Гасне....

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Гасне....

Мнение от ravenman » 08 юни 2007, 18:37

Здравейте!
Искам да ви помоля за съвет.Имам един проблем, не много голям, но си е.Колицата ми гасне.От какво може да е това? Преди малко ми изгасна на един светофар и не можа да запали поне 5 мин. Къде е проблема? Свещи, центровка, или не знам какво още. Има си тяга, не ми прекъсва в движение.... Помогнете, ако можете...
Ескорт - '86г.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 08 юни 2007, 18:53

Дай повече информация, 1.6 `86 може да бъде дизел, бензин карбуратор или инджекцион, може да има монтирана газова уредба.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 08 юни 2007, 19:45

Я виж тази тема!

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%F2%EE%F0

хехе :) по това време съм писал с ника на кирилица :)

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 16 юни 2007, 16:32

Благодаря ви, пичове!

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

.

Мнение от ravenman » 10 юли 2007, 13:37

Здравейте отново, днес пак ми изгасна колата из улиците...като се върнах, реших да погледна някъде в мотора, дали мога да направя нещо...и видях, че бензиновият филтър беше празен - демек, бензинец не стига към карбуратора. От какво може да е това?
До колкото ми е известно, комутатора е нещо с електроника, а не вярвам ескорт '86, карбуратор, да има нещо ел в него.
Мерси на всички който ще се опитат да ми помогнат :wink:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 10 юли 2007, 17:32

Ае пич:
1. Как разбра че няма бензин, отвори ли го? Ако очакваш там да има балончета и мехурчета се лъжеш.
2. Че той и трабанта има комутатор. Н`дей говори така.
3. Гажи газ има ли, няма ли?
4. Държи ли нормални обороти по-принцип, или постоянно се менят? Дай повече инфо. Щото ако ще задаваш така постно въпросите, и ний щи отговаряме постно: "Проблема е някъде в колата"
Разбираш ле накъде бия?
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

.

Мнение от ravenman » 13 юли 2007, 16:02

ewgeny написа:Ае пич:
1. Как разбра че няма бензин, отвори ли го? Ако очакваш там да има балончета и мехурчета се лъжеш.
2. Че той и трабанта има комутатор. Н`дей говори така.
3. Гажи газ има ли, няма ли?
4. Държи ли нормални обороти по-принцип, или постоянно се менят? Дай повече инфо. Щото ако ще задаваш така постно въпросите, и ний щи отговаряме постно: "Проблема е някъде в колата"
Разбираш ле накъде бия?
1. В бензиновия филтър - няма бензин...изобщо...
2. Не съм толко запознат с тея неща...
3. Не, няма газово...
4. Да, държи си нормални обороти...принципно...

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 13 юли 2007, 16:47

1. Провери дали маркучите до резервоара не са задръстени.
2. Когато въртиш, замирисва ли на бензин? Сигурно не щом казваш че във горивния филтър няма бенз.
3. Горивна помпа сигурно няма...

Общо взето провери маркучите първо.

ПП: резервоара пълниш ли го добре. Да не е да караш постоянно на изпарения.
Успех, ако усетиш друго, пиши - с квот мога ше помагам.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 14 юли 2007, 14:45

ewgeny написа:1. Провери дали маркучите до резервоара не са задръстени.
2. Когато въртиш, замирисва ли на бензин? Сигурно не щом казваш че във горивния филтър няма бенз.
3. Горивна помпа сигурно няма...

Общо взето провери маркучите първо.

ПП: резервоара пълниш ли го добре. Да не е да караш постоянно на изпарения.
Успех, ако усетиш друго, пиши - с квот мога ше помагам.
1. Маркучите ще проверя, но ме съмнява, че ще са...но ще ги скив за всеки случай
2. Да, замирисва яко, сякаш се е задавила с нещо :lol:
3. Горивна помпа, не зная дали има, но ме съмнява, че бензиновата не подава бензинец ...по някое време...възможно ли е тва?
Резервоара го пълня на 7 дни с по 20-тина литра, карам с 98
Да му ... ... гасне винаги, не където требе....я на светофар я на кръстовище....пфуууу - все където е кофти мястото за гаснене :lol:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 юли 2007, 22:50

Линк ти дадох към една тема!
Кво стана? Гледа ли я ?
Комутатор е според мен но ти си се мъчи не ми пречиш.
Аз една година така си карах нема грижи.
Говоря ти за предишния ми форд, Ескорт 1,3 '87
Имаш комутатор.
Сега видях че си се чудил дали имаш.
ИМАааШ :x
А това, че ти е сух филтъра ....
Ми ще трябва си свалиш резервоара да видиш кви гадости има извътре и да го почистиш. Продухване и на тръбите.
А ако има помпа ...
Тука вече незнам който знае да казва.

