Град наби колата ми :(
- Maverick
- потребител
- Мнения: 39
- Регистриран: 07 май 2007, 20:32
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8D CLX 1996
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
- Status: Извън линия
Град наби колата ми :(
Хора кажете какво правите, когато колата след град е цялата на дупки. Има каско, обаче не ми се иска да я китошат цялата и да я пребоядишат. Освен ремонт на ламарините няма ли друго решение. Ако се пастира ще се скрият ли следите. Просто сутринта като я видях ми сртана лошо.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Прави като мен - карай и хич да не ти пука. Преди 20 минути ме валя отново град (за кой ли път) , но се скрих под една голяма липа.
Аз имам една идея за изправяне на такива побитости, но за сега нямам намерение да я правя, защото изисква време което аз нямам.
Ето и идеята, ако някой иска може да опита.
Взема се един компресор от хладилник и метален цилиндър затворен от единия край и с гумено оплътнение в другия. Вакума от компресора се подава в единия край на цилиндъра и се впряга да изправя ламарината в удареното място от другия край. Трябва обаче за различните по размер вдлъбнатини ще трябват и различни по диаметър цилиндри. Освен това трябва да се направи някаква таблица за различните дебелини ламарина и дълбочини на побитости и какъв вакуум и за колко време да се приложи, за да не стане обратния ефект.
Аз имам една идея за изправяне на такива побитости, но за сега нямам намерение да я правя, защото изисква време което аз нямам.
Ето и идеята, ако някой иска може да опита.
Взема се един компресор от хладилник и метален цилиндър затворен от единия край и с гумено оплътнение в другия. Вакума от компресора се подава в единия край на цилиндъра и се впряга да изправя ламарината в удареното място от другия край. Трябва обаче за различните по размер вдлъбнатини ще трябват и различни по диаметър цилиндри. Освен това трябва да се направи някаква таблица за различните дебелини ламарина и дълбочини на побитости и какъв вакуум и за колко време да се приложи, за да не стане обратния ефект.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Някъде в http://www.vbox7.com" onclick="window.open(this.href);return false; ако не се лъжа, гледах клипче, в което обясняваха как се изправят малки вдлъбнатини по ламарините (ако не е пострадала сериозно боята и самата ламарина не е наранена с остри ръбове като от ожулване). Хватката ставаше с помощта на флакон с няква пяна (сух лед или СО2, не помня какво точно беше), с която се понижаваше температурата локално на проблемния участък, а веднага след това се обработваше с обикновен сешоар, при което ламарината заема първоначалната си форма.
Не съм го пробвал лично, но поне на филмчето бяха постигнали доста добър резултат. Ако намеря точния линк, по-нататък ще го дам тук.
Не съм го пробвал лично, но поне на филмчето бяха постигнали доста добър резултат. Ако намеря точния линк, по-нататък ще го дам тук.
Announcement
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God.
-
- Status: Извън линия
Ето го линкът:
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... _airduster" onclick="window.open(this.href);return false;
Само че ми се струва, че е за по-големи вдлъбнатини, за да има накъде да се свие металът и да се изправи.
http://www.metacafe.com/watch/501379/re ... _airduster" onclick="window.open(this.href);return false;
Само че ми се струва, че е за по-големи вдлъбнатини, за да има накъде да се свие металът и да се изправи.
- technik
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Дам, едно и също казано по 2 различни начинаnikolovvd написа:Сега от къде карбонов диоксид. Дали да не пробваме с пожарогасител с въглероден двуокис (и двете са едно и също).
Поправете ме ако греша!

Да спрем корупцията в МВР! http://www.nocorr.mvr.bg" onclick="window.open(this.href);return false; 02/982-22-22
-
- Status: Извън линия
http://www.youtube.com/watch?v=4rIKo6241vg" onclick="window.open(this.href);return false; то ставало и със сух лед, обаче от къде сух лед.... трябва да изнеса фризера до колата май.. 

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
"Сух лед" е разпространеното название на въглеродния диоксид в твърдо агрегатно състояние. Основното му предимство е, че се изпарява мигновено във въздуха, без да преминава през течно състояние. Чрез него могат лесно и сигурно да се постигнат и поддържат температури от +10 до -25° С и дори по-ниски.
Сухият лед е идеален охладител за съхранение и транспорт на месни продукти, риба, плодове и зеленчуци, както и на деликатни храни като торти и готови менюта за кетеринг. Той щади охлаждания продукт и предотвратява напълно възможността от намокряне и деформация на храните. Качествата му го правят подходящ и за употреба в медицината - за съхранение на тъкани и проби.
Отлични резултати дава и индустриалното почистване със сух лед - без химикали и абразивни съставки, чрез бластиране на твърдия въглероден диоксид върху почистваните повърхности. Методът се използва и в градската среда за отстраняване на трайни замърсявания от сгради и дори за заличаване на графити.
Сухият лед е идеален охладител за съхранение и транспорт на месни продукти, риба, плодове и зеленчуци, както и на деликатни храни като торти и готови менюта за кетеринг. Той щади охлаждания продукт и предотвратява напълно възможността от намокряне и деформация на храните. Качествата му го правят подходящ и за употреба в медицината - за съхранение на тъкани и проби.
Отлични резултати дава и индустриалното почистване със сух лед - без химикали и абразивни съставки, чрез бластиране на твърдия въглероден диоксид върху почистваните повърхности. Методът се използва и в градската среда за отстраняване на трайни замърсявания от сгради и дори за заличаване на графити.
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
дай конкретно идея къде да отидя да си купя да пробвам номера с вдлъбнатинитеivoled написа:Колеги не знам дали се обаждам на място и ако не е се извинявам,но видях нещо че се чудите от каде да се вземе CO2- ми ползватго заварчиците, има го по бирените складове ползвасе за наливната бира и също по болниците каде са кислородните им станций.

-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Да си купиш такъв газ познат с общото название СО2 ( ползван от заварчиците) трябва да имаш подходящ съд ( бутилка която да издържа високо налягане) и редуцил винтил ( който да понижава налягането) сега сам прецени да ли си заслужава да инвестираш в такава покупка на тези неща само за да направиш експеримент да си оправиш побитостите от градушка.doctordre написа:дай конкретно идея къде да отидя да си купя да пробвам номера с вдлъбнатинитеivoled написа:Колеги не знам дали се обаждам на място и ако не е се извинявам,но видях нещо че се чудите от каде да се вземе CO2- ми ползватго заварчиците, има го по бирените складове ползвасе за наливната бира и също по болниците каде са кислородните им станций.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта