и да не я сменяваш, обтегача 15 лв. Две тубички качествен силикон 8 лв. Не е сложен мотор, но си има тънкости, внимавай с майстора. Дано да съм ти помогнал, ако имаш въпроси, питай. Дано не ти потрябват, но да знаеш имам перфектни разпределителни валове.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 май 2007, 08:39

Сегментите ще ги сменяш ли?

Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 15 май 2007, 19:40

Значи наскоро разбрах за проблема и първо ще отворя мотора за да разбера в какво състояние е и за какво става въпрос, аз още от началото съм решил да позасиля моторчето и бях планувал отваряне така че ще гледам да сменя колкото се може повече неща, но това ще стане след юни защото няма с какво да ходя на дрифт събора :twisted: и искам да изкажа едно голямо БЛАГОДАРЯ на всички които се отзоваха =D>:
Изображение

Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 19 юни 2007, 17:44

А да попитам колегата vlado6669, както стои въпроса със зацепването на веригата, има ли нещо по специално :?:
Изображение

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Двигател

Мнение от tata1971 » 19 юни 2007, 19:51

И аз минах по тоя път ама чак сега видях темата.При мен се появи след прегряване-вината е на термостата и моята разсеяност.Искам да ти дам http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 8%E3%E0%F7" onclick="window.open(this.href);return false;.
Това е схема за спасяване на хидравличния повдигач-цена 60-90 лв.
Успех
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
cossie
потребител
потребител
Мнения: 235
Регистриран: 17 мар 2006, 22:35
Модел на автомобила: SIERRA 1992 2.0i DOHC EFI 125hp.
Местоположение: sofiq
Status: Извън линия

Мнение от cossie » 19 юни 2007, 20:25

Мерси много колега :!:
Изображение

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 20 юни 2007, 01:13

Йовал и Бовал са на един и същи собственик!Частите в двата магазина са 90% еднакви, с много голяма разлика в цените.Незнам vlado6669 от кои части е толкова доволен, но от личен опит (и от опита на колеги) с чиста съвест мога да заявя, че повечето от частите в тези магазини са много зле.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 20 юни 2007, 16:33

Overclock написа:Йовал и Бовал са на един и същи собственик!Частите в двата магазина са 90% еднакви, с много голяма разлика в цените.Незнам vlado6669 от кои части е толкова доволен, но от личен опит (и от опита на колеги) с чиста съвест мога да заявя, че повечето от частите в тези магазини са много зле.
Брей... :shock:
ми че аз съм доволен за сега от частите в Йовал за мондеото ми :roll:

:twisted:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 43 госта