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 18 юли 2007, 16:01

Добре, къде се намира тоа комутатор и някой знае ли колко кинти е?
Дали може да се сложи употребявам такъв или задължително нов трябва?
Мерсаж ;)

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 18 юли 2007, 17:09

Абе мен ме съмнява да е от комутатор. Може и втора ръка. Ми тева е една плочка, от която излизат 7-8 кабела. При теб незнам къде е
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 19 юли 2007, 12:16

щом ти е сух филтъра кофти, помпата не качва бензин. отиди някъде да ти видят колата щом мн не и разбираш. тук можем само да гадаем...
забелязал ли си да гасне след като си я карал с повечко газ?

btw, мисля,че нямаш полза от 98 бензин.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 19 юли 2007, 15:09

ravenman написа:Добре, къде се намира тоа комутатор и някой знае ли колко кинти е?
Дали може да се сложи употребявам такъв или задължително нов трябва?
Мерсаж ;)
ewgeny написа:Абе мен ме съмнява да е от комутатор. Може и втора ръка. Ми тева е една плочка, от която излизат 7-8 кабела. При теб незнам къде е

От комутатора излизат кабелите за свещите - ако не греша *unknw* .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 юли 2007, 17:56

ewgeny написа:При теб незнам къде е
Незнаеш нали? :twisted:
А ако има бира ще знаеш ... :P Гадина си ти :D :P
Ми чаках някой с такъв мотор да каже къде е комутатора. Да ама или няма друг с такъв мотор или масово са карачи. :(
На стария ми ескорт беше на делкото точно под дистрибуторната капачка. Кабел излиза от него. Няколко кабелчета са но са в сноп в шлауха и се вижда като един с букса към комутатора. Комутатора изглеждаше като плочка закрепена с 2 болта към делкото.
Аз съвсеем случайно намерих един единствен от всичките обиколени морги и го взех за 15-20 лв. Може 2-ра ръка но си е на късмет. Може и "новия" да е ... Аз извадих късмет :)
Кабелите на свещите не излизат от там:) Не се подвеждай тва беше изумително предположение.
Май някой хора ще излязат прави, че каращите форд просто карат. Дреме им какво карат, как изглежда и кой какво ръчка по колата. :(

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 19 юли 2007, 18:51

баси обърканата тема...т'ва да се чудиш дали проблема е тока или горивото винаги ми е било най-тъпо. обикновено става "ток да те утрепе, бензин да те удави и пак не пали!"
в случая гасне. филтъра празен...на мен ми прилича на помпа. (не е мн в ред и като е на ниски обороти не смогва да качи достатъчно горио).

колегата да каже внезапно ли гасне или постепенно намалят оборотите.

но казва,че не му прекъсва та ме съмнява комутатор..мисля,че ще има проблем при по-високи обороти ако е той.

с малко информация не може да се реши проблема май. трябва да се проверят нещата едно по едно.
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 юли 2007, 18:55

Виж линка който съм му го посочил.
Аз брах ядове с комутатор на стария ескорт и гаснеше ей така кога си иска но винаги на тихи обороти. Във високите беше заплаха и за твойто BMW :P
Може и да не е комутатор но как ще се дигностицираа.
Нема бензин ... :ненам

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 19 юли 2007, 22:57

да де аз за това пиша,че трябват повече симптоми за да се определи. Обаче ако филтъра му е сух предполагам,че гасне от липса на гориво, не на ток :)

иначе не знам що всеки се пъне да заплашва моите BMWта :roll:
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 20 юли 2007, 09:55

О, да понякога комутаторите незнайно поне за мен решават че няма да работят 2-3 дена, след което, пак сработват. Но за горивото нищо не мога да кажа. Там не съм наясно.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
ravenman
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 19 май 2007, 15:58
Модел на автомобила: .....
Местоположение: Добрич-София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от ravenman » 21 юли 2007, 13:24

Добре, значи, мотора гасне от раз, не намаля обороти, всичко си е перфекто, но в един момент, гасне и нема палене. Гледам филтъра - празен е. Според мен няма загуба на ток и т.н. очевидно е от бенз помпа. Значи първо ще проверя бенз.помпа и ако пак прави така, значи е от комотатор-а. След като изгасне не пали няколко минути...докато стигне бензин до мотора..де да знам :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 15 госта